Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • leviske

    veterán

    válasz arty #70 üzenetére

    Hát figyelj, nézzük kicsit, hogy ki merre indult el:

    - Nintendo: Olcsó, feel good játékok.

    - Microsoft: Prémium árkategóriás feel good játékok. Arra tippelnék, hogy a következő XBOX esetén már eléggé háttérbe fog szorulni a kézi kontroller és inkább a Kinect fejlesztésére fognak koncentrálni.

    - Sony: "Érezd a fegyvert, célozz Te magad" elven fejlesztették az új kontrollert és én arra tippelnék, hogy a PS4 vezérlését ilyen kontrollerre fogják már alapozni.

    Mindebben miért hiszek ennyire? Azért, mert saját, egyedi vezérlés mellé könnyebb exkluzív "máshol ezt az élményt nem kapom meg" játékokat fejlesztetni. Arról nem is beszélve, hogy ennyire más vezérlés bevezetése esetén könnyebben megfér majd egy PS és egy XBOX egy háztartásban, tehát nem lesz olyan fogalom konzolok terén, hogy "telített piac".

    És ezekkel szemben mit kínál a PC (és ha az AMD mögé áll, akkor a későbbiekben a Mac)? Évente duplázódó számítási teljesítményt. (Plusz ugye a jól megszokott vezérlést.)

    Azzal meg ne nevettess, hogy a PC piac kevesebb pénzt hoz. Ott van ellen példának az Activision, akiknél a bevétel 75%-át hozza a PC piac. (És ha azt veszem alapul, hogy mennyire viszik a COD szériát, nem csak a WoW húzza el ennyire a bevételeket.)

    A PC piac ellen egyedül a komolyabb mértékű kalózkodás szól, amire pedig szép választ adott mostanában sok megjelent játék: Ha minőséget fejlesztesz, meg fogják venni.

    Ennyi. :)

    (#73) Keldor papa: A DX10 és DX11 hiányát szerintem nyugodtan köszönhetjük az XP-nek. Nem az AMD, nem az NVIDIA és nem is az Intel tehet arról, hogy még mindig 50+%-os a részesedése.

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák