- Szünetmentes tápegységek (UPS)
- Az USA vizsgálja a RISC-V kínai terjedésének kockázatát
- Milyen egeret válasszak?
- Amlogic S905, S912 processzoros készülékek
- Házimozi belépő szinten
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 7***(X) "Zen 4" (AM5)
- Alapértelmezett konfiguráción sok Core CPU-nak lehet stabilitási gondja
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Milyen házat vegyek?
- Androidos tablet topic
Hirdetés
-
Képeken az egyik kameráját elvesztő Sony Xperia 10 VI
ma Részletes anyag került fel az internetre a Sony idei középkategóriás telefonjáról, három helyett két hátlapi kamera várható.
-
Hamarosan indul a SERUM korai hozzáférése PC-n
gp A belső nézetes túlélőjáték premierje május végétől lesz elérhető.
-
Megbírságolták a Razert a Zephyr maszkok miatt
ph A cég elég olcsón megússza az ügyfelei félrevezetését, de az üdvözlendő, hogy az Egyesült Államok hatóságai nem siklottak el az ügy felett.
Új hozzászólás Aktív témák
-
sBc
aktív tag
Ebből csak az látszik, hogy a Toyota több szálon gondolkozik. (benzin,hibrid,plugin,aksis,hidrogén,üzemanyagcella)
Észak-Amerika, Európa netán Kínán kívül még nem igazán érett az infrastruktúra az elektromos autózáshoz.
A világ legnagyobb autógyárának sokszoros hagyományos autóeladásai és piacai vannak a világon, csak hogy úgy szimplán elektromos autókra váltson.
Japánban és egyes országokban az elektromos áram előállítása környezetszennyező nem megújuló forrásból szerzik ezért is próbálkoznak a hidrogénnel és az üzemanyagcellával. Illetve a háttérben dolgozgatnak ők az elektronosításon innen is látszik amit most előhúztak.
Szilárd aksijuk is hamarosan forgalomba kerül, de először hibridekbe rakják, mert nagyon drágák lesznek ahhoz hogy egy komplett elektromos autóban eladhassák...[ Szerkesztve ]
-
sBc
aktív tag
-
sBc
aktív tag
Szerinted.
A zöld hidrogén jön, és megállíthatatlannak tűnik
Több mint 30 évig is bírhatja a Toyota szilárdtest akkumulátora
Energiasűrűségük kétszeresen, vagy akár háromszorosan is meghaladhatja a jelenleg elterjedt lítium-ionos megoldásét, ráadásul kevésbé érzékenyek az extrém hőmérsékletre, könnyebbek, tartósabbak, biztonságosabbak, valamint olcsóbbak is. A cellák termelése kínosan lassú és bonyolult, hiszen ultraszáraz környezetet igényel. 2025-re is csupán limitált volumenű gyártásra számít.[ Szerkesztve ]
-
sBc
aktív tag
Én itt senkit nem akarok meggyőzni csak érzékeltettem, hogy semmi nem fekete vagy fehér...
Hazánkba is megérkezett a zöld hidrogén - átadták az első töltőállomást
Belehúz a zöld hidrogén előállításába a Hyundai és a Kia
A jövő majd eldönti.[ Szerkesztve ]
-
sBc
aktív tag
Miért is látszik, hogy eltaktikázta magát? A Toyota még mindig a világ legnagyobb autógyártója, közel évi 10 millió autóeladással.
Mennyi Teslát adtak el idén? Meg van az 500 ezer?
Vagy ott a nagy elektromosító VW. Azok is ha eladnak 400-500 ezer elektromosat a 9 millió hagyományos mellett.[ Szerkesztve ]
-
sBc
aktív tag
válasz #16820480 #31 üzenetére
Imádom ezt az összehasonítást. Egy zsebrevágható "filléres" kütyüt ne hasonlítsunk egy komoly infrastruktúrát, töltőket igénylő elektromos autóhoz. Én is vennék már holnap elektromos autót, de nincs hol töltsem. (nincs napelem, nincs napsütés, nincs szél )
Nokiát a Microsoft szövetség cseszte el. Akkor így nézd a Samsungot, él és virul.
Igen kicsit elaludt Toyota a hibridre koncentrált amiből (is) világelső, de messze még temetni. Persze semmi nem tart örökké. -
sBc
aktív tag
Mert két évvel később mint a VW bemutatja az elektromos platformját? Mert bemutatta az elképzeléseit?
Jelenleg elektromosban van a Toyota Mirai és a Lexus UX 300e. Jövőre jön az elektromos Toyota bZ4X (Subaru Solterra) és Lexus RZ 450e és majd a többi autó.[ Szerkesztve ]
-
sBc
aktív tag
-
sBc
aktív tag
A mai világban ahol egyik napról a másikra egy startup vagy egy kínai cég elővirít egy villanyos autót, akkor pont a Toyotának nem sikerülne?
Pár éve a német autógyártókról volt a rinyálás a lemaradásról és nézzétek idén megjött a Mercedes EQS és berúgta az ajtót. Vagy a BMW iX[ Szerkesztve ]
-
sBc
aktív tag
válasz #16820480 #43 üzenetére
bz4x, bz4x már meg is jegyeztem de van jelentése is.: bZ: azaz beyond zero, 4x meg négykerék meghajtás.
Ja hogy neked videó és teszt kell egy jövőre megjelenő autóról, neked az a hiteles?! Hivatalos csatornák nem is jók? Magyarázkodás, tipikus
Létezik a Mercedesnek EQA és EQC modelje is elektromosan a mai népszerű SUV kategóriában.
Attól félek hogy te még le vagy ragadva a Teslánál.
Tudom az akkus a trendi és a jövő a környezetvédelem is fontos (meg a CO kvóta is) , deToyota annyi hibrid autót adott el az évben mint amennyi összes, mondom összes elektromos autót eladtak a világon.
Nokiának meg volt érintős telója csak az OS Symbian volt rozoga rajta. A Nokia mint okostelefon-gyártó bukásáért egyébként sokan közvetlenül Stephen Elopot teszik felelőssé, aki 2010-ben Microsofttól érkezett. Nokia Androidra váltott volna de MS befolyás miatt nem tehette meg így a Windows Mobillal szenvedett.
-
sBc
aktív tag
hmm, sajnálom a tájékozatlanságod
A luxust, fényűzést és a minőséget hozta meg az elektromos autózásba.[ Szerkesztve ]
-
sBc
aktív tag
válasz Schuler888 #47 üzenetére
A te köreidben MÉG nem ért oda a híre az EQS-nek. Máshol elismerően értékelik.
Az az autó egy drága felsőkategóriás luxus szedán minden technológiával a Mercedestől nem egy tömegtermék. A belsőégésű rokona az S-osztály sem egy tucattermék.
Jó a az Audi e-tron GT Porsche Taycan páros se semmi. De azok GT-k.
Audinak van a g-tron, q4-tron, e-tron, e-tron gt mint elektromos.
Mercedesnek eqa, eqb, eqc, eqe, eqs
Közel azonos modelpaletta[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
- EDIFIER R1700BTS hangfal pár makulátlan, új állapotban, 2 év hivatalos garanciával, alkalmi áron
- LG OLED55B23LA 2 Év GYÁRI GARANCIA
- Apple iPhone XR 128GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
- Gamer PC , i7 12700KF , RTX 3080 Ti , 64GB DDR5 , 960GB NVME , 1TB HDD
- Intel PC , i5 8500 , 1660 6GB , 32GB DDR4 , 512GB NVME , 500GB HDD
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest