Hirdetés

Keresés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Jenne

    senior tag

    válasz El Gringo #11486 üzenetére

    Az a gond ezekkel a 100 naposokkal, hogy a visszaküldött termékeket utána kikozmetikázva a gyártónál, majd leárazva gyári új(szerűnek) eladva az egyik webáruházban, hogy ha éppen egy olyat fogsz ki - és erre elég nagy az esély - ami valamiért egyébként apró-picit hibás is lett a 100 napos használat alatt, mert mondjuk a felhasználó balfék volt, nem figyelt a késekre, és ezért kései nem úgy vágnak ahogyan kellene, de ezt nem veszed addig észre amíg nem kezded el használni, mert láthatóan nem sérült ...stb. És ha kifogsz egy ilyet, ebből megállapítod, hogy bizony-bizony sz@rok ezek a borotvák...pedig nem így van eredendően
    Volt itt olyan aki beleszaladt ilyen "új-féláras" borotvába, aztán meg csak a bosszúság maradt, meg a negatív vélemény a villanyos borotvákról.

    Mondjuk az amazon is egy ilyen "cseles" web áruház. Ott is jó vigyázni a vásárlásnál.
    De az alza.hu vagy az emag is sokszor ad el új, de újracsomagolt termékeket közel fél áron. De az akcioswebáruház.hu is ilyen. Csak a ÁSZF-et felejtik el sok esetben odaírni. Hogy például részükről a termékre nem vonatkozik és nincs garancia a kishibás termékekre, mert úgy adják el, csak nem írják oda hozzá. Akkor szembesül a vásárló ezzel, amikor baj van és reklamálna, de az orra alá dugják, hogy hát tisztelt vásárló, ez egy kis hibás termék volt, így adtuk - így vette meg, ennek tudatában pedig nincsen garancia... Csak ezt elfelejtették a terméklapon feltüntetni, otthon meg a számlán és a csatolt dokumentumokon meg ha már ott van akkor meg már késő bánat...

    [ Szerkesztve ]

    A gonosz győzelméhez nem kell más, csak annyi, hogy a jók ne tegyenek semmit.

Új hozzászólás Aktív témák