- Milyen TV-t vegyek?
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- Hobby elektronika
- Alapértelmezett konfiguráción sok Core CPU-nak lehet stabilitási gondja
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Az Apple megszerezné a klubvilágbajnokság közvetítési jogait
- Hogy is néznek ki a gépeink?
- Amlogic S905, S912 processzoros készülékek
- Bambu Lab X1/X1C, P1P-P1S és A1 mini tulajok
- Házimozi belépő szinten
Hirdetés
-
Free Play Days 2024 - 18. hét: Headbangers: Rythm Royale
gp Extraként a Star Wars Jedi: Survort is kipróbálhatjuk 5 óra erejéig.
-
Megbírságolták a Razert a Zephyr maszkok miatt
ph A cég elég olcsón megússza az ügyfelei félrevezetését, de az üdvözlendő, hogy az Egyesült Államok hatóságai nem siklottak el az ügy felett.
-
Képeken az egyik kameráját elvesztő Sony Xperia 10 VI
ma Részletes anyag került fel az internetre a Sony idei középkategóriás telefonjáról, három helyett két hátlapi kamera várható.
Új hozzászólás Aktív témák
-
Abu85
HÁZIGAZDA
Ez annak egyszerű, akinek van hozzá kompatibilis wrappere. Akinek nincs, vagy csak Xbox GDK-t használ, mert a Microsoft csak azt adja, és ennél a Microsoftnál egy pár vízfejű erre kényszeríti a fejlesztőket, annak nehéz.
Egyébként a Bethesda is meg tudta oldani ezt a korábbi két címében, de sokszor a programozók felett hoznak döntéseket. Hiába tudnál valamit megoldani, ha a vezetőség nem engedi meg az adott SDK használatát, mert költségesnek tartanak egy extra kódutat ugyanarra a problémára. Mert egy effektet nem elég csak beépíteni, van annak karbantartási és tesztelési költsége is. Ha a vásárló vagy az effekt tulajdonosa nem állja, akkor ugye sok vezetőségi tag úgy van vele, hogy minek pénzt költeni rá.
A Starfield eleve sok szempontból kötődik az Xbox Studioshoz, tehát ott nagyon durván az Xbox GDK van használva PC-n is. Ami nincs benne az Xbox GDK-ban, az gyakorlatilag kiesik, mert senki sem fizeti ki az extra effekt beépítésével járó költségeket. És az Xbox GDK csak az FSR2-t tartalmazza integrálva, ráadásul nagyon nem úgy, ahogy az AMD kínálja a GPU Openben, hanem a Microsoftnak a saját implementációjában, ami rögtön oda vezet, hogy a meglévő wrapperek, például Streamline nem is kompatibilisek a GDK-s FSR2-vel.
[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
Pikari
őstag
Nagyon technogeek szemszögből van ez a kérdés megközelítve. Gyanítom, hogy 100 gamerből (vagy akár fejlesztőből) 99 ezekről soha nem is hallott, vagy ha hallott is, nem érdekli (hasraütésre előadott számadat, kéretik nem az orrom alá dörgölni, csak azt akarom érzékeltetni, hogy mennyire nem mozgat meg a technológia senkit).
Akit meg érdekel ilyen szinten, az úgyis tipikusan valami több ezer dolláros géppel futkározik, úgyhogy annak a gépe azért jószerint el fogja vinni felskálázás nélkül is az adott játékot. Az otthoni keleteurópai családi pc-d kukából kiszedett 9500gt videókártyáján meg úgysincs ez támogatva, vagy inkább eleve a game sem fog indulni, pedig régebbi extensionokat (dx alatt feature leveleket) sem lenne teljes agysebészet kihasználni, aztán mégis divat lett elfelejteni.
A Dunning−Kruger-hatás az a pszichológiai jelenség, amikor korlátozott tudású, kompetenciájú vagy képességű emberek rendkívül hozzáértőnek tartják magukat valamiben, amiben nyilvánvalóan nem azok.
Új hozzászólás Aktív témák
- Politika
- Mibe tegyem a megtakarításaimat?
- Végre megjelenési dátumot kapott az xDefiant
- Megérkezett a Google Pixel 7 és 7 Pro
- Autós topik
- Crypto Trade
- Formula-1
- A franciáknak elege van abból, hogy minden gyerek mobilozik
- Anglia - élmények, tapasztalatok
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest