Hirdetés
-
A két Poco F6 mellett érkezik a Poco Pad is
ma A Poco első táblagépe is egy Redmi termék más néven.
-
Újabb országba vihet akkumulátorgyárat Elon Musk
it Miközben Kínában adatközpontot építhet Elon Musk és a Tesla, addig Indonézia kapcsán akkumulátorgyár felépítését fontolgatják.
-
Sztori trailert kapott az Elden Ring: Shadow of The Erdtree
gp A DLC a tervek szerint jövő hónap végén debütál PC-n és konzolokon.
Új hozzászólás Aktív témák
-
akoska07
nagyúr
válasz Kleroo #12800 üzenetére
én még le sem töltöttem az uj F1-et
#12801 Brixx : Brigi,tégy belátásod szerint,csapd be magad az ezüst nyilba.
sztem ervinnek nem lesz ellenvetése.[ Szerkesztve ]
Az Amd a jövőbe mutat...De amikor az a jövő jelenné válna akkor az a jelen már régen a múlté... :DDD ....Na meg a horpadós ájemdééé
-
Stirlitz
senior tag
-
Stirlitz
senior tag
válasz Kleroo #13115 üzenetére
Asszem én olyan fél 3kor már fent leszek, gyakorolnom kell, mert plusz súllyal megyek ugye, mert a szélső fehér vonal az nem biztos hogy szélső, lehet, hogy a beljebb lévő fehér vonal a szélső, kapisi ugye? De jó lesz, nem akarom megint, azt hallgatni Horcsáék közvetítésében, hogy dodzsemezek. Vért, verítéket és könnyeket ígérek minden előttem és mögöttem lévőnek.
[ Szerkesztve ]
-
-
-
proof88
addikt
válasz Kleroo #13258 üzenetére
Szegény Button mostanában nem tudja belőni a kocsit a mérnökével, de sztem eleve halálraítélt dolog ez, hogy 2 teljesen más stílusú embert berakni egy kocsiba. rFactorban teljesen megválaszthatsz egy rakat paramétert, de élőben a kocsi olyan amilyen, azon csak javíthatsz a beállítással.
De ha eleve enyhén túlkormányzott autóról van szó, akkor azt nehezebb alulkormányzottságra hangolni. Lehet, de nem biztos hogy olyan gyors vele az ember, aki az alulkormányzottságot kedveli, mintha alapjáraton enyhén alulkormányzott autó lenne. Pedig Button inkább alulkormányzottság felé tendál, Hamilton meg a túlkormányzottság felé. Ráadásul az sem jó ötlet, ha mind2 pilótának kedvezni akarnak és semleges autót csinálnak. Mert akkor meg egyik sem fog 100%-osan menni vele. Az autónak sajnos alapjáraton tendálnia kell valamelyik irányba, hogy a versenyzőnek könnyebb dolga legyen vele. De ezt a Mekinél nehéz megtenni 2 ennyire más stílusú pilótával. Hamilton volt ott előbb, már 2007 óta, tehát a fejlesztések alatt valszeg az ő irányába indultak el, Buttont meg max vmilyen szinten figyelembe vették a 2010-es kocsi fejlesztésénél.
Hozzáteszem, Rosberg is inkább az alulkormányzottságot kedveli, tehát valamilyen szinten feküdnie kell neki a mostani Mercinek, ami ugye a tavalyi Brawn volt (ex-Honda ugye). Schumi meg szenved vele ugye. Barrichellorol nem tudok semmit hogy mit szeret, de ugye a Hondánál is együtt voltak Buttonnel, meg a Brawnnál is. És a Brawnnál együtt tudtak szép eredményeket elérni. Bár attól még érezhette Rubens kicsit kényelmetlennek a kocsit saját magához, az eleve nyerő autó volt szóval mindegy.
Csak az a másik nagy gond, hogy a setupolásnál is hiába állítja be a kocsit valaki valamire, néhány kör után beállnak a gumik egy bizonyos hőmérsékletre, illetve kopásra, az meg jól fel tudja borítani az egyensúlyát az egésznek. Tehát egy enyhén túlkormányzott kocsiból is lehet 10 kör alatt alulkormányzottat csinálni.[ Szerkesztve ]
-
akoska07
nagyúr
válasz Kleroo #13306 üzenetére
a tabellára senkinek nincs kiirva,hogy ki mennyi üzemanyaggal tudta elérni a hotlaps-on látható eredményt.
szerintem meg majd én tudom mikor mire koncentrálok
ne félj,köv versenyen nem kell azon agyalnod,hogy utól tudsz-e érni.Az Amd a jövőbe mutat...De amikor az a jövő jelenné válna akkor az a jelen már régen a múlté... :DDD ....Na meg a horpadós ájemdééé
-
akoska07
nagyúr
válasz Kleroo #13376 üzenetére
majd ha a boxból is utól érlek majd akkor találgass mi lenne jó nekünk
a többit meg bízd a BT-re
amugy meg necces hogy Speedg nem indul
OFF] ezt pedig ajánlom figyelmetekbe [OFF
[ Szerkesztve ]
Az Amd a jövőbe mutat...De amikor az a jövő jelenné válna akkor az a jelen már régen a múlté... :DDD ....Na meg a horpadós ájemdééé
-
HartgeH3-2.8
addikt
válasz Kleroo #13474 üzenetére
Én szerencsére anyámtól örököltem hogy nem izzadok annyira Sajnos azt is hogy fair play vagyok és inkább fékezek és előre engedem mint kilökjem, fene a pofámat.
De a pontjaim és helyezésem kőkeményen védeni fogom amíg szabályosan tudom.
Zozát erősnek érzem, ma új bajnokot avatunk..Szerk Ma reggel 5ig nyomtam a TDU-t egy amerikai sráccal vagy 200km-ert "crúzoltunk" bírta az ujjam , szerintem Zozának sem jelent gondot
[ Szerkesztve ]
Az OFF topikban OFF, az ON by LaciCRM
-
Mastre
tag
válasz Kleroo #13494 üzenetére
Ez igaz. Nem a pontokért mondom. Mondjuk én Bahreinben is jól jártam az új futammal. Máshogy dobogó közelébe sem kerülhettem volna. De mondjuk ott is kiálltak a gyorsabbak előlem, h már úgy sem javíthatnak...
Meg egyébként is, ez csak hirtelen felháborodás volt
Holnapra biztos lenyugszok, és mást fogok mondani... -
proof88
addikt
válasz Kleroo #13734 üzenetére
Akkor végül is lett szerver?
Nem csúszik irreálisan. A való életben 2009-ben a legjobb idő 1:14.514 volt időmérőn! Másfél hét múlva kb biztos lesz olyan aki itt fog járni. Nyár végén 15 elejét mentem rajta, úgyhogy biztos van az még lejjebb is.
Monaco egyébként is a vezetői tudásról szól. Persze a kocsi is kell hozzá, de hova nem? De nem olyan egyértelműek a dolgok mint a klasszikus pályákon. 100-200 kör kell legalább ahhoz, hogy magabiztosnak mondhasd magad, az pedig kell ahhoz, hogy bátran nyomd a gázt. TC nélkül még nehezebb, de lehet belőle profitálni, talán megéri. Be kell tanulni méterről méterre, centiről centire a fékezési pontokat annyira, hogy hosszabb etapokon keresztül is konstans köridőket tudj futni. A motorfék és a fékerőeloszlás variálása nagy segítség lehet (kulcsszerepük van, mindenkinek magához kell igazítania őket). Frusztráló lehet a sok törés-zúzás, de gyakorolni kell és a verseny napjára jó formába hozni magad, mert itt az előzés azt jelenti, hogy vársz az előtted lévő fallal való találkozására (amire jelentős esély van). Egy szárny elvesztése egyenlő egy hosszabb boxkiállással, ami pozíciókba kerül és itt nincs esély utána visszavenni a pozíciókat. Egyébként előzni csak úgy lehet, ha 20-30 körön keresztül egymás mögött halad 2 autó és az egyik jelentősen ügyesebben csinálja meg a boxkiállását és a kivezető körét. Meg persze ott van az az 1 előzési pont, az alagút végén, ami mindig necces.
47 kemény kör lesz. Gyakorolj elsősorban azért, hogy fejleszd a koncentrációdat és ne törj szárnyakat. A versenyen nem kötelező 100%-on menned, az elég az időmérőn. A versenyen az a biztosabb, ha hiba nélkül körbemész. Tavaly a társaság nagy része kiesett. Ez azt jelenti, hogy még akkor is jelentős pontokat szerezhetsz, ha utolsó helyre kvalifikálsz, anélkül, hogy előznél.
Verseny közben néha érzem, hogy elvesztettem a koncentrációmat. Asszem tavaly pont Monacoban is volt ilyen, akkor tudatosan visszafogtam magamat, hogy ne hozzam magam feleslegesen kellemetlen helyzetbe. Aztán tudatosan elkezdtem visszaépíteni magam: kanyarról kanyarra elkezdtem nyomni, de óvatosan, minden körben hozzáadtam egy kis pluszt és újra jó tempót futottam (hajtottam a leggyorsabb körre a verseny vége felé). De nem lényeg a nagy tempó. A lényeg, hogy verseny közben vedd észre, mikor fásultál be és próbáld kezelni a helyzetet egy óvatos tempóval, majd újraépítéssel.
-
proof88
addikt
válasz Kleroo #13764 üzenetére
Vezettem már hóban, nem arról van szó, de értelemszerűen nem fogok mutatványozni közúton, a közelben meg nem láttam olyan parkolót, ahol ne lenne padka vagy ilyesmi.
És nem utolsó sorban, rfactorba sokféle kocsit rakhatok és mehetek 200-zal is. Sőt, még totálkárosra is törhetem. -
Zoza24
senior tag
válasz Kleroo #13784 üzenetére
én is csak szenvedek egy jó kör összerakásával...1.15.180 eddig a legjobb a szerveren,de még van mit csiszolni rajta...nekem a váltóját nehéz megszokni..mármint proof setupjának,azon még dolgoznom kell..meg finom íveken nem tudom tartani olyan könnyen a kocsit
Forza Italy!
-
akoska07
nagyúr
-
proof88
addikt
válasz Kleroo #13812 üzenetére
Még újonc vagy, ne feledd, hogy mi már átvészeltünk tavaly egy Monaco-t.
Sztem nem érdemes levenni a törést, az max csak vakmerőbb manőverekre ösztönzi a suhaméreket, aztán abból is baj lesz. Így reálisabb és jobban vissza is tart. Viszont volt már olyan futam az évben, ami pozitív csalódás volt rajt szempontjából, mindenki túlélte. Jó lenne ha most is ez lenne. A hátsó traktusnak meg azért sem lenne szabad belemennie nagy előzgetésbe rajt után, mert ők nyerhetnek a legtöbbet azzal, ha óvatosan állnak a futamhoz. Ugyanis a gyorsak, azaz az élmezőny fogja nagyon nyomni és ők lesznek leginkább kitéve a hibázás lehetőségének. Akik hátul vannak, pontokat vadászhatnak azzal, hogy kényelmes tempóban kocsikáznak és az élmenők hibáznak, boxba kényszerülnek, esetleg ki is esnek.Akik nem voltak itt, azok úgyis boxból indulnak, utána csak mennek majd valahogy, ők inkább a rajtnál lennének veszélyesek. Amúgy nekem is sérült asszem a 3. körben a hátsó szárnyam, sárgult, de jó volt a kocsi utána is, lehet hogy a kereked is megütötted és azért lett irányíthatatlan.
Tavaly is több mint a mezőny fele kiesett a futamon. Ez van, végig kell menni. Senki sem kötelez senkit arra, hogy a határon nyomja végig a 47 kört, lehet azt kényelmesen is.
Ez a formaautózás, vigyázni kell a kocsira, mert védtelenek a lengőkarok.
-
akoska07
nagyúr
-
proof88
addikt
válasz Kleroo #13949 üzenetére
1:17.048 volt a legjobb köröd a 7. körben
Én 4-es hűtővel mentem (elég volt ez is), a 6-7. fokozataimban meg mindig a kék ledekig kihúzatom a motort. Végig 12-esen volt. Nem kell ám azért végig parázni mert voltak elfüstölések anno, ott a gond az volt hogy Farkasnak is 136 fokos is volt a motor a rajtrácson, meg Te is mikor elrajtoltál füstöltél, tehát a felvezető körben kicsit megfőztétek a motort. Bár azt is írtam hogy inkább a fordulatszámokra kell vigyázni mert Farkasnál is abból volt a nagyobb gond. De nem azért mert 6-7. fokozatban feltolod 17900-ig, hanem amikor úgy váltogat vissza valaki hogy kijön ilyen 19 ezres fordulatszám néhány tizedmásodperc erejéig, az vesz le sokat az élettartamból.
-
Mastre
tag
válasz Kleroo #13963 üzenetére
Én soha nem akartam a boxból indulni. Nem is tettem.
Simán a rajtrács végéről akartam, többek közt a ti védelmetekben. Gyakfutamon is onnan indultam, és még úgyis képes voltam belecsúszni a komplett mezőnybe.
Ezért most inkább 1-2 sec késéssel indultam. A másik fele, hogy a saját tempómat akartam autózni, de még így is majdnem ott maradtam a Casino téren az első körben. Kellett pár kör, mire belerázódtam. Az meg úgy nem ment volna, ha valaki jön mögöttem. Proofot is engedtem, hogy visszavegye a körét, hogy ne zavarjon. Nálam most ez volt a taktika:
Túlélés.
És szerintem bejött. Verseny előtt még poénból azt mondtam, hogy aki hiba nélkül végigmegy, az dobogós. Hát majdnem így lett. Extra boxkiállás nélkül sikerült végigmennem, és ez egy 4. helyet ért, ugyan 2 kör hátránnyal. Akik előttem végeztetek, esélyem sem lett volna rá, hogy utolérjelek, akkor sem, ha nem a 10., hanem a 6. helyről rajtolok. Úgy csak odacsaptam volna valahol a nagy rohanásban.
Én itt ennyire voltam képes. Ez volt a taktikám. Máshol nem csinálok ilyet. De ez MONACO, ami nem tűr hibát. Én meg még nem tudok hiba nélkül menni, csak így.Próbálok fejlődni, de egyelőre itt tartok. Ez van
Új hozzászólás Aktív témák
- -70% HP EliteBook 850 G7:i7 10610U,32GB RAM,512GB SSD,15.6" FHD,vil.MAGYAR numeri.bill,WWAN 4G,Win11
- ASUS TUF Gaming GeForce RTX 4070 Ti 12GB
- Hama Ultraslim Fali konzol (TV)
- ÉRKEZETT Legújabb Bontatlan Új M2 IPAD PRO 2022 12,9 128GB - 256GB Wi-Fi Azonnal DEÁK TÉRNÉL Átvehe
- Női városi bringa (Sierra City)
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen