- Ackbar admirálist kínálja egy GeForce-on az NVIDIA
- Jelentős előnyt kínál az egységes memória az OpenFOAM keretrendszerrel
- Szabadon fejlesztheti az OLED tévébe szánt paneljeit a Loewe
- A virágcsokor mellé hardvert is ajándékozhatunk anyák napján
- Az Apple megszerezné a klubvilágbajnokság közvetítési jogait
- Milyen notebookot vegyek?
- OLED TV topic
- Szabadon fejlesztheti az OLED tévébe szánt paneljeit a Loewe
- ThinkPad (NEM IdeaPad)
- Hobby elektronika
- Megbírságolták a Razert a Zephyr maszkok miatt
- Samsung LCD és LED TV-k
- Ackbar admirálist kínálja egy GeForce-on az NVIDIA
- Milyen TV-t vegyek?
- Multimédiás / PC-s hangfalszettek (2.0, 2.1, 5.1)
Hirdetés
-
Jelentős előnyt kínál az egységes memória az OpenFOAM keretrendszerrel
ph Négyszer gyorsabb is lehet a feldolgozás, ha elkerülhetők az adatmásolások.
-
Irányíthat-e atomfegyvereket az AI?
it Az USA politikusai sürgetik Kínát és Oroszországot, hogy rögzítsék: csak ember irányíthat atomfegyvereket, AI nem.
-
Toyota Corolla Touring Sport 2.0 teszt és az autóipar
lo Némi autóipari kitekintés után egy középkategóriás autót mutatok be, ami az észszerűség műhelyében készül.
Új hozzászólás Aktív témák
-
Geller72
veterán
"Építenék majd egy olyan gépet, ami a Walkera Furious motorjaival és propjaival repül"
-Kicsit szentségtörésnek tartom, ez kb olyan, mintha egy AMG felniket egy felpakolnék egy Jettára. .Biztos tudod, mit miért teszel, de 6 euróért vannak egész tűrhető motorok (falcon mocijai), amik picit harapósabbak is. Én biztos nem bontanám azt a gépet meg. Nekem az volt az etalon a mai napig is, minőségre, mindenre. Beszéltük ezt már ugye privátban is. . Ha nem tudnám eladni, felraknám a polcomra, mert az egy remekmű, egy szobor.
-
maximilian4
addikt
válasz Teréz Atya #4048 üzenetére
Értem. Jöhet magyarul is egy összegzés. Bevállalod? Igen vagy nem?
Maxi
-
Teréz Atya
senior tag
Hamar Emax copy, akkor NightHawk II-t vegyel, itt az eredeti. Ez lenyegeben az NH280 pro es az eredeti NH-nak a szerelemgyereke. A karok sokkal erosebbek, nincsenek szetfurkalva feleselegesen.
BTW azert latod 250/280-nak, mert szabadon allithatod 250-re vagy 280-ra, a karokon levo 4 csavarhely miatt.
Amugy az eredeti NH-ban a karbon retegek kozt nem veletlenul volt uvegszal is. Az uvegszal ugyanis sokkal hajlekonyabb, igy sokkal kevesbe torik, viszont kb. 2X nehezebb. Ezert olyan dog nehez a KGB project is, viszont szinte agyonverhetetlen. A copyk ilyen nyalanksagokkal nem foglalkoznak, ok vagy pure carbon vagy uvegszalas frameket arulnak. A csupa uvegszalat nem ajanlom, mert nem annyira merev mint a karbon, igy ahhoz kepest remeg mint a kocsonya.A hedonizmus egyetlen elfogadható formája a kvadkopterezés! - koptergeza.blog.hu - www.youtube.com/channel/UCLtnLDubykhLEvDX0ZVUM8w - www.facebook.com/koptergeza
-
Teréz Atya
senior tag
válasz Geller72 #4050 üzenetére
Az olomvereb motorjanak egyik tengelye elhajlott 1mm-el. Sima naze32 es nem szamit neki.
Azt vegyuk mar eszre h BorisB a BF minden egyes update-jekor egyre jobban probalja minimalizalni a filtereket, mert pl. a lowpass eleg nagy delay-t kepes behozni. Viszont igy sokkal erzekenyebbek lesznek a gepek a remegesekre. Joshua epp itt beszel rola, hogy miert lett ujra fontos a soft mount az FCB-nel.A hedonizmus egyetlen elfogadható formája a kvadkopterezés! - koptergeza.blog.hu - www.youtube.com/channel/UCLtnLDubykhLEvDX0ZVUM8w - www.facebook.com/koptergeza
-
Teréz Atya
senior tag
válasz maximilian4 #4052 üzenetére
Neeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeem!
Nekialltam az iNAV-nak valamikor decemberkor, mire felig kesz lettem, kijott 2 update es teljesen atdobaltak mindent.
Igaz, mostmar vannak profilok kulonbozo gepeknek, pl 250-es racer vagy Wing Wing z-84, de akkor is lekovethetetlen amilyen gyorsan fejlodik.
Namost ezt a filterekkel, meg BorisB nyalanksagaival eljatszani. Max akkor, ha egyedul elnek egy farmon es egesz nap csak kopteroznek.A hedonizmus egyetlen elfogadható formája a kvadkopterezés! - koptergeza.blog.hu - www.youtube.com/channel/UCLtnLDubykhLEvDX0ZVUM8w - www.facebook.com/koptergeza
-
maximilian4
addikt
-
Peaceliker
őstag
válasz Geller72 #4050 üzenetére
persze, én is...inkább cipeljen pár g fölös súlyt mint elengedje a mágikus füstöt
130as gépemen ilyesmire még annyira sem érzékeny...gemfan 3025, amíg el nem dobja magát hajtogatom, le sem tojja. pedgi ott 4000kv 3s megy...hmm vagy pont azért nem gond?? persze függ ez sok mindentől..váz, belső rezonancia ferkvencia, fc (130on csak naze32 van, 2/1 gyro freki), motor kopás stb stb. Nyilván legegyszerűbb megnézni másik proppal mit mutat, ha azzal is kaki akkor állítgatni kell(het) picit.
"Oh my Goa'uld!"
-
foka
aktív tag
Peaceliker: Láttam már az rcmodell fórumon, akkor mocskos drágának gondoltam, de a Furious árából lehet bevállalnám. Majd ha már megjött a 3DR Solo és a kezemben van, utána veszek vázat (bármit is).
Geller_1972: Szerintem inkább olyanez, mint amikor a Hemi blokkot belerakják egy épített vázba (mocsárjáró, climber, amatőr pályagép) és úgy használják tovább. Nem bontom meg a Furioust, el lesz adva (nagyon sok pénz állna benne a polcon). Van tartalék motorom és propom (a géphez tartozókon felül is), azt egészíteném ki egy készletre és menne egy gépbe.
Teréz Atya: Kerestem azt a vázat, de csak komplett kitbe, vagy gépként lehet kapni
Jelenleg az e-bay-es váz felejtős, nem bízom sem a méreteiben, sem az erősségében. A Robocat 270 jobb lenne, de annak az áráből más megvenném a Katona Jani féle 5mm-est, rá egy GEPRC fölső részt és mehet is.
Vagy ha majd elkel a Furious, vagy valamelyik az legutóbbi építéseimből abból megveszem a Taiga-t[ Szerkesztve ]
Üdv: Fóka
-
Teréz Atya
senior tag
Az elejen en is ugy voltam h cserelheto legyen a kar, mert mi van, ha eltorik. De ha tul eros a kar torik a vaz. Meg a NH-nal is egy kar majdnem 10 dollar volt. Aztan rajottem, hogy sokkal okosabb, ha van egy jo vastag egybe karbonlap minel kevesebb lyukkal, igy a legkisebb az eselye h eltorik. Ha meg eltorik? Alulra-felulre vekony karbonlapot ragasztasz, fursz ra lyukat es atfogatod csavarral. Ha menthetetlen, jon az ujabb monocock. De most minden kis fiszem-faszom alkatreszbol potot tartani, grrr! Az NH280 vaznal gurultam be. Az elso es hatso karok nem felcserelhetok, mas a kozepe, alja, teteje. Ha nyomni akarom neki mint a sakal, es nem felteni, lenyegeben kene vennem egy masik vazat, de Emaxtol arcpiritoan sokba kerul. Kerulne, ha meg gyartanak, mert a NightHawk II nem kompatibilis, meg a nyavajas also lap sem. Mostani esszel vettem volna inkabb 3 KingKong 210GT-t meg egy 1 milis karbon lapot, aztan miattam be is zarhattak volna a vazgyarak.
Mindegy, van otthon 1,5 milis uvegszalas lapom, meg egy dremel utanerzes fabrikalo szettem. Ha kell valami kivagom, de mar tele a hocipom az egyedi gyari bizbaszokkal. Ha jol sikerul es nem vagom le az ujjam, megirom a tapasztalataim.
Ez a Taiga nem gyere be. Hogy a fenebe javitanam, ha torik. Inkabb a Kingkong 210/GT, Lumenier QAV210 jon be. Persze az nelkul a kegyetlenul nagy, vazgyengito kozepso lyuk nelkul.
[ Szerkesztve ]
A hedonizmus egyetlen elfogadható formája a kvadkopterezés! - koptergeza.blog.hu - www.youtube.com/channel/UCLtnLDubykhLEvDX0ZVUM8w - www.facebook.com/koptergeza
-
foka
aktív tag
válasz Teréz Atya #4059 üzenetére
Igen, de nekem ehhez a projekthez minimum 280-as váz kellene, aminek a távtartóiba nem vernek bele a 6,5"-os propok.
Nem jöhet szóba egy kamaraplatform szerű váz sem (pl DJI féle F330 másolatok és hasonlók) mert azok vagy műanyag karosak, vagy a szénszálas elemek több darabból állnak össze, mind kocsonya egy racer vázhoz képest.
Ezért tudtam egyelőre csak a fent említett három vázat felsorolni. Ezekből egyelőre az egyedi 310-es a legbiztosabb.[ Szerkesztve ]
Üdv: Fóka
-
Teréz Atya
senior tag
Nekem per speciel az a "Katona Jani" fele jon be. De GPS, baro meg mindenfele frinc-franchoz kelleni fog megegy emelet, az akku meg akkor alulra fog menni. Meg lehet h akkor a kozepet hosszabbra kernem, ha mar egyedi. Cca egy Alien vaz hosszu kozepso resz eleg, az NH280-ban mar annyi a szabad hely h focizni lehetne benne. De ha hosszu a kozepe, az akku mehet felulre a gep meg kaphat szivacs labakat.
Ejj, rajottem, nem jo ez az egyedi vaz, mert annyifelekeppen lehetne customizalni, hogy a fele is sok. Meg szerencse h draga a posta Szlovakiaba.
[ Szerkesztve ]
A hedonizmus egyetlen elfogadható formája a kvadkopterezés! - koptergeza.blog.hu - www.youtube.com/channel/UCLtnLDubykhLEvDX0ZVUM8w - www.facebook.com/koptergeza
-
Geller72
veterán
válasz Teréz Atya #4061 üzenetére
Az általad is említett 128 dolláros/vagy eurós vázhoz képest mi a drága?
-
kriszbon
őstag
Sziasztok!
Kipróbáltam a Walkerat 4S akkuval, először 5045-ös kétágú propokkal.
Ment elég szépen, de nem estem hanyatt tőle, majd következett 5040x3 Triblade Kingkong, elemelkedéshez nem kellett túl nagy "gáz" de ha kicsit jobban akartam gyorsítani, nem volt az igazi, a sebesség nem nőt gyorsan vagy jelentősen.
Kétágú 5545-el 3S akkuval többet tud, vagy hasonlót.
Holnap ha tudom kipróbálom a Gemfan 5045x3 BN propokat, igaz azok már 14-15A körül kértek fullgázon mikor tesztelgettem múltkor.
Megjegyzem nem hajtottam a masinát nem is szoktam, meg azért 4S 1500-as aksival 660g körül van, 3S 2200-al meg még nehezebb, tehát böszme nehéz.Tegnap meg egész este szereltem a Falcon 210 vázhoz az összetört cuccokat, mert kipróbáltam kicsit az Acro módot.
Első reakcióm az volt rá, hogy ez a mód egy kalap sz@r, a másodszori is az volt, meg törés.
Elgondolkodtam hogy szükségem van-e nekem erre, és úgy döntöttem hogy egyelőre nincs, marad az Angle meg Horizon, majd ha megtanultam repülni rendesen, akkor talán.
De ez nem tudom mikor lesz, mert az itteni olvasottak alapján sokan 1 hét alatt többet repülnek mint én 1 év alatt.[ Szerkesztve ]
Mindörökké az első tökösebb gépem 4S akkuval: https://www.youtube.com/watch?v=ryVAamO5QpI (a többit már magam építettem kicsit jobbra) Netuddki, valahol a térben és időben! Vazze eltévedtem! Valaki?? Segitsééééééég!!
-
Teréz Atya
senior tag
válasz Geller72 #4062 üzenetére
Hehe, en 108 dolcsiert vettem a komplett Nighthawk 280 pro-t tavval, mindennel. Akkor az alaplap is 26 dolcsi volt 52 helyett, azt hittem h nem fog visszamenni minden az eredeti arra. Pedig de. Mindenesetre lottoszamokat ne kerdezz tolem.
