- Hogy is néznek ki a gépeink?
- Gaming notebook topik
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 7***(X) "Zen 4" (AM5)
- ASUS notebook topic
- Most vegyünk RAM-ot, mert drágulni fog
- Asztrofotózás
- NVIDIA GeForce RTX 4060 / 4070 S/Ti/TiS (AD104/103)
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- OLED TV topic
- Amlogic S905, S912 processzoros készülékek
Hirdetés
-
Az USA tisztifőorvosa figyelmeztető címkét ragasztana a közösségi médiára
it Figyelmeztető címkéket szeretne látni az USA tisztifőorvosa a közösségi médiában, ami főleg a serdülők számára lenne emlékeztető a platformok súlyosan káros hatásairól.
-
Fejlesztői videót kapott a Terminator: Survivors
gp A túlélőjáték elsőként PC-re érkezik, később konzolokra is megkapjuk.
-
Olcsó USB WiFi AC adapter
lo Egy olcsó WiFi AC USB adapter jó szolgálatot jelenthet, ha az új router csak elvileg támogatja a 2,4 GHz-es átvitelt.
-
PROHARDVER!
PlayStation 4 összefoglaló.
MIELŐTT KÉRDEZEL, OLVASD EL!
Aktuális:
Kölcsönjáték nyilvántartó
Új hozzászólás Aktív témák
-
hombre[EU]
veterán
válasz
ManUnited #199719 üzenetére
Ki lehet következtetni, mert szinte ugyanazt az utat járták be,mint a Guerilla. A HZD kevesebb,mint 50-bōl lett kész,több ember, több idōt töltött vele. A ND-ot nem úgy kell elképzelni,hogy leülnek és 4 évig készítenek egy játékot (mint pl a CDPR). Az UC4 ciklusa alatt(4-5év) ~2év a Last of US és a Remastered verziója volt. Magyarul a 200+ emberbōl a fele nem az UC4-en dolgozott.
A HZD-rōl elmondták,hogy 4 évig készült,47millióból, a peak pedig 250 ember volt (+ 100 outsourcing)Life, Uh, Finds A Way
Új hozzászólás Aktív témák
- BESZÁMÍTÁS! Sony PlayStation 5 825GB lemezes konzol 2db kontroller + fejhallgató hibátlan működéssel
- Xbox Series S 512GB SSD (nagyon szép állapotban)
- Xbox Series S 512GB 24 hónap garancia, webshoptól!
- XBOX Series S 512GB, 2024.12.22-ig gyári Microsoft garanciával Bp-i üzletből eladó!
- Nintendo Game Boy GB Classic játékok