- iPad topik
- HDD probléma (nem adatmentés)
- Kormányok / autós szimulátorok topicja
- HiFi műszaki szemmel - sztereó hangrendszerek
- A régi node-okra koncentrál a szankciók miatt Kína
- Nem indul és mi a baja a gépemnek topik
- ASUS ROG Ally
- Fujifilm X
- SSD kibeszélő
- Processzorra való vizesblokk az ASUS ROG-os portfóliójában
Hirdetés
-
Garmin Forerunner 165 - alapozó edzés
ma Leizzadtunk a Garmin legolcsóbb amoledes futóórájával.
-
Toyota Corolla Touring Sport 2.0 teszt és az autóipar
lo Némi autóipari kitekintés után egy középkategóriás autót mutatok be, ami az észszerűség műhelyében készül.
-
27 hüvelykes, játékra szánt kijelzővel újít az MSI
ph A cég MI-vel kacérkodó megoldásának képfrissítési frekvenciáját 250 Hz-ig srófolhatjuk fel.
Új hozzászólás Aktív témák
-
LordX
veterán
Ha most C/C++ kódról van szó, akkor bizony newsflash: a C/C++ mind x86-on, mind ARM-on ugyanaz a C/C++.
A probléma ott jön elő, amikor a programozók valami architekturális specifikusságot használnak ki (pl. int-ben tárolnak el egy pointert, ami 32 bites OS-en működik, de sok sikert ezt lefordítani 64 bites processzorra), vagy assembly-t inlineolnak (de akkor meg nem C/C++-ban programozik a delikvens). Viszont ezen problémáknak semmi köze nincs a fordítóhoz, egyszerűen olyan a kód, hogy ne fusson máshol.