A hedonizmus egyetlen elfogadható formája a kvadkopterezés! - koptergeza.blog.hu - www.youtube.com/channel/UCLtnLDubykhLEvDX0ZVUM8w - www.facebook.com/koptergeza
-
Geller72
veterán
válasz kriszbon #4063 üzenetére
Hidd el, hogy sokkal jobban jársz (és a legtöbben így kezdtük) ha veszel egy brushed, FPV-s kis, olcsó gépet az ilyen jellegű tanulási célokra. Bármi törik, szakad, filléres cucc a racerhez képest. Már brushedben is van karbon vázas kisgép, ha nem betonon gyakorolsz, elég nehéz kinyírni a vázat, a többi sérülés meg általában megáll a propoknál, mociknál. Szerintem egy garnitúra motorral, vagy max kettővel simán megtanulsz repülni. A kamerát kell bevédeni, ha AIO-d van, de olyat is lehet építeni, ahol ugye külön van és nem olyan sérülékeny, főleg az antenna része. Könnyen lehet, hogy egy ilyen kis, brushed gép kevesebbe kerülne (főleg BNF verzióban) mint az a kár, amit a raceren ér, ha odavered. 615, 720, 8520 és 1020-as alapokon is számtalan lehetőséged van erre. .
-
foka
aktív tag
válasz Teréz Atya #4061 üzenetére
Ezért raknám fölé ezt
Vezérlésnek lehet egy Pixracert kap GPS-el meg mindennel, jól beállítva. Lebontanám a Csótányról:[ Szerkesztve ]
Üdv: Fóka
-
Peaceliker
őstag
válasz kriszbon #4063 üzenetére
mekkora mocik vannak rajta? jó nehéz a gép, annyira nem csoda, hogy nem ugrabugra
hmm, pedig be szokott jönni a népeknek az acro, én azt éreztem, mintha ledobtam volna láncaimat, amiről addig nem is tudtam, hogy ott van. Miért nem jött be? Először érdemes alacsony ratekkel próbálgatni.
Nekem asszem 2 éve lett első gépem és 2 év alatt ment bele 15 start aztán idén vhogy újra elkapott a vágy és azóta ütöm vágom, sztem 100 start megvan már idén, bár lehet kevesebb, de nagyon élem...rc autókat el is adtam /majdnem mind/ .
(#4065) Geller_1972
+1
Én tavaly (vagy azelőtt, nemtom már) sokat repültem egy h8 minivel, ami persze nem ugyan az mint egy fpv gép, de sokat tanultam belőle. Bár hozzáteszem nekem fpv jobban megy mint LOS, úgy nem áll rá az agyam(#4066) foka
ez elég szimpi kamera tartó...most kis 130as gépemre vadászok vmit hogy kis (kaki) kamerát fel tudjam tenni ne csak vázzal párhuzamosan.
"Oh my Goa'uld!"
-
molnigee
aktív tag
válasz kriszbon #4063 üzenetére
Az mondjuk engem is érdekelne hogy, hogy miért kalap sz@r az acro, azon kívül hogy meg kell tanulni
Én minden stabilizált módban eltöltött percek bánok, ahogy tudsz stabilan repülni, váltani kell acrora.
A horizon meg kifejezetten értelmetlen, veszélyes, semmire sem való mód.
Hidd el, ha megtanulod, soha többé eszedbe sem jut az angle mód.
Én pl nem gondoltam, hogy 11 session után így fogok repülni... acro day 11--> http://dronearena.hu/ <--
-
kriszbon
őstag
válasz Geller72 #4065 üzenetére
Isten őrizzen az olyan vackoktól, szerintem még nehezebben irányíthatóak mint egy nagy gép.
Még hogy azt a kevéske időt meg ezekre pocsékoljam el, mikor még csak el sem engedhetem a messzi távolba, állandóan azzal foglalkozni hogy jaj kimegy a hatótávból(néha még az X251-el is így voltam).
Örültem hogy a pár db 1S gépemtől múlt évben sikerült nagy nehezen megszabadulnom, még egy új zsebszutyok így is itt maradt a nyakamon(E010).(#4067) Peaceliker :
Azt nehéz megmondani milyen, ráírva meg 2500KV van, a régebbi Runner 2100KV motoros volt.
Csak ugye erről a gépről ledobni szinte semmit nem lehet mert kell az rá, viszont a váz egyes elemeit érdemes volt duplázni(3db-ot), meg raktam oldalmerevítést is meg+lámpa+DC converter(itt volt kamera is, de már nincs a súlyban sem).Nem állítottam én semmit +ba, egyszerűen az volt az érzésem, hogy nem teljesen azt csinálja a gép amit én szeretnék.
Sokkal labilisabbnak éreztem, nagyon könnyű túlmanőverezni a dolgokat, helyrehozni meg még nehezebb ebben a módban, nekem biztos(nem viccből írtam múltkor, öreg vagyok én már ehhez).
