- Házimozi haladó szinten
- OLED TV topic
- Milyen TV-t vegyek?
- Házimozi belépő szinten
- Milyen egeret válasszak?
- Amlogic S905, S912 processzoros készülékek
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- Adatmentés - HDD - SSD - Flash
- LG 34GS95QE-B: OLED paneles, ívelt gamer monitor
- Bambu Lab X1/X1C, P1P-P1S és A1 mini tulajok
Hirdetés
-
Rossz üzlet az EV-kölcsönzés
it Küszködik az EV-kölcsönzés miatt a Hertz Global, még több EV-t adnak el.
-
A Video AI lehet a One UI 6.1.1 ütőkártyája
ma Vagy hogy fogja a mesterséges intelligencia manipulálni a mozgóképeket?
-
Free Play Days 2024 - 17. hét: Railway Empire, Prison Architect
gp Extraként a TramSim: Console Edition című játékot is kipróbálhatják az érdeklődők.
Új hozzászólás Aktív témák
-
dabadab
titán
"Egy egyszerű újrafordítás a legtöbb esetben kalap szart se fog érni, hiszen teljesen más az ARM struktúrája, mint az x86."
Ize, mit akartal ezzel mondani? Mert az oke, hogy az egyik kicsi indian, a masik meg nagy, meg az ARM8 64 bites, a legacy cuccok meg 32 bitre keszultek, de ettol ezektol eltekintve mas gond nem nagyon merulhet fel.
Az emulatoroknal meg nem jatszanak licenszproblemak, azt barki irhat - irnak is, ott van pl. a GPL-es QEMU.
(#20) alamuszi: elolvastad a cikket?... Nem arrol szolt, hogy rosszabbul, hanem hogy egyaltalan futnak-e.
[ Szerkesztve ]
DRM is theft
-
LordX
veterán
Ha most C/C++ kódról van szó, akkor bizony newsflash: a C/C++ mind x86-on, mind ARM-on ugyanaz a C/C++.
A probléma ott jön elő, amikor a programozók valami architekturális specifikusságot használnak ki (pl. int-ben tárolnak el egy pointert, ami 32 bites OS-en működik, de sok sikert ezt lefordítani 64 bites processzorra), vagy assembly-t inlineolnak (de akkor meg nem C/C++-ban programozik a delikvens). Viszont ezen problémáknak semmi köze nincs a fordítóhoz, egyszerűen olyan a kód, hogy ne fusson máshol.
-
kisfurko
senior tag
Én nem értem ezt a két fordító dolgot. Nyilván a Visual Studio tudja majd ARM targetre is a fordítást. Talán a Pocket PC-s kiegészítéssel már most is (régen foglalkoztam vele, akkor még külön IDE volt, ami x86, MIPS, ARM kódot is tudott gyártani). Inline assembly már a 2010-es VS-ben sem játszik.
Én nagyon drukkolok ennek a lépésnek, az x86 csak nyűg, meg monopólium. -
Abu85
HÁZIGAZDA
Emulálásnál nem számít a licenc. Ezt az FTC jelentette ki, hogy az x86 emulációt nem tekintik licenckötelesnek. Egy x86 emulátor megírása szabad. Az Intelnek egy szava nem lehet. Nyilván ilyen alapon egy AMD64 emulátor is írható, és az AMD sem pörölhet érte.
A C/C++ programok újrafordítása nem lehet jelentős gond, ha nincs valami specifikus dolog a kódban, ami egy architektúrára vonatkozik.
[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.