Keresés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • h_143570

    addikt

    válasz Dr. Akula #34 üzenetére

    "Hát ezt mondom én is, hogy ha a fejlesztőre bízzák a lehetőséget, hogy ingyen dolgozhat, akkor nem fog élni vele. Míg ha automatikusan skálázódik, akkor látunk belőle viszont valami nyereséget."

    Es akkor kapunk egy rakat GameWorks-ot tartalmazo jatekot.

    Az automatikus skalazas pedig olyan szepen hangzik, csak egy 10 eve bekonzervalodott piacon nem nagyon volt ra lehetoseg. Utanna meg evek mire lesz barmi valtozas.

    "De ha már a legerősebbnél tartasz, és még az is kevés (4K), akkor csak ez marad."

    Maradni maradna de tovabbra is lutri, hogy a jatek motor kepese megoldani a problemat illetve, hogy milyen skalazodassal.

    "A PCIE buszt meg se próbálják kihasználni, x16 helyett az x8 is bőven elég, de mint nemrég lett linkelve, x4-en se gáz a helyzet. Ez biztos nem korlátoz semmit, mert akkor az x16 is 100%-on pörögne."

    A PCIe vel nem az a gond, hogy lassu hanem az hogy lombha. Emiat kerulik a hasznalatat. Kamion vs gyors sport auto hosszu egyenes szakaszon egy gyorsulasi versenyen.

    Az NV ezert hasznal SLI hidat a PCIe helyett.

    "Akkor nem adna folyamatos képet 4K-ban egy SLI 1080, míg a szóló 1080 szaggat. :)"

    Jol optimlaizalt jatekmotor GameWorks-el megtamogatva.
    Fentebb mar leirtam, hogy mi a gond ezen a fronton.

Új hozzászólás Aktív témák