- Karácsonyfaként világíthat a Thermaltake új CPU-hűtője
- Az USA vizsgálja a RISC-V kínai terjedésének kockázatát
- Kicsit extrémre sikerült a Hyte belépője a készre szerelt vízhűtések világába
- Egészen nagy teljesítményspektrumon fedné le a mobil piacot az AMD
- Kihívás a középkategóriában: teszten a Radeon RX 7600 XT
- Az alaplapgyártókra hárítja az Intel az egyes Core CPU-k stabilitási gondját
- Androidos tablet topic
- 3D nyomtatás
- Modern monitorokra köthető 3dfx Voodoo kártya a fészerből
- Bambu Lab X1/X1C, P1P-P1S és A1 mini tulajok
- Kihívás a középkategóriában: teszten a Radeon RX 7600 XT
- Milyen egeret válasszak?
- Intel Core i5 / i7 / i9 "Alder Lake-Raptor Lake/Refresh" (LGA1700)
- Mini PC
- Házimozi belépő szinten
Hirdetés
-
Az Apple iPadOS-t is megrendszabályozza az EU
it Az EB közölte: az Apple iPad táblagépekre írt iPadOS rendszere is kapuőrnek számít, az üzleti felhasználókra gyakorolt fontossága miatt.
-
Új Beats fej- és fülhallgatók jelentek meg
ma Frissítette a Solo termékcsaládot az Apple házi audiomárkája.
-
Toyota Corolla Touring Sport 2.0 teszt és az autóipar
lo Némi autóipari kitekintés után egy középkategóriás autót mutatok be, ami az észszerűség műhelyében készül.
Új hozzászólás Aktív témák
-
proof88
addikt
hotlaps-ügyben az oldalunkra kiraktam egy írást, hogy most hogy tart a helyzet, jelenleg működik a hotlaps, de ez nem a végleges forma ....
-
akoska07
nagyúr
válasz proof88 #14312 üzenetére
én is grat mindenkinek.
már töltöm a futamot,ma végig nézem.el hiheted,hogy én is nagyon sajnálom Frenky-t és magamat is (gyakfutamokon jól mentem,versenyen is jó helyen mehettem volna.az időmérőt elrontottam)
a szerón elnézést kértem tőle.
olyan helyen fékeztek nagyot nagy sebességről ahol nem számitanék rá,
sztem kicsit be is bambultam,aztán már tul közel volt.thx a hotlaps-t
[ Szerkesztve ]
Az Amd a jövőbe mutat...De amikor az a jövő jelenné válna akkor az a jelen már régen a múlté... :DDD ....Na meg a horpadós ájemdééé
-
Speedg
csendes tag
-
akoska07
nagyúr
Kérnék segitséget.
szerettem volna felmenni szeróra.
kidob egy hibaüzenetet vmi MAS fájl-al.
aztán ugy lefagy a kép,hogy nem férek semmihez,eltünik a kurzor is.
nem tudom se leokézni azt a sz@rt se enter se semmi,
de a gép üzemel a másik monmitoronmi hiányzik már megint ?
Az Amd a jövőbe mutat...De amikor az a jövő jelenné válna akkor az a jelen már régen a múlté... :DDD ....Na meg a horpadós ájemdééé
-
proof88
addikt
Hotlaps megdöglött ahogy tippeltem, ezek szerint a hotlapsot nem lehet leállítani és most írta vissza a fájlba az ékezetes szart.
remélem nem kell túl gyakran megcsinálni
[ Szerkesztve ]
-
akoska07
nagyúr
válasz proof88 #14356 üzenetére
most töltöm ujra az első frissitést (elméletileg 10 perc).
és ujra felrakom rá sorba.én nem tudok élni tuning nélkül
de ha most is hibás lesz akkor vissza rakom alapra és ugy is letöltöm.
egyébként Farkassal beszélgettem régen TS-en és neki is huzva van a gép,
ugy töltött le mindent.[ Szerkesztve ]
Az Amd a jövőbe mutat...De amikor az a jövő jelenné válna akkor az a jelen már régen a múlté... :DDD ....Na meg a horpadós ájemdééé
-
akoska07
nagyúr
letöltöttem (tuninggal) feltelepitettem (nem irt crc-t) ujra az összeset.
felmentem szeróra,nem dobott ki,nem távolitott el a versenyből.
azt gondolom jónak mondható.gyurni kell a versenyre,hazai futamom lesz
[ Szerkesztve ]
Az Amd a jövőbe mutat...De amikor az a jövő jelenné válna akkor az a jelen már régen a múlté... :DDD ....Na meg a horpadós ájemdééé
-
proof88
addikt
válasz akoska07 #14359 üzenetére
önmagával nem a tuninggal van a baj, de lehet hogy amiatt van egy olyan instabilitása a gépednek ami nagyon ritkán jön ki, pl csak kitömörítésnél vagy ilyesmi ... de azért gondolom le van tesztelve a gép 1 órás IBT-vel meg egész éjszakás Prime95-tel Egyik sem váltja ki a másikat! Akkor sem ha IBT általában előbb kihozza a hibát.
