Hirdetés

Keresés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • oliwire

    őstag

    válasz marilllyo #265583 üzenetére

    Mikor épp a Ghost of Tsushimát vittem, a Youtube sok videót kihozott ezzel kapcsolatban. Olyat is, hogy egy mai élő szamuráj, aki a tradicióknak él, nézi meg a játékot, és kommenteli, hogy miképp is van igazából, harcstílus és egyébb szempontból. A mester volt vagy 70-80 éves már. Ő maga jelentette ki, hogy ha 1 emberre 6-7-en támadnak, nem fog azon aggódni, hogy a legbecsületesebb módon harcoljon és emiatt hagyja magát megölni. Itt is van a link:
    [link]
    szóval igen, az csak a plot miatt volt benne.

    [ Szerkesztve ]

  • Gery9112

    őstag

    válasz marilllyo #265583 üzenetére

    Lehet Shimura nagyúr is látta a Fekete Viperát.
    - Tábornok úr mi a terv?
    - Frontálisan támadjuk a német vonalat.
    - De uram 14 alkalommal tettük ezt meg, sikertelenül.
    - Pontosan közlegény pontosan de a 15. alkalomra nem fognak számítani.

    PSN: KGery91 | https://psnprofiles.com/KGery91 | Origin: G3ry_HUN | BNet: Gery#2832

  • RangerFox

    veterán

    válasz marilllyo #265583 üzenetére

    Jó hogy kívülállóként ez a helyes út, persze hogy ésszerűbb sunyiban megölni mindenkit, mint frontálisan támadni, de egy szamurájnak ez nem ilyen egyszerű. Az életüknek egyetlen célja volt, hogy az uralkodójukat szolgálják. Pl. parancsra megölték magukat... Ez ki szerint ésszerű? Na Jin nemcsak a legfontosabb szabályukat szegte meg, hanem minden más hagyománnyal is felhagyott. Így szégyent hozva a szamurájokra, a népére, a családjára... Ezek se mondanak semmit egy külső szemlélőnek, de nekik ez volt az életük. Az viszont, hogy nem tudod beleélni magad az ő helyébe, az már nem a játék hibája...

    Abban egyetértek, hogy a mission structure szenved a szokásos open world gyermekbetegségektől. A végére valóban túl könnyűvé válik, még hardon is (mondjuk utólag beleraktak nehezebb mode-ot). A mellékszereplők fele érdekes, a maradék sablonos. Maga a világ remekül van felépítve, jól el vannak osztva a point of interest-ek, nincsenek túl messze egymástól, csináltatják magukat, mint pl. a Spider-Manben. A világban jó érzés utazni, a lovaglás jól van megoldva, a gyorsutazás pedig piszok gyors. Erősen épít a vizualitásra, megőrizve az autentikusságot, és nem rontva a világ bejárhatóságán. Továbbá ott a kurosawa mode, ami egy a sok fan service elem közül (mellette ott az egész körítés, valamint talán a legjobb photo mode, amivel eddig találkoztam). És végül ott van a hihetetlenül szép soundtrack.

    Szerintem a Ghost of Tsushima egy azon PS exkluzívok közül, amely nem akar több lenni egy videojátéknál, és ez jól áll neki.

Új hozzászólás Aktív témák