Hirdetés
Aktív témák
-
törölt tag
Sőt, fel lehet húzni a TV felbontást 1920x1080-ra, ne kérdezd hogyan, de ez a max képfelbontás....(enyimen)
[ Szerkesztve ]
-
Pierre75
senior tag
Használd örömmel!
Mennyiért és hol vetted? mkv-t én is pc-ről játszanék le, milyen hdmi vagy hdmi-dvi kábelt használsz? (Azt is vennem kell majd.) Ha ati vga-d van, leírnád majd, hogyan üzemelted be a tv-pc kapcsolatot? (Bocs a laikus kérdésekért, de ebben kezdő vagyok.)
Milyen távolságról nézed? 2m-ről divx nem túl pixel-es? Tennél fel fotót is a "csöppségről" HD 720 alatt? -
nandiboy
csendes tag
Hát grat a tv-hez. Nekem a kistesója (42x10) van meg 2 hónapja és sztem a standby nem kikapcsolható. Ragaszd le egy pici matricával. Nekem is megfordult már a fejemben a dolog. Sztem az eco is csak egy opcionális cuccos (bár bejáratáskor nem árthat a panelvédelem fokozása céljából bekapcsolni). Én tvzéshez használom viszont filmezéshez szigoruan kikapcsolva állítottam be, ha nappal v ha éjszaka nézem is (teszem hozzá hogy sajnos nem sűrűn tudok filmezni igy az eco üzemmod a domináns).
-
DM-Fan
nagyúr
Gratulálok a TV-hez, jó választás.
Az első 300-500 órában figyelj oda, hogy ne kapjon túlzottan tartós képelemet a panel, később terhelhető. Eleinte lehetőleg kerüld el azt, hogy egymás után két 2.35:1 arányú (vagy egyéb olyan képarányú, ami nem full-screen) mozifilmet nézel rajta, a panel integritásának megőrzéséhez eleinte ez is hozzátartozik. 500 óra fölött már bátran mehet az általános felhasználás.
Kalibrálni PC-ről hajtva is lehet, arra figyelj oda, hogy minden VGA-beállítás (gondolok itt a színkomponensekre, fényerőre, szaturációra, kontrasztra) default-ban legyenek és ügyelj arra is, hogy ezeket a lejátszószoftver se módosíthassa. Ergo teljesen naturális képet adjon a VGA.
Az Öko módot nyugodtan kikapcsolhatod, én meg is őrülnék tőle.