-
Zoza24
senior tag
letöltöttem a futamot,de nálam miért nincs hangja?időmérőnek volt...
Forza Italy!
-
proof88
addikt
valaki el tudná mondani, mi a francot keres a hotlapsunkban mai dátumokkal idegen emberek ideje az ausztrál pályán?
szerk.: eleve ma miért a török pályán volt? Volt leállás vagy mi? Mi a tököm ez? Valakit megütök!
[ Szerkesztve ]
-
proof88
addikt
Én ma délután a szerveren voltam. Közben Zoza is feljött. Együtt voltunk a szerveren kb 4-ig. Én leléptem. Utánam 5 perccel Zoza is lelépett. Most mentem fel megnézni a szervert, minden rendben, Zoza fenn van kb 10 perce. Amikor egyikünk sem volt fenn, akkor történt valami...
mondjuk az is érdekes hogy az én nevem nincs a hotlapsban, pedig Zozáé már bekerült, ráadásul úgy került be hogy még mindig Geca van beírva és nem Géca.
[ Szerkesztve ]
-
akoska07
nagyúr
-
proof88
addikt
Horcsáék ugyebár a VCRC-ért felelnek. Azon belül két versenysorozatot csinálnak, az egyik a KTCC, a másik a NAGT. Utóbbi megtetszett, miután megnéztem az F1 futamunk közvetítése után leadott NAGT-futam közvetítést is. De oda nem lehet csak úgy bekerülni, először részt kellett vennem egy KTCC futamon, ami ma volt Snettertonban. Ez úgy nézett ki, hogy időmérő után 17 körös verseny, majd egy 2. verseny, ami az 1. verseny fordított eredményével rajtolt el. Tehát mivel az 1. versenyen hátul végeztem, a 2. versenyen elölről indultam. Aki kedvet érez ilyesmi élmények után, nézze meg, hogy valamelyikben részt akar-e venni.
Én elég béna voltam ma, de megosztok veletek 2 videót, hogy lássátok, hogy milyen láma voltam:
- 1. rajt
- Kicsúszás, defektÜgyes voltam?
-
HorCsa
csendes tag
válasz proof88 #14371 üzenetére
Egész jó volt. Azért teljesen más mint az F1. Szokni kell ezt is.
Amúgy meg figyeltünk rád. A 'T' jelzés mutatta hogy még "mazsola" vagy, szóval közel érve hozzád bármi megtörténhet.
Komolyan: Tényleg jól mentél.
Bár gondolkodtunk hogy megadjuk-e a liszenszt a NAGT-re ilyen csúnyaságok után , de hosszas vita után a BT úgy döntött indulhatsz a nagyobb géposztályban is gratulálunk! Legalább a kanyarokat már ismered, tanulhatsz egy újabb autót vezetni.Aki esetleg kíváncsi mindkét futam közvetítésére (mert ha már reklám ugye akkor legyen az ), az holnap (2010.01.14) 19:00tól láthatja a megszokott TV linken a szokásos kommentátor páros tolmácsolásában.
Igyekszünk mutatni majd a profi /profi: "pr00f-i" ééérteed? / "főnökötöket" is.[ Szerkesztve ]
''Az a legszebb érzés az életben, ha valakinek szüksége van ránk.'' http://www.vcrc.hu , http://www.kiccsillag.hu
-
proof88
addikt
válasz HorCsa #14376 üzenetére
Köszönöm szépen a lehetőséget!
bár az inkább katasztrófa amit a visszajátszásban lehet majd látni rólam de volt azért szép megmozdulásom is talán több is, bár most egyre sem emlékszem de rémlik hogy voltak necces szituk amikor szépen megelőztem valakit, sőt volt olyan is amikor KÖRBEAUTÓZTAM HORCSÁT, bár utána kisodródtam de az már másik kanyar volt úgy rémlik
egyébként az ittenieknek kiegészítésképpen meg nektek is elmagyarázom, mi volt a gond rajtnál: én F1-es autóval úgy szoktam rajtolni, hogy magas TC (vagy közepes, attól függ), üresben vagyok és a megfelelő pillanatban 1-be váltok, de a gázpedált végig teljesen nyomom. Magyarán a rajtom csak attól függ, hogy milyen reakcióidővel reagálok a lámpára, nem úgy mint élőben hogy pontosan és ügyesen kell a kézi kuplungot meg a pedálokat használni. Itt viszont lejtett a pálya hátrafelé, tehát a féken kellett tartani a lábam, és rajtnál meg valamit elcsesztem, mert nem tudtam rendesen elindulni valszeg az volt, hogy a zöld lámpánál nem vettem el a fékről a lábam, mert a fékkel akartam visszafogni a kerekeket a kipörgéstől. Tehát full gáz, 1-esbe váltás, és hogy elkerüljem a kipörgést, féket nyomtam enyhén, de úgy látszik túl erősre sikeredett vagy nem tudom. Aztán mikor láttam hogy ez így nem jó, inkább jobbra húzódtam hogy el tudjanak menni mellettem. A 2. rajtom is hasonló terv alapján csináltam, ott jobban sikerült már.Az a falba csapódás érdekes, mert azért elég nehéz azt a kocsit ilyen túlkormányzott helyzetbe hozni, hát most pont sikerült: az 1. kanyarra eleve úgy kanyarodtam rá, hogy a 100-as táblánál hirtelen kettőt visszaváltottam fékezéssel együtt és utána egyből gáz és teljesen kitekerni jobbra a kormányt: itt viszont kicsit jobban tapadt a kocsi mint máskor vagy én csináltam valamit máshogy mint máskor, és a jobb oldali kerékvetőkre hajtottam volna rá, amik tuti megdobtak volna és az kisodródást eredményezett volna, ezért belekorrigáltam egy balra kormányzással majd vissza jobbra és onnantól kezdve ment el a feneke, nem tudtam megfogni ...
[ Szerkesztve ]
-
Frenky89
őstag
Hogy is van ez?
-
proof88
addikt
válasz Frenky89 #14378 üzenetére
erről már olvastam meg videót is láttam, még azon is gondolkodtam hogy szükségük van rám de valamiért aztán elvetettem az ötletet, de már nem tudom miért. Bár tény, hogy én nagyon jó tesztpilóta lennék, mert tudnám beállítani a kocsit, viszont utána gyakran összetörném, tehát mégsem lennék olyan jó tesztpilóta.
-
proof88
addikt
válasz akoska07 #14369 üzenetére
Valóban nem a mi szerverünkön mentek az idegenek az időket, erre jutottunk tegnap HorCsával, mert az rfactor se replayt, se logot nem hagyott maga után a dolgokról.
Csak a hotlaps rögzített logokat, az meg valószínűleg azért szedte össze a másik szerver dolgait is, mert nem lett átírva a port. -
cila1
aktív tag
ZOZA!
Basszus az időd már megint!!!! -
Zoza24
senior tag
pedig azon még lehet javítani bőven sztem...ezen a pályán nem leszek olyan jó talán,mint eddig,itt nagyon sok a hosszú,tempós ív,amit billel igen nehéz szépen megautózni...s nem tudok félgázon sem menni ezen íveken (csak full gáz és zéró közül lehet választani),így súlyos tizedek mehetnek el...billel jobb azokon a pályákon ahol sok a lassú kanyar és a kigyorsítás a lényeg,ez meg eléggé egy aero pálya
a legjobb szektorok alapján 19es idő lett volna
[ Szerkesztve ]
Forza Italy!
-
HorCsa
csendes tag
válasz Frenky89 #14385 üzenetére
1.21 full+1.3 patch + trackpack + Hungaroring_2009 vcrc edited, amennyiben már a Hungaroring is érdekel
a templatek csak az alap photoshop fájlok amiből az autó festést lehet készíteni.''Az a legszebb érzés az életben, ha valakinek szüksége van ránk.'' http://www.vcrc.hu , http://www.kiccsillag.hu
-
proof88
addikt
válasz Zoza24 #14395 üzenetére
igen, az is fontos ja, hogy mennyire tudsz hatni a másikra egy über idővel
De most már én sem fogom 1 deka üres tankost kört se menni. Beszorítom magam pár óra készülésbe aztán szevasz. Arra is rájöttem, hogy eddig is nem csak az üres tankos körökkel csesztem el az időmet, hanem amikor állítottam valamit, elindultam a kocsival, aztán rájöttem hogy hé nem is azt nézem hogy milyen az új beállítás hanem ökörködök -
proof88
addikt
válasz Zoza24 #14397 üzenetére
Ha postázok egy G25-öt, abbahagyod a billentyűzetes vezetést? Nem tudom hogy csinálod hogy ilyen gyors vagy vele, de a lassú kanyarokban nagyon betapadsz!
Amúgy valamiért nem jelenít meg engem a hotlaps, de hogy tiszta legyen (nem titkolózok), 1:23.0-nál járok 90 literrel indulva (90 liter és kb 3. körben tudok ilyen időt menni, hogy felmelegedjen a közepes, de időmérőn nyilván max lággyal fogok menni).