- AMD APU (AM4 és AM5) topik
- Milyen TV-t vegyek?
- AMD Navi Radeon™ RX 7xxx sorozat
- Steam Deck
- Google Chromecast topic
- Übergyors Samsungnak próbál látszani egy hamisított NVMe SSD
- NVIDIA GeForce RTX 4080 /4080S / 4090 (AD103 / 102)
- TCL LCD és LED TV-k
- ASUS ROG Swift Pro PG248QP: 540 Hz-es monitor gamereknek
- Projektor topic
Hirdetés
-
Olimpia előtti Samsung Galaxy Unpacked?
ma Több forrás is állítja, hogy a július 26-án kezdődő olimpia előtt Párizsban fogja megtartani második 2024-es Unpacked eseményét a Samsung.
-
AMD Radeon undervolt/overclock
lo Minden egy hideg, téli estén kezdődött, mikor rájöttem, hogy már kicsit kevés az RTX2060...
-
Launch trailert kapott a Stellar Blade
gp A teljes kiadás hivatalosan a mai naptól elérhető lett PlayStation 5-re.
Új hozzászólás Aktív témák
-
Pingüino
senior tag
Ez egyébként egy olyan dolog, hogy az emberek rendszerint csak egy szűkített szemszögből nézik a rendhagyó eseteket. Te például csak a biciklist, a záróvonalat, és az önvezető autót veszed bele a gondolatmenetbe, és az alapján kérdezed, van-e joga az önvezető autónak egy kis kényelmetlenség elkerüléséért a veszélyt kockáztatni?! Ez így ilyen megfogalmazásban nyílván elég nehéz kérdés.
Azonban ha hozzá veszünk más jelen lévő tényezőket is, pl. hogy ha az az önvezető autó biztosan nem előz, és ezt mindenki tudja, akkor a mögötte jövő autósok fogják nem csak a biciklist, de az önvezető autót is előzni, jóval nagyobb veszélynek kitéve magukat, és másokat. Innentől pedig változik a kérdés. Van-e joga az önvezető autónak két veszélyes helyzet közül mérlegelni, és a kevésbé veszélyes megoldást választani, akkor is, ha ezzel kresz szabályt szeg?! A válasz pedig erre már egyértelműen igen.
Hiszen ha valahol baleset, terelés, rendőri intézkedés, stb. van, azokat a helyzeteket is fel kell ismerniük, és azokban az esetekben is el kell térniük az eredeti kresz szabályoktól, a helyzethez igazodva. Ezek nem megoldhatatlan gondok, csak nyilván jól kell kiépíteni a jogi hátteret, hogy mindíg pontosan egyértelműen megállapítható legyen a felelősség kérdése.
Szerk.: Egyébként pár évvel ezelőtt még mindenki azt mondta, hogy prototípus szintjén sem lesz önvezető autó. Nem azért, mert nem lehetne megycsinálni, hanem mert a gyártó nem vállalná a felelősséget, ahogy te mondod. Aztán láss csodát, ma tucatszámra szaladgálnak az utakon, és nemsokára kereskedelmi forgalomban is kaphatók lesznek. A pénz nagy úr, a cégek nyilván felmérik a kockázatokat, és várt bevételt, és ha megéri, akkor belevágnak.[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
- 2db Acer AW2000h F2 blade szerver 2x4db AW170H F2 blade-del eladó!
- HP Probook 340S G7 i5-1035G1/8GB/256SSD/Windows 11 -10% Csak ameddig a készlet tart!89.780 Ft
- iPhone 14 Pro 128 GB Space Black, 11 hónapos, kártyafüggetlen, 2024. május végéig garis , akku 91%
- Asus VivoBook X509JA-BQ904T
- HP EliteBook 640 G9 Ezüst (14" / Intel i5-1235U / 16GB / 512GB SSD / Win 11 Pro) -10% Most 203.990 F