- Az NVIDIA szerint a partnereik prémium AI PC-ket kínálnak
- Két Zen 5-ös dizájnjának mintáit is szállítja már az AMD
- A Colorful "fagyosan kompakt" alkatrészekkel megy elébe a nyárnak
- A Keychron ismét egy űr betöltését vállalta magára az egerek szegmensében
- Az átlagnál vaskosabb ventilátorok kandikáltak ki a Corsair vitorlája mögül
Hirdetés
-
Kapnak egy rakás reklámot a Roblox játékosai
it Videohirdetésekre készülhetnek ezentúl a virtuális világokban a Roblox játékosai.
-
VR játék lesz az Batman: Arkham Shadow (Meta Quest 3)
gp Egyelőre csak egy teaser trailert kaptunk a teljes leleplezésre a Summer Game Festen kerül sor.
-
Toyota Corolla Touring Sport 2.0 teszt és az autóipar
lo Némi autóipari kitekintés után egy középkategóriás autót mutatok be, ami az észszerűség műhelyében készül.
Új hozzászólás Aktív témák
-
Abu85
HÁZIGAZDA
Az idei évre terveznek ennyit. A következő évre többet. De azt nem tudni, hogy mennyit változott már az a 30 közeli szám, mivel már megvolt az újabb tagfelvétel, így a januári adatok már nem érvényesek. Ráadásul az új tagfelvételbe már mindenki mehetett, még az indie réteg is, akiktől eddig elzárták a rendszert. Ők eleve érdekeltek a modern API-kban, mert nagyon sokat tudnak spórolni, ha kiszámítható az API viselkedése.
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
Semmit. Akit érdekel, azoknak odaadják az SDK-t, akit pedig nem érdekel használják egészséggel a DX/OGL-t. A Mantle csak azért létezik, mert számos fejlesztő megunta, hogy a Microsoft és a Khronos csak a saját feje után megy, és a valós problémákra nem reflektáltak, amiért egy tényleg jó PC-s port elkészítése rendkívül költségessé vált.
Valójában a legtöbb stúdió azért fogja támogatni a Mantle-t vagy az érkező low-level API-kat, mert csökkenti a fejlesztési költségeket. Egyszerűen írnak egy átlagos alap DX kódot, és aki sebességet akar használja a modern low-level API-kat. Ezzel nagyon sok kiadás spórolható meg, még akkor is, ha egy helyett három API-t is támogatnak.
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
Addig fejlesztik, amíg a partnereik igényt tartanak rá.
A DX12-vel nincs gondja az AMD-nek. Mantle wrapperrel+HSA-val meg is mutatják a GDC-n, hogy jól működik a Microsoft API-ja is. Akármit választ a fejlesztő, DX12 vagy Mantle+HSA, esetleg mindkettő, nekik egyszerűen az megfelel, mert a konzolról ugyanúgy át lehet direkten menteni a low-level optimalizálásokat. Most az, hogy PS4-ről vagy Xbox One-ról mentik át igazából nem különösebben lényeges.
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
Új hozzászólás Aktív témák
- Újszerű - POWERCOLOR Radeon RX 5500 XT 8GB GDDR6 VGA videókártya
- Hibátlan - GIGABYTE GTX 1660Ti Windforce OC 6G 6GB GDDR6 VGA videókártya dobozos
- Hibátlan - PALIT GTX 1650 StormX 4GB GDDR5 VGA videókártya - tápcsatlakozó nélküli !!!
- ASUS ProArt GeForce RTX 4080 SUPER 16GB GDDR6X OC (ASUS-VC-PRO-RT4080S-O16G) Bontatlan új 3 év gar!
- XFX RX 6600 XT SPEEDSTER SWFT 210