Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • proof88

    addikt

    válasz Kleroo #13812 üzenetére

    Még újonc vagy, ne feledd, hogy mi már átvészeltünk tavaly egy Monaco-t. :)
    Sztem nem érdemes levenni a törést, az max csak vakmerőbb manőverekre ösztönzi a suhaméreket, aztán abból is baj lesz. Így reálisabb és jobban vissza is tart. Viszont volt már olyan futam az évben, ami pozitív csalódás volt rajt szempontjából, mindenki túlélte. Jó lenne ha most is ez lenne. A hátsó traktusnak meg azért sem lenne szabad belemennie nagy előzgetésbe rajt után, mert ők nyerhetnek a legtöbbet azzal, ha óvatosan állnak a futamhoz. Ugyanis a gyorsak, azaz az élmezőny fogja nagyon nyomni és ők lesznek leginkább kitéve a hibázás lehetőségének. Akik hátul vannak, pontokat vadászhatnak azzal, hogy kényelmes tempóban kocsikáznak és az élmenők hibáznak, boxba kényszerülnek, esetleg ki is esnek.

    Akik nem voltak itt, azok úgyis boxból indulnak, utána csak mennek majd valahogy, ők inkább a rajtnál lennének veszélyesek. Amúgy nekem is sérült asszem a 3. körben a hátsó szárnyam, sárgult, de jó volt a kocsi utána is, lehet hogy a kereked is megütötted és azért lett irányíthatatlan.

    Tavaly is több mint a mezőny fele kiesett a futamon. :) Ez van, végig kell menni. Senki sem kötelez senkit arra, hogy a határon nyomja végig a 47 kört, lehet azt kényelmesen is. :)

    Ez a formaautózás, vigyázni kell a kocsira, mert védtelenek a lengőkarok. :)

Új hozzászólás Aktív témák