- Így építsd a billentyűzeted!
- Alapértelmezett konfiguráción sok Core CPU-nak lehet stabilitási gondja
- HiFi műszaki szemmel - sztereó hangrendszerek
- Milyen TV-t vegyek?
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- Hobby elektronika
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Az Apple megszerezné a klubvilágbajnokság közvetítési jogait
- Hogy is néznek ki a gépeink?
- Amlogic S905, S912 processzoros készülékek
- btz: Internet fejlesztés országosan!
- Mr Dini: Ha szeretnéd rootolni az LG Smart TV-d, tedd meg most!
- Sub-ZeRo: Euro Truck Simulator 2 & American Truck Simulator 1 (esetleg 2 majd, ha lesz) :)
- plevips: Építkezünk 3. rész (2024)
- bb0t: Gyilkos szénhidrátok, avagy hogyan fogytam önsanyargatás nélkül 16 kg-ot
Hirdetés
-
iPaden is vége az App Store monopóliumának
ma Ősztől lehet alternatív alkalmazásboltból telepíteni az EU tagállamaiban.
-
Free Play Days 2024 - 18. hét: Headbangers: Rythm Royale
gp Extraként a Star Wars Jedi: Survort is kipróbálhatjuk 5 óra erejéig.
-
Toyota Corolla Touring Sport 2.0 teszt és az autóipar
lo Némi autóipari kitekintés után egy középkategóriás autót mutatok be, ami az észszerűség műhelyében készül.
-
PROHARDVER!
Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motorkódot/ teljesítményt!
Új hozzászólás Aktív témák
-
macilaci78
nagyúr
válasz Pikaa #174270 üzenetére
B5 Passat belsőből is tudok ilyen képet küldeni. Ha ez megnyugtat, 2001-ben világított...
Ha már viszont felmerült a téma, Újbuda környékén autóvilamoságist tudtok ajánlani? B5 Passat kombi bözponti zárját kéne megregulázni. Bezáráskor az esetek többségében nem reteszel le és a sofőrajtón lévő piros led nem villog. Bezár minden ajtót, de a retesz nem aktív.
[ Szerkesztve ]
Ha minden kötél szakad, nem kell félni az akasztástól!
-
macilaci78
nagyúr
válasz tomrRRR #174335 üzenetére
Az óracsoporttól függ. Ha bal oldalt csak óra, jobb oldalt pedig csak km van, akkor nem. A bajuszkapcsolón szokott lenni gomb, amivel állítani lehet, mit mutasson a műszerfal.
Szerintem abból a kocsiból még VCDS sem ad ilyen infót.Ha minden kötél szakad, nem kell félni az akasztástól!
-
macilaci78
nagyúr
válasz newmoonlight #174762 üzenetére
Milyen magas vagy és mennyit utazol a hátsó ülésen?
Ha minden kötél szakad, nem kell félni az akasztástól!
-
macilaci78
nagyúr
válasz iceQ! #176320 üzenetére
Nálam is valami elszabódott a Depo lámpánál, B5 Passat.
Berakta szerelő, mikor átvettem, a motoros állító állította mindkettőt fel, le szépen. Elvittem a budaörsi Ato Klubba, a deres hajó szaki visszadobta, hogy ezt a szart nem lehet beállítani, meg a vetítési képe is szar.
Visszamentem vele a szerelőhöz, ott már a jobb oldali motoros magasságállítás nem ment*, valószínűleg lámpa baj, illetve kiderült, hogy a szaki az autóblubban az oldalirányú állítócsavarokat tekergette, nem a függőlegeseket.Beállítottam én a teremgarázsban, elmentem vele vidékre, meg Hannoverbe, láttam, senki nem villogott, márciusban műszakis. Akkor majd csinálunk valamit a jobb oldali állításnak.
* az állítómotor megy, valószínűleg a lámpában szorul valami és a motor nem győzi.
Nálad szerintem simán szétugrott valami a motor és a lámpatest között. Robogón jártam ugyanígy, csak vissza kellett pattintani. Vagy nagyon hozzáértőhöz vidd el, aki akár a videó alapján is tudja, hova kell nyúlni, vagy szét kell borítani az orrát, hogy rálásson mindenre.
Ha minden kötél szakad, nem kell félni az akasztástól!
-
macilaci78
nagyúr
válasz DJ. Ru$y #176388 üzenetére
Nekem a Valeo bejött, most dobtam el, mert csíkozott, ha épp csak vizes volt.
Az üzlet kiigazítottak, hogy a szélvédőn megálló por eszi meg a gumit. Azt hittem, a téli ablkamosó folyadékot nem szereti, más a viszkozitása. Hiába teremgarázs, rettenesen porosodik ott is. 3 nap alatt már simán lehet rajzolni a porba, 1 hét után már jól kivehető a rajzolt minta. 4 hónapig meg se mostam.
A mostani is Valeo, megint szépen töröl.Ha minden kötél szakad, nem kell félni az akasztástól!
-
macilaci78
nagyúr
Ma vettem észre, hogy valami zörög a kocsin. Hidegen és melegen is, alacsony sebességnél hallani, 30 km/h-ig kb. A vezető előttről hallani inkább alulról, mintha valami műanyag mozogna, kartervédő, vagy sárvédődob, szóval valami nagyobb.
Az autó megy szépen, gyorsul, lassul, ahogy kell, jó az úttartása is. Volt ma kb 200 km pálya is.
Passat B5 kombi AJM.
Ha minden kötél szakad, nem kell félni az akasztástól!
-
macilaci78
nagyúr
válasz Doki16 #176492 üzenetére
Voltak panaszos írások a témában: nehézkesebb használni, sérülhet, légkulccsal nem is feltétlenül működik, tehát a gumis is szid vele.
Én is nettó baromságnak érzem. Szerintem többet kaszálnak az eladott kerékőrökön, mint az ellopott felnik pótlásán.Ha minden kötél szakad, nem kell félni az akasztástól!
-
macilaci78
nagyúr
válasz atos19881101 #176494 üzenetére
Levenni is le kell tudni... Aztán szar az, amikor az előírt 110 Nm-re húzott csavarról lefordul a méteres szerszám, vagy térdig érő szélben a sárban küzdesz kocsihoz kapott kulccsal.
Btw: a Lidl-ös Parkside légkulcs középső állásban 110-120 Nm-re húzta meg a csavarokat, ősszel volt fékfolyadék is cserélve, akkor kaptam visszajelzést. Amikor télire cseréltem, akkor úgy húztam meg léggel, hogy kézzel még ránéztem minden csavarra a sima teleszkópos kulccsal és még bírtam volna tépni rajta kézzel. De nem volt cél, hogy adott esetben a feleségemet ellehetetlenítsem egy defekt esetén.
De majd nézek egy nyomatékkulcsot a rend kedvéért.Ha minden kötél szakad, nem kell félni az akasztástól!
-
macilaci78
nagyúr
Nekem speciel pont van, onnan tudom. Először a robogóhoz használtam variátor cserénél. Amit nem ismerek anyagot, vagy szerszámot, általában a leggyengébb beállítással kezdek, aztán szükség szerint megyek felfelé.
1stVikman: anno a téeszben a Barkaszra is felpattintották a felnit a kombájnhoz beállított légkulccsal, a felnin lévő dudorok ki is simultak, mint a pukkasztós fólia a prés alatt.
Kakaduku: nem ismerek olyat, akinek lelopták volna a felnijét, de egyet láttam a házunk előtt vagy 3 éve, egy bérautó alól lopták el a 4 kereket.
Öcsém a fél éves kocsival kapott defektet (Jetta 2003), erős szél, eső, két falu közt a semmi közepén. És még a kerékőrrel is baszognia kellett.
De nyugtasson a tudat, hogy 100k-ból jó minőségben a teljes kollekció kijön mindenféle kerékőrből, a profi szakműhelyek mellett a tolvajok is tudják ezt. Egy tolvaj legfeljebb egyszer foglalkozik a kerekeiddel egy életben, míg te évente legalább kétszer. Melyikőtök dolgát nehezíted meg jobban?[ Szerkesztve ]
Ha minden kötél szakad, nem kell félni az akasztástól!
-
macilaci78
nagyúr
válasz Lacess #176531 üzenetére
Ültem az új Octaviában és Passatban is, nekem nem jön be. A dizájn erősödött, a helykínálat romlott. Ívek, élek olyan kombinációja, hogy kisebb, rosszabbul kihasználható a lábtér a 196 cm termetemmel. A B5 Passatban kényelmesebben elférek, mint az említett két modellben.
Ha minden kötél szakad, nem kell félni az akasztástól!
-
-
macilaci78
nagyúr
válasz csoki46 #176720 üzenetére
A használt autó mindig rizikós.
Ami régóta nálad van, azt már kiglancoltad, beleöltél egy rakás lóvét, de a koránál fogva bármi megadhatja magát, még az újra cserélt alkatrész is.
A fiatalabb, de használt autó ugyanígy időzített bomba, egyfelől a szándékosan rosszindulatú eladók és az elhallgatott hibák miatt, másfelől a hozzá nem értő korábbi gazdák és pékek miatt.
Az új autó sem tuti, napi 2×5 km-re az a típus, ami megfelel, drága, de nagyon sokat kell költeni egy használtra, hogy annyiba kerüljön, mint egy új.Ha minden kötél szakad, nem kell félni az akasztástól!
-
macilaci78
nagyúr
Lehet, márciustól eladó lesz egy Audi Q7 a szokásos hashtagekkel, mint nem dohányzó, garázsban tartott, női tulajdonostól...
Jelenleg megtekinthető a Budafoki úton a Prielle Kornélia és a Dombóvári utca között a terelőszigeten... Egy villanykaróval korábbról indulnak a műanyag elemek a törmelékek alapján.
Ha minden kötél szakad, nem kell félni az akasztástól!
-
macilaci78
nagyúr
A szerelőm azt mondja, hogy a Passat B5 AJM-em hangosabb, mint az azonos motorú korábbi Passatja volt, de szépen jár. Viszont a Superb hangszigetelése jobb, ha a motor ugyanolyan hangos is, az utastérből csendesebbnek tűnik.
Ha minden kötél szakad, nem kell félni az akasztástól!
-
macilaci78
nagyúr
válasz joshua7 #176768 üzenetére
A kanyarkövetésnek van valami értelme a gyakorlatban? Nagy sebességgel nem mozdítasz akkorát a kormányon, illetve nem mozdul olyan gyorsan a lámpa, alacsony sebességnél meg a normál lámpánál is belátod az utat.
Nincs tapasztalatom ilyen autóval sofőrként, csak baromi hülyén néz ki, amikor csak az egyik első ködlámpa világít...Ha minden kötél szakad, nem kell félni az akasztástól!
-
macilaci78
nagyúr
válasz L1ZRRR #176862 üzenetére
Én a Hüllő Kft-nél voltam az ősz végén. A panasz az volt, hogy szag van a kocsiban: hűtés közben állot pocsolyaszag, fűtéskor enyhe égett porszag. Alaposan kitakarították habbal, ózonnal, utánna én még szellőztettem a garázsban és megszűnt minden szag.
Ránéztek a hőmérsékletekre, kellően hűt a klíma, nem is néztek rá a gázra, felesleges, működik. Az elmúlt 14 éveben nem volt foglalkozva a klímával, se takarítás, se töltés, semmi. Szóval ha nem szökik el a gáz, akkor szerintem ezzel a résszel nem kell foglalkozni.Ha minden kötél szakad, nem kell félni az akasztástól!
-
macilaci78
nagyúr
válasz focvis #176901 üzenetére
Persze, csak átkattint, nem egy nagy was ist das, de a legfájóbb pont nem is a tanulás, hogy melyik típusnál hogy kell, hol van, hanem a felelősségvállalás.
Egy mezei gyógyszerész is nem csinál mást, csak összeszedi, ami a "bevásárlólistán" van, kb mint egy dohánybolti eladó, mégis mennyi tanulás és felelősség van mögötte.
Ha minden kötél szakad, nem kell félni az akasztástól!
-
macilaci78
nagyúr
válasz Doki16 #176934 üzenetére
Szüleim 250 km-re laknak, Csanádpalotáig kb 200 km pálya, de volt már, hogy 2 órás dugóba estem bele a határátkelő miatt.
Viszont Budapesten nem használom a kocsit, hogy második autót tartsunk fenn, szóval a tisztán elektromos egyelőre nem opció. A következő egy plug in hibrid lesz szerintem.Ha minden kötél szakad, nem kell félni az akasztástól!
