Hirdetés

2018. október 23., kedd

Hirdetés

Hozzászólások

(#1) Locutus


Locutus
(PH! kedvence)

Azért hova eljutottunk abból, hogy nem is lesz DX12... a mantle meg sehol sincs, de ahol mégis, ott is minek...

(#2) nakos1212


nakos1212
(senior tag)
LOGOUT blog

Még a 11 sincs kihasználva, eléggé mantle-visszavágás szaga van
Locutus: Alapvetően igazad van, szerintem a mantle azért jó, hogy az MS bácsi ne szarjon bele ennyire, magyarul adott egy kis löketet

[ Szerkesztve ]

(#3) BoneDragon


BoneDragon
(őstag)

Lehet hülye vagyok a témához, de ha xbone-ra is jön a dx12, akkor nem kell bele új vga?

(#4) Locutus válasza nakos1212 (#2) üzenetére


Locutus
(PH! kedvence)

De mi adott löketet minek? A mantle gyakorlatilag papíron jelent meg... semmihez se jó, egyedül BF4-ben is csak dísznek kb... Max a pr-bullshit adhatott löketet, mert tényleges megváltást nemigen hozott.

(#5) Th1sN04ll válasza Locutus (#4) üzenetére


Th1sN04ll
(senior tag)

De arra elég volt hogy A MS rájöjjön hogy hoppá tenni kéne valamit, és itt ezen van a lényeg, innentől nem fontos a mantle ;]

(#6) Abu85 válasza BoneDragon (#3) üzenetére


Abu85
(HÁZIGAZDA)

Miért kellene? A GCN architektúra nagyrészt olyan, mint egy általánosan programozható központi processzor, csak nagyon széles SIMD motorokkal. Nem nagyon lehet olyan dolgot bele rakni egy API-ba, amit ez a rendszer ne tudna támogatni. Egyszerűen csak kell hozzá egy friss driver és megy.

A semmi az nem nincs, hanem van. Ha a semmi van, akkor nincs semmi, de ha nincs semmi, akkor valami van, de az nem semmi.

(#7) .mf válasza BoneDragon (#3) üzenetére


.mf
(PH! kedvence)

Nem én mondtam, de nagyon... ;] :W
Gondolj már bele, józan paraszti ésszel is kitalálható, hogy a MS a saját konzoljához olyan API-t fejleszt, ami kompatibilis is vele. S a konzolok gpu-it sem szokták cserélgetni (főleg, mivel igp).

(#8) Abu85 válasza Locutus (#4) üzenetére


Abu85
(HÁZIGAZDA)

BF4-ben azért elég jó. Mindenkinél kivesz egy 4-5 ms-os driver oldali késleltetést, mert a DX esetében erre szükség van, míg a Mantle-nél nincs. Emellett sokkal egyenletesebb a leképzés. A sebességnövekedés pedig változó, hiszen beállítás- és gépfüggő, de 5-70%-ig van minden. Emellett a CF-eseknek nagy előny, hogy úgy viselkedik a több-GPU-s rendszerük, mintha egy GPU-juk lenne. Olyan késleltetést és működést mutat fel.

Egyértelműen előny a rendszer, nem véletlenül építenek rá a fejlesztők. Az év közepéig még három Mantle játék/patch jelenik meg. Az év második felében meg jön még kb. 3-4. Ha nem adna előnyt, akkor nem terjedne gyorsabban minden eddig megjelent DX API-nál.

[ Szerkesztve ]

A semmi az nem nincs, hanem van. Ha a semmi van, akkor nincs semmi, de ha nincs semmi, akkor valami van, de az nem semmi.

(#9) Nxn908xxx válasza Abu85 (#6) üzenetére


Nxn908xxx
(őstag)

Tehát akkor az asztai GCN-es VGA-k is támogatni fogják?

(#10) Paul119


Paul119
(PH! kedvence)

qualcomm? lehet hülye kérdés de nekik mi közük a dx12hoz? :B

Megnéztem volna Sámsont, ha nem rockernek nevelik, Rapperként a gettóban kopaszon mivel dicsekedik

(#11) Reinkz válasza Locutus (#4) üzenetére


Reinkz
(senior tag)

Mondjuk azt hogy 3 chipen remekül működik, aki azokat bírtokolja örülhet is neki:)

(#12) .mf válasza Paul119 (#10) üzenetére


.mf
(PH! kedvence)

Windows RT?

Nxn: ezt a következtetést még korai levonni. A MS-on múlik csak, hogy hogyan döntenek.

(#13) Gainka válasza Nxn908xxx (#9) üzenetére


Gainka
(őstag)

Szerintem tudnà , csak hát a marketing. Majd az uj gen. -.-"

(#14) Peat;) válasza nakos1212 (#2) üzenetére


Peat;)
(PH! kedvence)

Ez a "mantle visszavágás" dolog akkor derül ki amikor megtudjuk a megjelenés idejét. Biztos ösztökélte a Microsoftot valamilyen szinten (bár ugyanúgy windows kell a mantle-hoz is, linuxra nem hiszem hogy pont az amd térne át..így nekem nem igazán tiszta miért félne az MS a mantlétól), de a fő kérdés hogy mennyi idő az új directx fejlesztése és mikor jelenik meg. Még csak papíron létezik vagy már a fejlesztésben túl vannak pár lényeges ponton, mennyire támogatja az nvidia/intel párost. Ez kicsit bonyolultabbnak hangzik nekem mint a mantle kód, így ha már van kézzel fogható állapot akkor én nem mantle visszavágásnak nevezném, de biztos jó hatással volt a fejlesztés gyorsaságára. Maga az xbox one is ahol a fejlesztők kisírták a hardwaret (aztán már kérdés hogy mire jutottak vele, full hd mumus) így az MS közvetlenebbül találkozott az igényekkel.

(#15) Dr. X


Dr. X
(fanatikus tag)

A DX12 Xboxon azt jelentené, hogy szebbek/gyorsabbak lennének a játékok, mint a jelenlegi DX-el?

(#16) kpal


kpal
(PH! nagyúr)

Így is betegesen fut ez-az a Box One -on . Dx12 nem okozná a még kevsebb fps , és továbbra isa Full HD játékok nem nagyon lennének :F

[ Szerkesztve ]

(#17) Johnny001


Johnny001
(senior tag)

Hi!

Akkor Mantle storno? Megint el lesz tiporva valami, ami még be se tudta bizonyítani létjogosultságát.

By.: Johnny

Bp. XVIII.- Pestszentimre 06309060893 Hőfényképezés, épületdiagnosztika www.dolen.hu TermészetBÚVÁR www.tbuvar.hu, Johnny001 dolen.atw.hu

(#18) derive válasza Dr. X (#15) üzenetére


derive
(senior tag)

Nem, valoszinuleg egy picit lassabbak/rondabbak lesznek Xboxon. Cserebe viszont konnyu lesz PCre portolni ahol gyorsabb lesz es minden hardveren futni fog. Ez inkabb a PS4 elszeparalasa (a Mantle a PS4 APIjara epul).

(#19) gyuribácsi88


gyuribácsi88
(PH! addikt)

Sajnos ez sem fogja az xbox-ot kihúzni a gödörből :(

Olyan frissítés/bejelentés/opció mikor jön, amiben kicserélik a memóriát hármasról ötösre? ;]

Hülye kérdésre, hülye válasz.

(#20) Glenda válasza gyuribácsi88 (#19) üzenetére


Glenda
(PH! addikt)

Szeretnék én olyan gödörben lenni, mint az Xbox.

from r in rings where r.Owner == "Sauron" select r

(#21) gyuribácsi88 válasza Glenda (#20) üzenetére


gyuribácsi88
(PH! addikt)

Ne magadból indulj ki, hanem a box konkurenciájából, meg abból hogy mekkora bakit követett el azzal, hogy gyengébb hardvert rakott a gépébe.

Hülye kérdésre, hülye válasz.

(#22) Th1sN04ll válasza gyuribácsi88 (#21) üzenetére


Th1sN04ll
(senior tag)

Van mögötte akkora marketing hogy nem kell félteni a boxot ;)

(#23) gyuribácsi88 válasza Th1sN04ll (#22) üzenetére


gyuribácsi88
(PH! addikt)

A marketing édes kevés ez ép ésszel gondolkodó emberek meggyőzésére ;)

Hülye kérdésre, hülye válasz.

(#24) Th1sN04ll válasza gyuribácsi88 (#23) üzenetére


Th1sN04ll
(senior tag)

Ha ebből indulunk ki akkor nagyon sok a buta ember ;) De amúgy hidd el hogy optimalizálnak annyira a boxra hogy nem fogod érezni azt hogy gddr3 vagy gddr5 :R
Amúgy óriási fail amit írsz, mert te is meg fogod venni az adatlapod szerint melyen ékes betűkkel van írva soon xbox one :DDD

[ Szerkesztve ]

(#25) Dealer95 válasza gyuribácsi88 (#23) üzenetére


Dealer95
(őstag)

Ha a marketing kevés lenne a Samsung nem tudná eladni millió számra a szappantartóit...

A marketing körül forog minden.

"ép ésszel gondolkodó emberek"
Ma már nem sok ilyennel találkozni ;]

[ Szerkesztve ]

(#26) Glenda válasza gyuribácsi88 (#21) üzenetére


Glenda
(PH! addikt)

Továbbra is úgy gondolom, hogy az exkluzívok adnak el egy konzolt.

A "baki" az volt, hogy újítani akartak/mertek. Az embereknek nem ez kell. Az embereknek egy Xbox 360 kellett volna, erősebb hardverrel. Abból is milyen felfordulás volt, hogy 24 óránként be kell jelentkezni. Facebookra nem muszáj, mégis bejelentkeznek legalább ilyen időközönként.

A gyenge hardvernél pedig érdemes megnézni, hogy az előző generációt melyik konzol nyerte meg.

from r in rings where r.Owner == "Sauron" select r

(#27) berVi válasza Locutus (#4) üzenetére


berVi
(senior tag)

Ahaja, akkor majd irjal te negyed ev alatt 20 AAA jatekot uj API fole, langesz...

(#28) Kristof93


Kristof93
(fanatikus tag)

Tehat a pc megkapja az xbox fapadosabb, olcsobb jatekokhoz szant apijat? Nagyon ugy tunik, hogy ezzel a MS folytatja windows 8-al inditott trendet: hanyagolja a desktopot/hc/professzionalis reteget a mobilos/tabletes casual bohockodassal szemben. Biztosan penzugyileg megeri nekuk, de eleg elkeserito.

(#29) gyuribácsi88 válasza Th1sN04ll (#24) üzenetére


gyuribácsi88
(PH! addikt)

Persze hogy megveszem, de majd csak akkor ha 80K-ért megkapom, (ami nagyjából karácsony környéke, vagy január lesz). Most meg 2-3 hét múlva megveszem a ps4-et.

Ne hogy már a gyengébb konzolt drágábban vegyem meg, LOL.

Hülye kérdésre, hülye válasz.

(#30) .mf válasza Kristof93 (#28) üzenetére


.mf
(PH! kedvence)

Elolvastad egyáltalán a cikket?

(#31) zed01 válasza Peat;) (#14) üzenetére


zed01
(őstag)

bár ugyanúgy windows kell a mantle-hoz is, linuxra nem hiszem hogy pont az amd térne át..

Csak halkan megsúgom, az OpenGL már most tudja azt amit az összes DX verzió tudni fog, csak driver kérdése az egész. Nem véletlen hogy például John Carmack bácsi kezdetektől fogva sz@rik a DX-re.

[ Szerkesztve ]

“Amikor az emberek félnek a kormánytól, az önkényuralom. Amikor a kormány fél az emberektől, az szabadság.” Thomas Jefferson

(#32) Paul119 válasza Kristof93 (#28) üzenetére


Paul119
(PH! kedvence)

"hanyagolja a desktopot/hc/professzionalis reteget a mobilos/tabletes casual bohockodassal szemben."
Olvasd el a hírt még egyszer :)

Megnéztem volna Sámsont, ha nem rockernek nevelik, Rapperként a gettóban kopaszon mivel dicsekedik

(#33) Def26 válasza Glenda (#26) üzenetére


Def26
(PH! félisten)

"A gyenge hardvernél pedig érdemes megnézni, hogy az előző generációt melyik konzol nyerte meg."

Igaz, utolsó kanyarban de a ps3 már beelőzte az xbox 360 -at. Jellemzően nem a gyenge hardver volt az előnyös, hanem a ps3 volt bonyolultabb.

A fejlesztők elmondása szerint jelen generációban pedig az xbox one hardver bonyolultabb ez mellett ugye gyengébb is. A többit a logikádra inkább a jövőre bízom. :)

[ Szerkesztve ]

Fanboy Status: PS4:On, Xbox:On, apple:On, samsung:Off, Microsoft:Off, Volvo:On,

(#34) Locutus válasza Abu85 (#8) üzenetére


Locutus
(PH! kedvence)

Elméletek... a BF4-hez senki se fog egy vérgagyi kaveri apu-t venni az i5-je helyett csak azért, hogy megízlelhesse a 70%-os sebesség emelkedést...

"Egyértelműen előny a rendszer" a fejlesztők számára, akik kevesebb munkával, így nagyobb profittal portolhatnak játékot konzolról PC-re. Ezen kívül se fejlesztőt, se usert nem nagyon villanyoz fel, hogy az átlag játékos PC-n 3,57% gyorsulást hoz a mantle (egy raklap új bug árán).

(#35) Malibutomi válasza Locutus (#34) üzenetére


Malibutomi
(PH! nagyúr)

Teljesen normál gépeken is van gyorsulás, és sokkal simább a futás.
Azt meg nem hiszem hogy az összes fejlesztö és felhasználó véleményét ismernéd...
Egy teljesen új API megjelenése után persze hogy van pár bug. Az MS talán kikalapálta már a W8-at, hogy ne zuhanjon össze rengeteg program alatt? Nem. Pedig nem egy hónapja jelent meg. Ha az új DX is hardverközeli lesz gondolod ott nem lesznek bugok eleinte?

(#36) Rojik válasza Malibutomi (#35) üzenetére


Rojik
(kvázi-tag)

Normál gépeken van gyorsulás, de elhanyagolhatónak nevezhető, ha DX alatt a processzor ki tudja szolgálni adattal a GPU-t. Gyengébb processzorok esetében van igazán előrelépés jelenleg. Ami meg a sokkal simább futást illet én eddig mindenhol azt olvastam, hogy mikrolaggokat okoz jelenleg a Mantle BF4-ben. Igaz, még csak Béta állapotban van, így ezt kijavítják gondolom a végleges elkészültéig és akár még a teljesítmény növekedésen is javíthatnak. KÍváncsian várom majd, hogy mit hoznak ki belőle, de a DX12-t is várom.

Azért jó pesszimistának lenni, mert vagy igazad lesz, vagy kellemes meglepetés ér. // George F. Will //

(#37) Lacccca87 válasza Malibutomi (#35) üzenetére


Lacccca87
(őstag)

Ad1 Win 8/8.1 bőven stabilabb mint a Win7
Ad2 NV-n eddig se volt gond a sima egyenletes futás, a mikrolaggok AMD-s privilégiumok (sajnos tudom, mert nekem is az van)
Ad3 normál gépeken kb semmi gyorsulást nem vettél észre
Ad4 ha már bugokról van szó a Mantle is egy rakás bughalom, meg normális driver sincs hozzá
(habár minek van kb 2 db fél játék mantle támogatással meg 1 techdemo, ahhoz képest hogy be van mindig haragozva hogy mennyi cím jön már lement lassan Q1 és még 1 teljesen működő változatot se tudtak felmutatni, és gyanítom ez nem nagyon fog változni)

#Abu: Csak jelezén hogy már jötta Thief -hez pacth megm árcius is van de Mantle támogatás még sehol...ja tudom csak 1 ember ül rajta mert annyira könnyű és gyors megcsinálni, aztán mégse, talán nyárra megoldják.

#36 Rojik:

Az a mikrolagg nem a mantle hibája ,hanem a useré mert nem vette meg a legújabb AMD vga-t mivel csak arra készült el az elvben minden GCN-t támogató kód.

[ Szerkesztve ]

(#38) Abu85 válasza Nxn908xxx (#9) üzenetére


Abu85
(HÁZIGAZDA)

Jelenleg nehéz behatárolni, hogy pontosan mik lesznek a DX12-ben, de arról amit hallottam úgy érdemes beszélni, hogy a base funkciókat igen sok hardver fogja támogatni. A kiterjesztéseket pedig leginkább egyik dedikált GPU sem, mert az egyik eleme ezeknek a megosztott virtuális memória, amihez pedig APU kell. De a Kaveri APU esetében esélyes, hogy a DX12 összes funkcióját támogatja.

(#11) Reinkz: A chip az érem egyik oldala, azzal nincs igazán gond. A memória mennyisége a másik részlet. A Mantle a BF4-ben úgy van kalibrálva, hogy 2 GB VRAM-ot igényel. 1 GB-os kártyával csak akkor működik jól, ha a memóriaigénye is 1 GB alá van szorítva a beállítások csökkentésével.

A semmi az nem nincs, hanem van. Ha a semmi van, akkor nincs semmi, de ha nincs semmi, akkor valami van, de az nem semmi.

(#39) olbaidhun


olbaidhun
(őstag)

"egyik hardvergyártó sem jár majd igazán rosszul"

na ne, most ez komoly? Szerintem a programozók lustaságán több múlik, mint gondolnánk..
Felesleges az új dx12, ha és amennyiben még mai napig sem képesek optimalizáltan és korrekten dolgozni a dx9-ben.. 10-ben, 10.1-ben, 11-ben és így tovább. :B

(#38) Abu85
APU jól hangzik, korrekten bánik az erőforrásokkal és van benne tartalék [ építettem mostanában pár ilyen pc-t ]. Örülök, hogy méltó versenytársra lelt az intel/ nVidia kombó.

[ Szerkesztve ]

10 éve a HardverAprón » www.bit.ly/olbhu « 7O 638 9O93 telón tényleg gyorsabb !

(#40) Malibutomi válasza Lacccca87 (#37) üzenetére


Malibutomi
(PH! nagyúr)

Ad1 W8 olyan szuper, hogy kapásbòl tudok mondani itt a ph-n vagy 5 embert aki visszaváltott W7-re, közte a fél gtx780 topic, mert fagynak laggolnak a játékok.

Ad2 én nem látok mikrolaggot, bár 290-em van, erre sok tesztben azt írták simábban fut mint egy nv, de elfogadom hogy van mikrolagg amd kártyákon.Épp ezen segít a mantle is.

Ad3 Ha egy fx-8350/i5 és 7970 kombón 15-20fps semmi, akkor valóban semmi a gyorsulás.

Ad4 most jött ki ali Ig egy hónapja az elsö beta, láttál már tökéletes beta-t? Ráadásul ez nem egy kis program hanem egy teljesen új API.
Játékokra meg annyit, amit fentebb már írtak, te elkészítesz egy hónap alatt mondjuk 10 AAA játékot? Vagy hogy gondolod?

(#41) Abu85 válasza Peat;) (#14) üzenetére


Abu85
(HÁZIGAZDA)

A Mantle-nek maximum annyi köze van a DX12-höz, hogy esetleg nem tervezték a GDC-n való bemutatását, de mégis meglépik. De annyi már kiderült, hogy az MS nagyjából 5 éve fejleszt egy next-gen interfészt. Nyilván ebből 3 év a kutatás és a GAB tagokkal való egyeztetés lehetett, míg a valós munka nagyjából 2 éve tarthat, abból is egy éve készülhet ténylegesen az API. Tekintve, hogy a GDC-n az AMD már példaprogramokat is ígér a DX12-re, igen valószínű, hogy részben üzemképes az API. A Win 9-re tartható a megjelenése, de jelenleg az sem kizárt, hogy az új WDDM-et visszaportolják a Win 8-ra, és akkor a DX12-t is lehet vele hozni.

A Linuxra akkor viszi át az AMD a Mantle-t, ha a fejlesztők kérik. Ez az MS-nek kiszámíthatatlanság.

A semmi az nem nincs, hanem van. Ha a semmi van, akkor nincs semmi, de ha nincs semmi, akkor valami van, de az nem semmi.

(#42) Locutus válasza Abu85 (#41) üzenetére


Locutus
(PH! kedvence)

Akkor az AMD igazgatója "vajon" miért nyilatkozta azt 1 évvel ezelőtt, hogy nincs készülőben új DirectX, és "ezért" jön a Mantle...

(#43) Abu85 válasza Locutus (#34) üzenetére


Abu85
(HÁZIGAZDA)

Elméletek alapján nem áll be egy rakás fejlesztő egy API mögé még alfa->béta fázisban. Egyébként a 70%+-okat a CF rendszerek hozzák csúcs-CPU-val.

Igen. Nyilvánvaló, hogy a fejlesztők egy része a Mantle-ben a költségcsökkentést látja, hiszen kiszámítható az API teljesítménye, így tizedannyi erőforrás befektetésével is képesek olyan kódot írni, aminek a tempóját a DX vagy az OGL kód sosem képes hozni. De azt érdemes mérlegelni, hogy az önmagában egy probléma, ha egy API teljesítménye nem kiszámítható. Ha nem lenne probléma nem jönnek a DX12 sem.

(#42) Locutus: Roy nem igazgató az AMD-nél, hanem marketinges és sales szakember. Amit ő mond az nem mérvadó, nem véletlenül hoztuk le hírben a PH-n, hogy a DX-nek nincs vége.

[ Szerkesztve ]

A semmi az nem nincs, hanem van. Ha a semmi van, akkor nincs semmi, de ha nincs semmi, akkor valami van, de az nem semmi.

(#44) Televan válasza Malibutomi (#40) üzenetére


Televan
(PH! kedvence)

15-20 FPS igen is valami. Főleg ha valakinek annyi kell egy játékban a simább,gördülékenyebb futáshoz.
Nem vagyok a mantle mantrázója, de azért jó hogy felkavarta az állóvizet.

Na látja ezt szeretem magában,hogy nem szopogat,a kemény nyalókát is úgy harapja ketté mint a pillecukrot!

(#45) Rojik válasza Lacccca87 (#37) üzenetére


Rojik
(kvázi-tag)

Úgy olvastam, hogy a 290X kártyáknál is tapasztaltak mikrolagot. Tehát igen is Mantle hiba, nem a kártyáké. Vagy van annál újabb AMD kártya, csak még nem hallottam róla? :U

Azért jó pesszimistának lenni, mert vagy igazad lesz, vagy kellemes meglepetés ér. // George F. Will //

(#46) Abu85 válasza Rojik (#45) üzenetére


Abu85
(HÁZIGAZDA)

Mikrolag már egyik hardveren sincs. Sokkal egyenletesebb a renderelés, mint a DX-en, illetve kisebb a Mantle késleltetése is. Sőt, eltünteti a Hyper-Threading mikrolagját is, illetve a shader fordításkor bekövetkező akadást. Akkor fordulhat elő akadás, ha a VRAM betelik. Erre a Mantle nem úgy reagál, mint a DX, mert itt más a memóriamenedzsment. Mindenképp szükséges annyi VRAM, amennyit elvisz a játék. Ha nincs meg, akkor csökkenteni kell a részletességet, hogy beférjen a memóriába az adat. Ez is abból ered, hogy az erőforrás felszabadítása sokkal gyorsabb Mantle alatt, mert nem kell átmenni egy rakás ellenőrzésen, hogy meg lehet-e tenni. DX-en is elfogyhat a VRAM, de ott 0 fps lesz az eredménye arra a pillanatra, míg a Mantle-ön ugyanez a jelenség csak mikrolaghoz hasonló akadást okoz.

[ Szerkesztve ]

A semmi az nem nincs, hanem van. Ha a semmi van, akkor nincs semmi, de ha nincs semmi, akkor valami van, de az nem semmi.

(#47) Th1sN04ll


Th1sN04ll
(senior tag)

Ha másra nem is arra hogy megbolygassa az álló vizet jó volt a mantle :K A további fejlemények pedig a jövő titkai, sodródni kell, és nem okumlálni olyan dolgokon amit átlag felhasználó nem tud biztosan :R

(#48) Locutus válasza Abu85 (#43) üzenetére


Locutus
(PH! kedvence)

Azért az elmúlt egy év (AMD-s) hírei nem azt sugallták, hogy "de majd jön a DX12 úgyis". Itt se.

(#49) Abu85 válasza Locutus (#48) üzenetére


Abu85
(HÁZIGAZDA)

A PH-n pont arról írtunk, hogy lesz új DirectX. [link] - itt pont cáfoltuk, hogy ne lenne új DX. [link] - itt pedig először szereztem róla tudomást, hogy készül egy új DirectX, plusz ugye a Win 8.1-es kiegészítés, amiről kiderült, hogy DX 11.2 lett.

Egyébként valszeg az AMD is tudott erről. Legalábbis ahonnan az utóbbi hír infója egy programfejlesztőtől származott, de az AMD-től kapott Kaveri APU-t a készülő szabványokhoz. Azóta több helyről is hallom, hogy a Kaveri támogatja a DX12 összes funkcióját, tehát valszeg nem véletlenül lettek ezek a fejlesztőkhöz kiküldve. Lehet, hogy Roy nem tudott a DX12-ről, de egy belső kör biztosan tudta.

[ Szerkesztve ]

A semmi az nem nincs, hanem van. Ha a semmi van, akkor nincs semmi, de ha nincs semmi, akkor valami van, de az nem semmi.

(#50) Cobra652


Cobra652
(őstag)

Xbone-ba DX12 jah.....Kész égés az egész gép, nem bír el egy címmel se 1080p/30fps-el kompromisszumok nélkül, fontos hogy legyen DX12...:D

Mantle meg....Lehet visszavágás szagú amit a microsoft csinál de remélhetőleg amit ők csinálnak nem csak egy tesztekben mérhető javulást hozó valami lesz amit agyonbeharangoznak aztán tizedannyi sem sül ki belőle...:)

Copyright © 2000-2018 PROHARDVER Informatikai Kft.