- Karácsonyfaként világíthat a Thermaltake új CPU-hűtője
- Az USA vizsgálja a RISC-V kínai terjedésének kockázatát
- Kicsit extrémre sikerült a Hyte belépője a készre szerelt vízhűtések világába
- Egészen nagy teljesítményspektrumon fedné le a mobil piacot az AMD
- Kihívás a középkategóriában: teszten a Radeon RX 7600 XT
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Androidos tablet topic
- Milyen notebookot vegyek?
- Házimozi, és Hifi kábelezés!
- Milyen házat vegyek?
- Vezetékes FEJhallgatók
- Projektor topic
- Azonnali alaplapos kérdések órája
- Azonnali VGA-s kérdések órája
- NVIDIA GeForce RTX 4080 /4080S / 4090 (AD103 / 102)
Hirdetés
-
Konzolokra is megjelenik a Fera: The Sundered Tribe
gp A kooperatív szörnyvadászós játékhoz a minap egy friss trailert kaptunk.
-
Agyi chipes gyártóba fektetett a kriptocég
it A Tether 200 millió dollárt fektet a Blackrock Neurotech agyi chipes vállalatba.
-
Új Beats fej- és fülhallgatók jelentek meg
ma Frissítette a Solo termékcsaládot az Apple házi audiomárkája.
Új hozzászólás Aktív témák
-
Fred23
nagyúr
Köszi a tesztet, szuper volt olvasni! Várom a következőt!
-
Fred23
nagyúr
"Ez maga a CPU-limit. "
6700K és 1070 párossal mégis furcsa szerintem is, és pont ezen a beesésen lepődtem meg én is, miközben hasonlóan jó konfigokkal még durvább (alacsonyabb) GPU kihasználást is láttam youtube-on, ami csak nagyon rövid ideig tartott; talán egy másik topikban anno meg is jegyeztem, hogy ez tényleg nem normális. Mintha a játék motorja lenne hibás; szóval ha CPU limit is, akkor az a motor hibája szerintem. Kár, hogy nem mentettem le a linket, de 6700k-val és szuper VGA-val is láttam már olyat a füves pályán, hogy fps hirtelen harmadolódik, VGA kihasználtság meg akár 0% lesz, de maximum 1 mp-re csak. Ott valami nem kóser.
-
Fred23
nagyúr
A Rise of the Tomb Raider esetében is láttam már olyat, hogy fél másodpercre 100%-os CPU használat Kaby i7-en. HSM-nek igaza lehet abban, hogy 6/12 vagy 8/16 esetén ilyen nem történne, és ami azt illeti, nem is találtam rá példát. Meg is találtam a képet, érdekessége és cikisége, hogy DX12 alatt történt!
"időnként a designerek gyógyszere elgurul, és beugranak több tízezer poligonból álló testek"
Ettől félek én is. A jövendő Star Citizen esetében ha nem számolnak azzal, hogy lehetnek hatalmas csaták az űrben, akár 200-300 hajóval, és túl magasra lövik be a hajók poligonszámát, csúnya diavetítés lehet a dolog vége, ráadásul pont ugye harc közben. Másrészt viszont ha gondolnak erre a lehetőségre, és miatta túl alacsonyra veszik a hajók poliszámát, akkor meg sokan azért fogják kritizálni őket.
-
Fred23
nagyúr
A baj az, hogy mikor ilyen 100% terhelés van, akkor a játékban akad egyet, többen írták már fórumon. Mindegy, hogy milyen erős 4/8 procival, viszont 6/12-es és 8/16-os procik esetén meg nem fordul elő a dolog. Nem arról van tehát szó, hogy ez egy általános dolog, hanem csak néha, egyes helyeken, fél másodpercre, az egész játékban csak párszor, de megtörténik a 100%-os terhelés -egy apró akadás mellett. Szerencse, hogy lett egy ilyen a bench alatt is!
"93db 30 és 35ms között volt, azaz 28,5FPS felett, 24db 25FPS és 28FPS között, és mindössze 22db esett be 25FPS alá."
Elviselhető, de lehetne azért jobb is! Félelmetes ez a Crysis 3.