Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Abu85

    HÁZIGAZDA

    válasz antikomcsi #19 üzenetére

    Nyem ... az Intel nem közölt teljesítményadatokat a Larrabee-ről. Jótét lelkek ... miket beszélek :D ... szóval alávaló gazemberek szivárogtattak. Az Unreal Engine 3 alatt volt a teljesítmény HD 4890 szint. A DX11-es játékok alatt nyilván sokkal nagyobb lett volna a hátrány, a HD 5750 is elérhetetlen lett volna, emulált tesszellálással. Nyilván az Intel látja, hogy 2010-ben egy csomó DX11-es játék jön, így felesleges egy háromszor akkora chippel a HD 5750 ellen versenyezni. Ha normálisan beárazzák, akkor masszív veszteség lenne minden kártyán. Az egész gémer vonal erőltetése hülyeség volt, ilyen felépítéssel.
    Akarod mondani, beleölt milliárdok? :) ... Amúgy gond egy szál se, a projekt megy tovább. Nyilván megvolt a tapasztalatgyűjtés, okulni kell belőle, és az adatok birtokában lehet fejleszteni a következő verziót. Persze a marketing csapat fejét is jó lenne átmosni. :)

    Látom nem vili még ez a Larrabee. A projekt elsődleges feladata a HPC és a workstation piacon az Intel pozícióját védeni, az olyan fejlesztésekkel szemben, mint például a Fermi. A gémer vonalas marketinget, most hagyjuk ki, ez az utolsó terület ahova használható a rendszer. Gondolom csak a figyelemfelkeltés miatt volt az egész. Amennyiben a HPC és a prof. piac megvan, akkor a rendszerszintű integráláshoz kell az Intelnek, egy faszántos integrált GPU, amit majd a prociban lehet kamatoztatni. Eredetileg a Sandy Bridge-ben, már Larrabee lett volna, de meg kellett tartani a GMA-t a problémák miatt. Most a Haswell-ben lesz először IGP-s Larrabee. Remélhetőleg ez a része végleges a terveknek. Nagyjából ezek voltak a fő célok. Ezután pedig, minden olyan piac szempont, ami még használható. Például gémer GPU ... persze másodlagos prioritással, ha nem megy, akkor nem fogják erőltetni.

    [ Szerkesztve ]

    Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.

Új hozzászólás Aktív témák