- Milyen billentyűzetet vegyek?
- Kompakt AIO-k Thermalright recept szerint
- Autós kamerák
- OLED TV topic
- Milyen asztali (teljes vagy fél-) gépet vegyek?
- Hamarosan megjön a Samsung 360 Hz-es QD-OLED monitora
- AMD GPU-k jövője - amit tudni vélünk
- Kétventilátoros ASUS Radeon VGA-k az AMD-s felsőházban
- Nvidia GPU-k jövője - amit tudni vélünk
- Gaming notebook topik
Hirdetés
-
3 milliméterrel szélesebb lehet a Galaxy Z Fold 6 kijelzője
ma Négyzetesebb külső panel várható a következő szétnyitható Samsungban.
-
Destiny 2 - Végre megérkeztek a régóta várt új pályák
gp A PVP csomag mindenki számára ingyen elérhető lett a minap.
-
Toyota Corolla Touring Sport 2.0 teszt és az autóipar
lo Némi autóipari kitekintés után egy középkategóriás autót mutatok be, ami az észszerűség műhelyében készül.
Új hozzászólás Aktív témák
-
yvsmad
őstag
A középkonzolra helyezett ablakemelő gombok már a 90-es évek óta megvannak a Renault és Peugeot autókban. Az a logika benne, hogy egy helyen 4 gombbal mindkét első ülésről eléred az összes ablakot, nem kell minden ajtóra külön gombokat tenni és nem csak a sofőr tudja kezelni, hanem a mellette ülő utas is. Aki ilyen autóból ül át egy "normál" kocsiba, az ugyanolyan rossz helyen fog kapargászni, tehát csak megszokás kérdése az egész.
Az érintő képernyő semmivel sem rosszabb, mint az azt megelőző 100 gomb a középkonzolon, +1 apró kijelző, ami minimális információ jeleníthető meg egyszerre. A sok gomb közötti keresgélés és a menürendszer mélyén turkálás a mindenféle gombokkal ott kezdődött és sokkal több figyelmet vont el, mint az érintő kijelző. Az már más kérdés, hogy melyik gyártó hogy oldja meg, hogy a fontos információk mindig láthatók és a fontos funkciók mindig könnyen elérhetők legyenek, de erről nem az érintő képernyő tehet.
A dizájnon és az ízléseken lehet vitatkozni, de amíg a modern Citroeneket és köztük is a Cactusokat itthon ferde szemmel nézik, addig a mediterrán országokban viszik, mint a cukrot. Fogadjuk el, hogy ezek az autók elsősorban az ő ízlésüknek készültek, mi meg választunk magunknak olyat, ami nekünk tetszik. -
yvsmad
őstag
Ez akkor igaz, ha fejből tudod, hogy mi hol van. De ha bármit keresned kell, már oda kell nézned a kis feliratokra. Új kocsinál elég sokáig eltart, mire az összes fontos gombot rutinszerűen, "vakon" megtalálod.
A klíma fizikai forgatógombjára is oda kell nézni, hogy mennyire állítod be. De a forgatógomb még mindig jobb, mint bármilyen fel-le léptetős, legyen az érintő vagy fizikai gomb.[ Szerkesztve ]
-
yvsmad
őstag
A Volvo megoldása jó, de pont az ilyen kisautókba nem fogja beletenni egyik gyártó sem. A Mondeo megoldásai megint magasabb kategóriához tartoznak. Akinek az a kategória felel meg, az ne az ilyen kisautókat keresse.
A sok gomb + minimális információtartalmú kis kijelző mellett sokkal többször kellett a menürendszer mélyére ásni, mint nagy érintő kijelzőknél. Pont az a nagy kijelző lényege, hogy sok minden egyszerre elfér rajta és változtathatók a virtuális gombok funkciói, ezzel egyszerre lesz átláthatóbb minden és foglal el kevesebb helyet.
Ha már Ford, akkor megkérdezném, hogy ennek a középkonzolnak a kezelése mennyivel volt egyszerűbb vezetés közben, mint egy érintő képernyőnek?
[ Szerkesztve ]
-
yvsmad
őstag
Nekem sohasem jött be a Fordéknál térdmagasságban elhelyezett (érintő) kijelző, meg előtte a nem érintős nagynavi sem. Miért nem tudták a kijelzőt legfelülre tenni? Innentől mindegy, hogy érintős vagy sem, olyan alacsonyan elhelyezve jobban elveszi a figyelmet, mint bármilyen más megoldás.
Új hozzászólás Aktív témák
- Samsung Galaxy S23 dual 8/256GB gyári független 2026.06.12-ig Samsung.hu garis!
- Dell Latitude 7300 27% 13.3" FHD IPS i5-8265U 16GB 256GB NVMe gar
- ThinkPad T15 Gen 2i 27% 15.6" FHD IPS i7-1165G7 16GB 512GB NVMe ujjlolv IR kam gar
- PS5 Csomag Csak Egyben, Áron,.Alul, Eladó!!
- HP Elitebook 850 G3 (6.gen i7, 256 ssd, 8 GB, FHD) AkciÓÓ!
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest