Keresés

Aktív témák

  • DM-Fan

    nagyúr

    válasz minas #12470 üzenetére

    "Attól tartok sokan még mindig fordítva ülnek a lovon. Az ügyfél van a kereskedőért/forgalmazóért és nem fordítva. Attól tartok te nem vagy érintett a magánszférában az "eladói" oldalon tulajdonosi minőségben.
    A Panasonic-ot már "elviszi a neve", de hidd el, ha én, vagy más kisebb vállalkozás, aki így állna az ügyfélhez, az manapság hamar lehúzhatná a rolót.
    "

    Nem értem, miért ülnénk fordítva a lovon. Senki nem mondta, hogy ez OK, sőt, én magam mondtam ki itt elsők közt, hogy csapnivaló a Panasonic magyarországi marketingje, de pont arról próbáltunk itt többen meggyőzni, hogy ő nem mint kereskedő/forgalmazó jár el, ez a Panashop, illetve az üzletek kompetenciája, azok meg igenis hirdetik az 5 év garanciás akciót, bármennyire is nem akarod ezt elhinni. Ha meg olyat találsz, aki nem hirdeti, ellenben hivatalos viszonteladó, akkor 99%-os valószínűséggel annál is meg fogod kapni, ha tényleg vásárolsz, de ugye ha nem tévedek ezt még nem tetted meg, tehát valójában úgy hőbörögsz, hogy nem ért semmilyen hátrány, nem hagytak ki az akcióból, csupán az a bajod, hogy nem akarsz megtalálni meg egy infót, amit már hárman is linkeltek neked, mert az a kifogásod, hogy ez nem közvetlen a gyártótól jön.

    Most azt ne mondd, hogy a többi gyártót nem a neve adja el, hanem az, hogy mennyire informatív a weboldala. Bahh, ezt ugye Te sem gondolod komolyan?

    "Őszintén szólva - bár nyilvánvalóan senkit nem érdekel - elég keserű lett a szájízem a Panasonic tekintetében."

    Így van, többnyire senkit nem érdekel, hogy kinek milyen a szájíze egy márkával kapcsolatban, de nem is kell, hogy ez mást érdekeljen. Ha neked annak ellenére sem szimpatikus, hogy - igaz drágábban, de - jobb TV-ket gyárt, több garanciát ad, megbízhatóbb szervízháttere van, akkor vedd a számodra szimpatikusabb Samsung 50C530-at, ami HD-anyagot megjeleníteni sem tud akadásmentesen, gyengébb képtulajdonságai vannak és "csak" 2+1 év garanciát kapsz rá, amiből a +1-gyel gyakorlatilag semmire nem mész. Mindezt csak azért, mert nem elég informatív a gyártó honlapja és mert félretájékoztatott egy ügyintéző. Nem tudom mennyire szoktál garanciális ügyeket intézni más gyártóknál, vagy csak simán intézkedni bármilyen ügyben magyarhonban. Ha szoktál, akkor Te magad is tudod, hogy 10 esetből 9-ben ugyanezt tapasztalod mindenhol máshol is, mint ami miatt most rossz a szájízed a Panasonic kapcsán. Ez nem az anyavállalat sara, ezt a történet a magyar nemtörődömségből ered, és megvan közel minden gyártónál. Menj fel a tékozló homár-ra és nagyokat fogsz nézni akár a Samsung-gal, akár az LG-vel kapcsolatban is. Ennyi.

    [ Szerkesztve ]

    Get Moded!

Aktív témák