Keresés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • sanyigtasa

    csendes tag

    Sziasztok!
    Szeretnék megnézni egy 2011.08. évjáratú b7 passatot 2.0 cr tdi motorral (170 Le változat), 250 000 km van benne. Sajnos még azt is nagyon nehéz megoldanom, hogy egyáltalán eljussak megnézni mert jelenleg nincs kocsim. Nagyon kezdő vagyok autóvásárlás téren, a családban van 1.6 cr tdi amibe beleraktunk már 40 000 km-t (így van benne 240k) nagyon szépen teszi a dolgát a kocsi. Valaki tömören le tudná nekem írni hogy mire kell nagyon odafigyelni? Alapvetően neten olvasgatással utánajártam már, hogy mik a jelei pl. kettőstömegű hibának, porlasztócsúcs elhasználódásnak, stb. de az a helyzet, hogy azért ez nagyon kevés. Mindössze annyi előnnyel indulok, hogy gépészmérnök vagyok :DDD . Mi az amit így laikusként is egyszerűen megállapíthatok egy motorról? Vagy így bele se vágjak kocsi nézegetésbe? :F

  • sanyigtasa

    csendes tag

    Sajna ebben az évjáratban ez a reális futásteljesítmény. 2,5 milla körül szeretnék rászánni. Hasonló árfekvésű Jettákat is néztem, azok zöme 1,6 crtdi és azokban is benne van a legtöbben 180-230k. Egyet találtam gyanusan kis km-el, valszeg full városi 80k, a fotókon ég a dpf visszajelzés és a kopott fékbetét visszajelzés is :DD női tulaj, garázs, keveset futott :Y . Golfot már nem is néztem mert ahogy megy le az ember a palettán egyre rosszabb az ár érték arány a használt piacon, a polo horror áron van. Egyébként hosszú utakra kellene.

  • sanyigtasa

    csendes tag

    [kép] Sziasztok!
    Van egy 2015 vw Jetta-m, 2.0 cr tdi, 110 lovas verzió, 166e futott km-el.
    Olyan probléma van vele, hogy autópálya tempónál remeg, szitál a kormány, nem folyamatosan, függ az útviszonyoktól. Élesebb kanyaríven, amikor van oldalirányú erő, vagy főúton ahol kacskaringósabb az út kevésbé, vagy egyáltalán nem érezhető a jelenség.
    Úgy érzem, hogy a kis kormánymozdulatokkal való kormányzás is kicsit nyúlósabb, bizonytalanabb.