- Karácsonyfaként világíthat a Thermaltake új CPU-hűtője
- Az USA vizsgálja a RISC-V kínai terjedésének kockázatát
- Kicsit extrémre sikerült a Hyte belépője a készre szerelt vízhűtések világába
- Egészen nagy teljesítményspektrumon fedné le a mobil piacot az AMD
- Kihívás a középkategóriában: teszten a Radeon RX 7600 XT
Hirdetés
-
Xbox Game Pass [2024] - A májusi lista
gp Az elkövetkező időszakban többek között megkapjuk a Kona II Brume című játékot.
-
Karácsonyfaként világíthat a Thermaltake új CPU-hűtője
ph Az ASTRIA 600 ARGB ráadásul a hűtési teljesítmény szempontjából sem szégyenkezhet.
-
Samsung Univerzum: Így ismerhető meg a Galaxy AI bármilyen telefonon
ma A Try Galaxy webalkalmazás kontrollált környezetben mutatja meg, mit tud a One UI 6.1-es rendszer és a mesterséges intelligencia.
Új hozzászólás Aktív témák
-
veterán
válasz BomiBoogie #9 üzenetére
mindamellett hogy nagyobb erőforrásigénye van, mintha csak simán kellene ekkora felbontást kihozni.
Szóval induláskor nem CD1 rifttel fogunk legtöbben kimaxolva Crysis 3-azni vagy Star Citizenezni Bár csináltak olyan demót ami egy első generációs macbook air-rrel is futott, csak a programon múlik, milyen szintű grafikát akar megjeleníteni. Ma is lehet olyan grafikát csinálni, amit ne bírjon egy SLI konfig se normálisan, csak nincs értelme. Meg kell majd találni azt a részletességet és effekthalmazt, amivel menni fog... De az biztos hogy a nagyon jó minőségű grafikához kelleni fog a vas bőven (ezért várom a 390X-et )
[ Szerkesztve ]
Star Citizen FAQ http://starcitizen.hu/star-citizen-faq-az-ujaknak/ (Mielőtt kérdeznél)
-
veterán
válasz rambustibi #15 üzenetére
Egyrészt az eddigi DK1-hez volt talán A, B, C, a mostanihoz csak A és B, de ha a szemed állapota nem felel meg épp ezeknek (mert túl nagy a dioptria eltérés ezek és a szemed között), akkor már messze nem egyszerű. Kíváncsi leszek én is hogy a kereskedelmi termékben hogy oldják meg.
Star Citizen FAQ http://starcitizen.hu/star-citizen-faq-az-ujaknak/ (Mielőtt kérdeznél)
-
veterán
Két darab 1280x720-as képet kell egyszerre generálnia, kissé más szemszögből, ráapplikálva még a distortion shadert is, ami elkészíti azt a képet, amit majd a lencse ráprojektál a szemedre. Ergo nagyobb gépigénye lesz, mint 2560x1440-ben 75+ Hz-en legyártani a sima monitorra való képet.
a termékes verzióban szerintem a felbontás marad ez (nem hinném hogy 4k lenne), de a frissítési sebességet még feltornásszák 90 Hz-ig... De a hardver már nem annyira probléma, az SDE (screen door effect, pixelek közti hézag) már nem különösebben látszik majd elvileg, a szoftveren viszont még csiszolni kell.
[ Szerkesztve ]
Star Citizen FAQ http://starcitizen.hu/star-citizen-faq-az-ujaknak/ (Mielőtt kérdeznél)