- Bambu Lab X1/X1C, P1P-P1S és A1 mini tulajok
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Adatmentés - HDD - SSD - Flash
- Milyen processzort vegyek?
- Gaming notebook topik
- Alapértelmezett konfiguráción sok Core CPU-nak lehet stabilitási gondja
- Mebírságolták a Razert a Zephyr maszkok miatt
- Az NVIDIA szerint a partnereik prémium AI PC-ket kínálnak
- Hobby elektronika
- NVIDIA GeForce RTX 3080 / 3090 / Ti (GA102)
Hirdetés
-
AMD Radeon undervolt/overclock
lo Minden egy hideg, téli estén kezdődött, mikor rájöttem, hogy már kicsit kevés az RTX2060...
-
iPaden is vége az App Store monopóliumának
ma Ősztől lehet alternatív alkalmazásboltból telepíteni az EU tagállamaiban.
-
Sokat fogyaszt az AI, egyre több az adatközpont, kell az atomenergia
it Az AI-t kiszolgáló adatközpontok olyan nagy energiaigénnyel bírnak, hogy egyre több atomenergiára van szükség.
Új hozzászólás Aktív témák
-
Sikerült végre végignéznem. És meglepően tetszett. Azt hittem csak egy felületes marketing fogás a For Honor készítéséről. De nem. Nagyon nem! Igazából ez egy kis portréfilm Jason Vandenberghe-ről és az ő ötletéről ami végül a For Honor játékként manifesztálódott. Érdekesen mutatja be az egész folyamatot. Nem a felszínes mézes mázos módon. Azt hittem ez egy Ubisoft reklámfilm lesz, de nagyot tévedtem.
Kezdjük Jason Vandenberghe-vel. Elég jól megismeri a néző a dokumentumfilm alatt. Elég "érdekes" figura. Nekem abszolút nem volt szimpatikus az elején. Sétapálcás metálos csávó első ránézésre. A film elején meg rátesznek egy lapáttal mert kiderül, hogy nem kicsit elvont és sokat filozofál. Erőltetettnek tűnhet. De van egy mondás miszerint a legtöbb kreatív, alkotó ember flexes egy kicsit. Hát ő is, de még az aranyos, és sajna melankolikus módján. Nem is kicsit melankolikus. Róla annyit kell tudni, hogy 2008 óta dolgozott az Ubinál, kisebb melókat, egészen a Far Cry 3-ig. De az évek alatt minden stúdiónál, kiadónál haknizott egy kardozós játék ötletével. Csak mindenki elhajtotta. Aztán egyszer csak az Ubi adott neki fél évet, hogy mutasson valamit.
Itt kezdi a doku bemutatni egy játék elkészültjének folyamatát. Mocskos egy dolog ez. Külön említik is a filmben, hogy egyedi ötletekre baromi ritkán ad pénzt egy kiadó. De a próba verzió meggyőzi a fejeseket. Kap maga köré egy bandát. És örül mindenki. Ezt érdemes figyelni végig, hogy mekkora egy érzelmi fertő is ez a szakma. Először még mindenki happy, és ez folyamatosan romlik, egészen a megjelenés napjáig. És én megint csak azt látom ebből, hogy egy undorító, okádék pénzcsináló üzem egy egy kiadó. K**vára nem számítanak itt a kreatív dolgok. Legyen annyira új, hogy az emberek felfigyeljenek. Legyen éppen elegendő tartalom benne (sok mindent kivágnak a játékból) és hozzon pénzt. Hozzon sok pénzt. Ennyi. Elég őszintén, bár kicsit felültetessen, bemutatják ahogy az egész kreatív részlegnek elege lesz, mindenki kikészül, mindenki túlhajszolt.. a szokásos, amikről olvasni szoktunk. És a végén Spoiler: még magát Vandenberghe-t is kivágják. Azt az embert aki az egészet kitalálta, a kreatív igazgatót, ő írta a sztorit is. Nem számít, nem felelt meg a b*z* franciáknak, repült. Elég kemény biznisz ez. Én általában ilyenkor mindig a kreatív ember pártját fogom látatlanban is. Kojima és a Konami esetében is Kojimát védeném. De sajnos a film nem részletezi az okokat. :S Vandenberghe tudja magáról, hogy nem egyszerű személyiség, de azért mégis csak ott könnyezik a doku vége fele. Szóval sajna részletek nincsenek de az én véleményem az, hogy Stéphane Cardin egy jó nagy féreg pali lehet. Yannis Mallat-ról nem is beszélve. A francia fejes, a főnök. Figyeljetek, hogy a doku elején még milyen önfeledt haverok, milyen jókat játszik kezdetleges verzióval, és a végén..
Amúgy az E3, PAX is benne van. Tényleg szépen végig van vezetve az első naptól az utolsóig. Ahogy nézik az "élő" eladási adatokat. Sok érdekesség van benne.Na mindegy is. Nézzétek meg. Láthatjátok, hogy mekkora egy fertő ez. Gondolom Carmack-kék anno a DooM-ot még nem ilyen nyomés alatt, elnyomás alatt fejlesztették.. Nagyipari, profitorientált fertő. Azért is ilyenek a mai játékok. Az EA és Ubi félék legfőképp.
Ui: Ki kellene már valamikor próbálnom ezt a For Honor-t, mert egy percet sem játszottam még vele.
[ Szerkesztve ]
„A kerékpározás első szabálya, hogy szenvedned kell, és senki más nem teheti meg helyetted. Semmilyen számítógép vagy edző által kitalált program nem tudja elérni, hogy kevésbé fájjon.”
Új hozzászólás Aktív témák
- Honor Magic6 Pro - kör közepén számok
- Bambu Lab X1/X1C, P1P-P1S és A1 mini tulajok
- World of Tanks - MMO
- Nyaralás topik
- Politika
- Nintendo Switch
- Szemüveges topik
- exHWSW - Értünk mindenhez IS
- bb0t: Gyilkos szénhidrátok, avagy hogyan fogytam önsanyargatás nélkül 16 kg-ot
- Képeken az egyik kameráját elvesztő Sony Xperia 10 VI
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen