- Az NVIDIA szerint a partnereik prémium AI PC-ket kínálnak
- Két Zen 5-ös dizájnjának mintáit is szállítja már az AMD
- A Colorful "fagyosan kompakt" alkatrészekkel megy elébe a nyárnak
- A Keychron ismét egy űr betöltését vállalta magára az egerek szegmensében
- Az átlagnál vaskosabb ventilátorok kandikáltak ki a Corsair vitorlája mögül
Hirdetés
-
Snapdragon 8-as szériával várhatók a Honor 200-ak?
ma A Honor 200 állítólag a 8s Gen 3-at, a 200 Pro változat pedig a 8 Gen 3-at használja majd.
-
A Colorful "fagyosan kompakt" alkatrészekkel megy elébe a nyárnak
ph A vállalat többek között egy slim profilos léghűtővel, egy helytakarékos táppal és egy ITX-es házzal adott magáról életjelet.
-
AMD Radeon undervolt/overclock
lo Minden egy hideg, téli estén kezdődött, mikor rájöttem, hogy már kicsit kevés az RTX2060...
Új hozzászólás Aktív témák
-
sagajr78
tag
Próbáld újra. Esélyesen azért nem sikerült, mert te magad mondtad neki, hogy ne jöjjön/menjen a karaktereddel (ez is a diskurzus egyik lezáró opciója de ha visszamész hozzá akkor lehet újra tárgyalni a magaddal viteléről, ha csak nem voltál valami égbekiáltóan ellenszenves egyén vele szemben). Beszélj vele megint, csak legyen legalább egy szabad hely a csapatban (maximum 6 fős csapattal lehet bandázni amibe a ranger állatkája nem számít bele).
Harcias karakternek a harcos príma, mert harc közben is töltődik vissza a stamina értéke, kvázi regenerálódik. Ha nagy pofonokat akarsz osztani akkor class-tól függetlenül magas might kell. Ha pontosságra és gyors cselekvésre törekszel akkor dexterity, amennyiben védekezésben akarsz jeleskedni karaktereddel akkor perception és resolve. Intelligence jól jön bármely képesség hatóidejének és hatótávjának növelésében és ez határozza meg a tudati védelmét a karakternek. Nincs hanyagolható vagy szükségtelen tulajdonság, mindegyik hasznos és fontos is a karakter túlélése szempontjából.
Chanter-rel csak óvatosan, mert minden csapatban lévő chanter egy játékhiba miatt (ismerik a készítők, próbálják javítani) extrém módon növeli a save méretét és sokkal jobban növeli a töltési/mentési/térképváltási időtartamot is a játékban. Ahogy egyre többet játszol a játékkal, úgy a töltés/mentés/területváltás egyre hosszabb időbe fog kerülni.
[ Szerkesztve ]