Horizon mód jobban bejött, amúgy én csak röpködni szeretek, 1-2 bukfenc meg abban a módban is benne van.
Az odacsapás előtt a végén a hibás korrigálásnál a vén marhájának (nekem) nem jutott eszembe, hogy csak át kellene kapcsolnom egy kapcsolót, hogy helyrehozza a gép az elcseszett manővert.[ Szerkesztve ]
Mindörökké az első tökösebb gépem 4S akkuval: https://www.youtube.com/watch?v=ryVAamO5QpI (a többit már magam építettem kicsit jobbra) Netuddki, valahol a térben és időben! Vazze eltévedtem! Valaki?? Segitsééééééég!!
-
Teréz Atya
senior tag
válasz molnigee #4068 üzenetére
Hat, most kepzeld el, hogy nekem milyen lehet. Angle-ban mar elegge jol ment, aztan valtottam acro-ra. Ejj!
Regi reflexeket visszavagni, ujakat noveszteni helyette.
Amugy jo repules. Meg egy kis speed, aztan mehet Mr. Steele melle.A hedonizmus egyetlen elfogadható formája a kvadkopterezés! - koptergeza.blog.hu - www.youtube.com/channel/UCLtnLDubykhLEvDX0ZVUM8w - www.facebook.com/koptergeza
-
foka
aktív tag
válasz Peaceliker #4067 üzenetére
600TVL-es mikrofonos CMOS (figyelem, 5V-os, a manualok rosszul írják hogy a 12-őt is bírja) és egy Diatone Mini kamera tartó.
A többihez meg KINGKONG Universal-t használok (ahol nincs a készletben tartó).Üdv: Fóka
-
-
molnigee
aktív tag
válasz Teréz Atya #4070 üzenetére
Tavaly én is végig angle módban repültem a falconnal.
A wizardal meg úgy voltam, ezt már nem illik buta módban használni--> http://dronearena.hu/ <--
-
molnigee
aktív tag
válasz Peaceliker #4074 üzenetére
Nekem most 700°/sec, illetve 0.40 az expo. Így egész jó, lehet finoman is mozgatni, meg pörög is ha kell
Steele 1400el tolja azt olvastam valahol, az átlag meg 1000-1200 környékén.--> http://dronearena.hu/ <--
-
kriszbon
őstag
A múltkori prop tesztelgetésemmel kapcsolatban annyit, hogy kíváncsiságból összedobtam egy 4S aksit 2db 2S aksiból, ami nem 50C hanem csak [30C] van ráírva.
Megnéztem és azt tapasztaltam, hogy pl. Dalprop 5045x3 BN 4S 50C---14,2-14,6A
ami úgy változott hogy azonos prop 12,8-13A lett.
A tól-ig azért van, mert a nagyobb érték közvetlenül töltés után volt/van a másik meg párszori indítás utáni.
Ha jól gondolom, tesztelgetésnél és használatnál sem mindegy hogy milyen C értékű az aksi. Gondolom a nagyobb C értékűvel egy gyengébb ESC könnyen túlhajtható, míg az alacsonyabb C értékűvel simán használható, mivel a motor hiába kérne többet az aksi nem tudja azt nyújtani.A másik dologgal kapcsolatban, azért az Acro mód nincs kivéve a beállításokból, csak rá lehet kapcsolni a Horizon módot.
Majd valamikor utána nézek a beállításoknak, egyébként a Dual Rate az mit állít, mert az egyik kapcsolón rajta van Normal (ezen áll) és Sport.
Másik kapcsolón meg Throttle Curve Normal (ezen van) és Idle up (ezmiez?)?[ Szerkesztve ]
Mindörökké az első tökösebb gépem 4S akkuval: https://www.youtube.com/watch?v=ryVAamO5QpI (a többit már magam építettem kicsit jobbra) Netuddki, valahol a térben és időben! Vazze eltévedtem! Valaki?? Segitsééééééég!!
-
Plasticbomb
addikt
válasz kriszbon #4076 üzenetére
Valami olyasmi, csak ilyen esetben az akksit hajtod túl. Vagy egyik, vagy másik, de valamelyik meghal, ha nincsenek megfelelően megválasztva.
ArchLinux, Star Citizen, Subnautica+BZ, ASTRONEER, Grounded, DRAG, VOLCANOIDS, Space Engineers, Elite:Dangerous, Beyond Blue (TK-Glitch Proton)
-
kriszbon
őstag
válasz Plasticbomb #4077 üzenetére
Hmm... azért arra nem vennék mérget hogy akkor az aksi hal meg.
Na mert így rengeteg aksi beadná a kulcsot, mivel nagyon sokszor gyárilag alacsony C értékűvel adják, holott a motorok jóval többet tudnak.Mindörökké az első tökösebb gépem 4S akkuval: https://www.youtube.com/watch?v=ryVAamO5QpI (a többit már magam építettem kicsit jobbra) Netuddki, valahol a térben és időben! Vazze eltévedtem! Valaki?? Segitsééééééég!!
-
Peaceliker
őstag
válasz kriszbon #4076 üzenetére
hát elvileg nem lehet ilyen, mert a motor teljesítménye az fix. Persze ha gyengébb az akku, nagyobbat esik a fesz, de kisebb fesznél nagyobb lesz az áram azonos teljesítmény mellett. Castle autós szabik épp gyengébb akku mellett szoktá beadni a kulcsot, elvileg azért mert olyankor többször esik nagyobb áram.
Dual rate az olyan mint az EPA, végkitérést veszi le. Szóval egy 50% os epa mellett a kar max kitérés mellett is csak 50% os jelet ad...így ugye finomabb mozdulatokat lehet vele tenni.
A th curve meg sztem vmi expo beállítás. De ezeket jobb magadnak állítani, mint előre beállított dolgokat próbálgatni. Menj be menübe és nézd meg melyik milyen mix.(#4078) kriszbon
Pedig de, gyenge C mellett hamar beesik kritikus szint alá a fesz, ezt akkuk nem szeretik, puffadnak, gyengülnek (nő a belső ellenállás) stb. Nagyon sok gyári aksi nagyon hamar döglik. Én 130as gépem akkujait adtam is el, mert fika volt, hamar becsipogott a gép, melegebb is volt mint nanotech, nem akartam megölni 20-30 start alatt inkább eladtam ár alatt.
"Oh my Goa'uld!"
-
foka
aktív tag
Peaceliker, Teréz Atya: Tegnap estét rászántam a Taiga Racing Iron 300-nak. Nagyon erős, merev és könnyű, mind 5"-os mind 6"-os prop jól megy rajta (nem néz ki rosszul egyikkel se). Inkább freefun, mint racing, jó akrobatikus, könnyen forog és pördül.
De két probléma, egy apróság: az orrában a kamera felfogatási pont a saját kamerájukra lett méretezve (amit 3D nyomtatással megoldanék), és ami komolyabb: az akkumulátor. A hagyományos rövid kövér akksik (pl Graphene, Dinogy, a ZOP Power vackaim) nem férnek be a burkolat alá, hosszúkás vékony/lapos akksit kellene használni... Néhányan fikázták a motorfelfogatást, de még senkinek nem okozott semmi problémát.
Pedig nagyon mutatós
Még nem zártam ki, de megint az egyedi 310-es az inkább választandó.[ Szerkesztve ]
Üdv: Fóka
-
Peaceliker
őstag
Próbáltam ma kipróbálni tiltrotor géped, de marha nagy szelet és mégnagyobb széllökéseket nem komálta. Mondjuk így is jóval gyorsabb volt szembe szélben mint racerem (ok, az sem egy giaűbervalami (4s 5045x3 2204 2300kv))...hátszélben meg nem mertem tolni neki, mert úgy nagyon hamar "hazaért"
de nagyon azt éreztem, hogy angle repmód nem szereti az ilyen szelet, nagyon vergődött, raceremmel acro ban még csak csak el lehetett lenni, persze nagyon ésszel kellett kenni neki.
(#4080) foka
na igen, akku karcos benne, de annyira vadul néz ki a cucc, hogy akkor is must have érzése van az embernek....én is kattogtam rajta, de ennél nagyobb spúr vagyok
[ Szerkesztve ]
"Oh my Goa'uld!"
-
foka
aktív tag
válasz Peaceliker #4081 üzenetére
Pár órán át akksikat kutogattam, a Multistar Racer series (fehér és arany) és a Turnigy Bolt szériában vannak belevaló példányok. ScudRNR a 2016 Maryland State Seriesben azzal nyomta, CheFPV viszont nem tudom mivel hajtja(otta).
Üdv: Fóka
-
Geller72
veterán
Van egy kis gondom. Teréz Atyával morfondíroztunk, mi lehet a bibi. Adott egy racer, 390-es ESC-ek vannak rajta. Most megflasheltem. Oneshot125-öt tudja és ezen is használtam. Egy SPR F3-al, BF 3.1.7 fut.
BF flash után kivittem egy kicsit reptetni. Állítgattam néhány dolgot rajta. Tesztelni akartam.
A jelenség az volt, hogy az egyik pounch outnál olyan 150m magasan egyszer csak megpördült, majd nem valami szépen leszállt. . Semmire nem reagált. Leszedtem a propokat és asztalon tesztelgettem. Olyat csinált, hogy ha nyomtam neki egy kis gázt, akkor nem kicsi gáz lett belőle, hanem azonnal padló és nem is reagált semmire, hanem nyomott egy rebootot. Most megflasheltem az ESC-eket és egy reset után elkezdtem újra beállogatni BF alatt a gépet. Simán csak egy módot adtam neki, hogy ha valami nem ok, könnyebben ki tudjam szűrni. Egy Angle-t állítottam be AUX 2-re. AUX 1-re raktam az arm-ot. Most jön a bökkenő. AUX 2-n szépen kapcsol is, de ha Aux 1-et kapcsolok, "úgy marad"
Ez BF-ben így néz ki. Nem kapcsol vissza az Aux 1.Az is izgi, hogy BF alatt, akkuval sem pörögnek a távon a motorok, nem is armolja, nem pörgeti semmilyen fordulaton, csak ha egérrel, manuálisan nyomom fel a csúszkát. Any idea?
-
Geller72
veterán
Van egy "elszabadult" kábelem is, ami nem tudom, hova köt, mert a 3 kábel másik két ága forrasztva van egymás mellé ( a képen is látszik) de ott nincs harmadik forrpont. Mivel ez egy kész gép volt, nem én raktam össze, így nem tudom, annak a kábelnek van e valami szerepe azon kívül, hogy elvileg az első világításhoz megy, ami működik is.
-
Peaceliker
őstag
Ha valakit érdekel 2db 180 as tilt rotoros gép (eachine 180 tilt rotor), szóljatok
Nem jön be már hogy nem acro"Oh my Goa'uld!"
-
Geller72
veterán
válasz Peaceliker #4085 üzenetére
Nem. A led világít, vagy villog. A hátsókhoz külön megy, azzal sincs semmi baj. Jobban aggaszt az, hogy most már nem indul a verda. . Bootol, csipog, stb, De motorok nem mozdulnak.
-
Geller72
veterán
válasz Peaceliker #4086 üzenetére
Jé, hát ez is eksön alatt van.. Hetvenér' nem annyira rossz ez.
-
Teréz Atya
senior tag
válasz Peaceliker #4081 üzenetére
No, akciós a Racer 130, tessék engem lebeszélni róla.
Ha nem sikerül, milyen akkut érdemes rá venni, amivel megy is meg relatíve olcsó. Ez pl. csak 30C 600mAh, de akciós, ez meg jónak kinéző 3S 70C 550mAh Infinity, de nincs raktáron. 550-600mAh akkuk már nem túl nehezek???
OSD-t tettél fel rá, vagy honnan tudod, ha merül az akku?A hedonizmus egyetlen elfogadható formája a kvadkopterezés! - koptergeza.blog.hu - www.youtube.com/channel/UCLtnLDubykhLEvDX0ZVUM8w - www.facebook.com/koptergeza
-
Peaceliker
őstag
válasz Geller72 #4088 üzenetére
180 tilt? Jah...vicc, egy hónapig epekedtem utána, akciós lett vettem...erre még akciósabb, mindom kell spare parts...erre most már fizetnek hogy elhozd.
Mindegy meglátom mi lesz, kiírom, majd lesz vmi..max marad LOS repülni marha jó, mert beteg ahogy mozog.
Amúgy ekkora gépre már bejátszik a vám is vagyis esélyes...(#4089) Teréz Atya
nem tudlak, marha jó kis gép. tegnap is csapattam vele, még 5 colos 4s gép után is adott élményt, persze azért másmilyet. aztán repültem kertben vele, kb 12x25m em van ilyen olyan tereptárggyal, ide konkrétan túl gyors Hihhetetlen strapabíró, végtelen crash van már benne, összesen 2 csavart cseréltem 2 standoffban. nekem naze32vel sincs bajom, teszi a dolgát. Prop az elég kaki, gemfan 3025 javasolt, az meg mindent kibír szinte.
Én 450mah 65-130c nanotech el repülök, ezzel 4-4,5p et repül, sok flip, roll, powerloop stb stb. Kertben 6-7+p. Ezek asszem 40g os akkuk, de +10g al sem lesz baja, akció kam úgysincs fent az embernek mert csak a földet nézi
Amúgy arra készült, hogy nem annyira kemény a gép sztem (bár csak vidiket láttam olyan gépekről), mint a 1306 3 colos gépek vagy a kis 6-8000KV 2s micro szörnyek, vagyis nem ugrik akkorát, de nem lassú.
VBAT, csipogó, csipog ha lassan ennyi és veszettül csipog amikor le kell jönni, akkor 3,7en állnak meg a cellák...elég hangos szal nekem ez tök elég."Oh my Goa'uld!"
-
Geller72
veterán
válasz Peaceliker #4090 üzenetére
Rendeltem mindkettőt. . PNP-ben jönnek, pici dobozban. Nem batár RTF csomagolásban, talán bekúsznak. . Jól látom, hogy a sima F180 transmittere jó a tilthez? Tudom, hogy van külön hozzá, a saját 350-ese, de éppen out of stock és éppen van egy új cuccom, de még a Falconhoz.
-
Peaceliker
őstag
válasz Geller72 #4091 üzenetére
Azért a tilt nem kis dobozban van, mert nem kicsi gép xD
Mivel nincs hozzá vevő így bmi jó hozzá Akku meg 4s kell/kötelező sztem.
Igazából 6ch elég, bár nekem egyik most dupla szervóval megy, ide már kevés vagyis megy csak rudderrel kell armolni130 szintén zenész vevő nélkül jön.
[ Szerkesztve ]
"Oh my Goa'uld!"
-
Geller72
veterán
válasz Peaceliker #4092 üzenetére
Van 10ch irange-m, azzal használnám. Akkor ok. Szal pár nap és itt kell lennie. .
[ Szerkesztve ]
-
Geller72
veterán
válasz Peaceliker #4094 üzenetére
Az irange úgy tudom, tudja mindkettőt, receivert meg megoldom.
-
Peaceliker
őstag
-
Teréz Atya
senior tag
válasz Peaceliker #4090 üzenetére
Nyald, meg, vettem egyet.
A hedonizmus egyetlen elfogadható formája a kvadkopterezés! - koptergeza.blog.hu - www.youtube.com/channel/UCLtnLDubykhLEvDX0ZVUM8w - www.facebook.com/koptergeza
-
Geller72
veterán
válasz Teréz Atya #4097 üzenetére
Akkor nem csak én. D. Én nem adnám el, nem szedném szét bakker. Kurva jó kis gép.. A spec alapján a duplájából nem raknám össze. . Az a kamera sem lehet szar. Amúgy a spec által írt 8-9 min repidő azzal a gyéri kis akkuval mennyire real?
[ Szerkesztve ]
-
Peaceliker
őstag
válasz Teréz Atya #4097 üzenetére
hát na
amúgy szar csak szívatlak! neem, jó gép, sztem nem bánod majd meg Először kicsit gyengének gondoltam, de annyira gond mentes nekem, annyit mentem vele, hogy mindent megért nekem...szeretek építkezni, de volt hogy tököm tele volt, ez akkor is csak ment, csak ment(#4098) Geller_1972
mmint melyik gép?
130 gyári akkuval sztem nincs 3p, de 1p sincs mire már csipog. 180 hoz megy csak rtf hez adnak akkut, de nekem ma az 1400 40c 4s el max 4et ment, bár mondom kegyetlen szél vt."Oh my Goa'uld!"
-
Geller72
veterán
válasz Peaceliker #4099 üzenetére
Vettem hozzá gyári akkut, mert mint írtam is, 7 euróért nem kapok sehol 4S-es 1100-as akkut. . De neekm is vannak 1300-as, 1500-as 65-70c-s akkuim, tehát azzal nem lesz gond. A krúzolásos repidő érdekelne, nem az, amikor 95%-ban full gázon tolod végig. .
Új hozzászólás Aktív témák
Egyéb, hasonló témájú topikok:
● Fimi drónok
● Drón topik
● DJI topic
- Milyen notebookot vegyek?
- Autós topik
- OLED TV topic
- Autós topik látogatók beszélgetős, offolós topikja
- Forza sorozat (Horizon/Motorsport)
- Debrecen és környéke adok-veszek-beszélgetek
- Xbox Series X|S
- Szabadon fejlesztheti az OLED tévébe szánt paneljeit a Loewe
- Végre megjelenési dátumot kapott az xDefiant
- Politika
- További aktív témák...
- Jura F50 V2 automata kávéfőző
- Részletfizetés. Bontatlan. noblechairs EPIC székek azonnal . 24 / 36 hónap garancia . +36301300000
- Két kazános Jura Impressa 801 automata kávéfőző Cappuccino fejjel
- KIA Ceed 1.4 T-GDI Platinum DCT. 2019.
- Részletfizetés. Bontatlan. noblechairs ICON székek azonnal . Utolsó darab raktáron +36301300000
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest