- Karácsonyfaként világíthat a Thermaltake új CPU-hűtője
- Az USA vizsgálja a RISC-V kínai terjedésének kockázatát
- Kicsit extrémre sikerült a Hyte belépője a készre szerelt vízhűtések világába
- Egészen nagy teljesítményspektrumon fedné le a mobil piacot az AMD
- Kihívás a középkategóriában: teszten a Radeon RX 7600 XT
- Sony MILC fényképezőgépcsalád
- Épített vízhűtés (nem kompakt) topic
- RAM topik
- TCL LCD és LED TV-k
- Hobby elektronika
- Vezetékes FEJhallgatók
- Azonnali alaplapos kérdések órája
- Az alaplapgyártókra hárítja az Intel az egyes Core CPU-k stabilitási gondját
- 3D nyomtatás
- Milyen asztali (teljes vagy fél-) gépet vegyek?
Hirdetés
-
Az USA vizsgálja a RISC-V kínai terjedésének kockázatát
ph A Kereskedelmi Minisztérium egyelőre csak felméri a helyzetet, egyelőre nem látni, hogy tudnak-e bármit is tenni.
-
Premier előzetesen a Gray Zone Warfare
gp A mai naptól hivatalosan is elrajtol a játék korai kiadása PC-n.
-
Új Beats fej- és fülhallgatók jelentek meg
ma Frissítette a Solo termékcsaládot az Apple házi audiomárkája.
Új hozzászólás Aktív témák
-
opr
veterán
Ég és föld, plusz hülye a tesztelő is, nem is kicsit... Kb ugyanaz a szint, mint mikor direkt úgy indulsz el a 400km-es útra otthonról, hogy már világít a tankolj már vazeg lámpa, de úgy döntesz, hogy majd az autópályán tankolsz, aztán úgy szorítod a segged, hogy a zabszem nem fér bele, hogy elérd még a kutat, ne kelljen pályán tolni...
Ezen felül: klíma is, fűtés is, meg ezeken felül alapból is sokkal, de sokkal hatékonyabb a tesla, mint a leaf. Tegyük még ehhez hozzá, hogy a teslával használhatod a superchargert IS, meg a bármi mást is, a leaf-el viszont csak a bármi mást, plusz a tesla még sokkal gyorsabban is tölt, és kijön az, hogy köze nincs egymáshoz a két autónak, de olyan szinten, hogy már az összehasonlítás is fájdalmas. A leaf a teslahoz képest az az autó, ami sokat eszik, kicsi a "tankja", de legalább még "tankolni" is lassabb vele.
Egyszerűen (bár Magyarországon árban ugyanott vannak) nem is lehet a két autót egy lapon említeni. Míg a leafet szerintem is városon kívül erősen kompromisszumos használni, a teslara ez csak akkor igaz, ha feltétlen egy seggel akarod lenyomni azt a 300km-t. Mindenki máshogy vezet és utazik, de én azért két óránként egy 15-20 percre akkor is megállok, ha egyedül megyek. Két óra alatt mentél (legyünk optimisták) 250km-t, ebből pesszimistán számolva a 20p-es szünet alatt 140 már vissza is jött.Angliában a két autó ára között £5-10.000 különbség van, ami kb reális mindkettő részére (leaf: £30500, model 3 sr+: £40.990), mire a leafet model3 szintre hozod (bőrkárpit, stb) már jóval kisebb a difi, de akkor is.
Ez 2-4 millió forint különbség. Magyarországon a tamogatás 15 milliós felső határa miatt annyira olcsó a model3, hogy konkrétan majdnem 2 millióval olcsóbb újonnan, mint Angliában vagy Németországban. Nem lepődnék meg, ha a reexport miatt vezetné a magyar eladási listákat ilyen áron a model3.[ Szerkesztve ]
"Programozó vagyok. Ez azt jelenti, hogy amit leírok, megtörténik." :D “The only valid measurement of code quality is What-The-F**ks/Minute.” - Robert Martin
Új hozzászólás Aktív témák
- The Division 2 (PC, XO, PS4)
- Autós topik
- Sony MILC fényképezőgépcsalád
- WoW avagy World of Warcraft -=MMORPG=-
- Kerékpárosok, bringások ide!
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- Építő/felújító topik
- Telekom mobilszolgáltatások
- Poco X6 Pro - ötös alá
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- További aktív témák...