Keresés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Piftuka

    veterán

    válasz VTom #24 üzenetére

    "Csak jó árazással tudnak betörni az OLED piacra. Ha opyan rétegnek kínálják a TV-iket, akik egyébként nem vennének OLED-et."

    Ne haragudj, de nem értem az összefüggést! :F

    Az OLED televíziók piaca folyamatosan (bár lassan) bővül. Számos példa mutatja, hogy mindig van újabb gyártóknak, példányoknak hely, illetve lehetőség "venni egy szeletet abból a bizonyos tortából"

    Ha egy gyártó az adott szegmensbe pozicionált készülékével tud akár csak egyetlen olyan újítást mutatni, amit a konkurens márkák készülékeiben nem talál meg a vásárló, az már elegendő.

    Arról nem is beszélve, hogy a Hisense az elmúlt 10 évben olyan brand-et épített fel magának a legfontosabb piacokon (Kína, Ausztrália, India, USA), hogy nem szükséges drasztikus árcsökkentő módszerekkel operálnia egy új termék megjelenésekor.

    Jelen cikk tárgya egyébként az említett piacokon a jellemző árgörbe ellenére is a kifejezetten olcsó OLED készülékek közé tartozik már így is. :K

    "Aquila non captat muscas."

Új hozzászólás Aktív témák