-
macilaci78
nagyúr
válasz Kiskokó #177779 üzenetére
Kevered a szezont a fazonnal.
A háztartási ledizzók több okból kifolyólagolcsóbbakalacsonyabb árszintűek, mint az autós lámpák. Nagyobb a volumen, egy háztartásban van mondjuk 20-40 izzó és 1-2 autó. A háztartási ledek csak néhány elterjedt foglalattal rendelkeznek, amik könnyen hozzáférhető helyen, plug and play elven működnek.
Ezzel szemben egy autó ledlámpája a legkülönfélébb formába van öntve, általában roncsolás nélkül nem bontható búrában, maga a fénykibocsátó legkisebb egység is a búra, foncsor szerint formatervezett, sem a rögzítés, sem a táplálás nem egységes még márkán belül sem. Mindez persze nem a funkcionalitás, vagy a cél miatt, hanem a dizájn kedvéért.Nem azt mondom, hogy szar, csak akarva sem lehet olcsón kínálni sem most, sem a jövőben.
Az pedig, hogy egy Xenon 200k/darabtól megvan azt jelenti, hogy egy B5.5 Passat 0,8-1,2 mFt-os kocsi árának fele-harmada.
10 év múlva a mai 20 millás kocsikon nem lesz vicces 2 millióért első lámpát cserélni.
Ha minden kötél szakad, nem kell félni az akasztástól!
-
macilaci78
nagyúr
válasz Reggie0 #177786 üzenetére
Háromféle szerviz van:
- A márkaszerviz a fődarabot kompletten cseréli - komplett lámpát
- A jó szaki a fődarab meghibásodott elemét cseréli - szétszedi a lámpát és kicseréli a hibás elemet, például a trafót, vagy az elektronikát
- A specializálódott szaki nekifog a hibás elem javításának és elkezd ledet forrasztani, elektronikán kondit cserélni, vagy IC-t programozni.Amúgy a forrasztás sem olyan egyszerű, ahogy leírod. Igen komoly hővezetésnek kell megfelelni, hogy a lámpatest seggében a hűtőborda érjen is valamit. Emellett ha csak egy hangyaf@sznyit is máshova esik a forrasztott led - aminek van némi realitása -, akkor a vetítési kép már borul is. És ugye abból indulunk ki, hogy forrasztással cserélhető, egyáltalán beszerezhető ledről van szó.
Ha minden kötél szakad, nem kell félni az akasztástól!
-
macilaci78
nagyúr
válasz TayRol #177804 üzenetére
Ha gondolod, a sérülésről is tegyél fel képet, minden képre dátumot is írj.
A szövegbe elég annyi, hogy a kocsi sérült volt, javítva, képeken látszik.
Esetleg még bele lehet írni, hogy az ár a kocsi jelenlegi állapotában eladó beleértve a sérülés és javítás tényét is.Ha minden kötél szakad, nem kell félni az akasztástól!
-
macilaci78
nagyúr
válasz yodamester10 #178141 üzenetére
Az eUP! télvíz idején alig megy el 70 km-t, GreenGo-sok tapasztalata alapján. 4 gyerek mellett mellett nem biztos, hogy a korlátozott elérhetőségű és hatótávolságú tisztán elektromosra hagyatkoznék.
Ha minden kötél szakad, nem kell félni az akasztástól!
-
macilaci78
nagyúr
válasz molnarpeter #178449 üzenetére
Ettől nem félek, 30+ ha van, meg traktor, eke, tárcsa, vetőgép, pótkocsi, műtrágyaszóró, stb, ez úgy 35-40 éve folyamatosan.
Egy Superb Scout kombi amúgyis tetszene.[ Szerkesztve ]
Ha minden kötél szakad, nem kell félni az akasztástól!
-
macilaci78
nagyúr
válasz Lacca1993 #178699 üzenetére
Uhh, ez kemény indítás volt. Ez nem facebook csoport, itt nem fogjuk széttrollkodni az értelmezhetetlen kérdéseket, egyszerűen figyelmen kívül hagyjuk.
Írd le magyarul is, mi a problémád, kérdésed és magyarul fogsz választ is kapni.Ha minden kötél szakad, nem kell félni az akasztástól!
-
macilaci78
nagyúr
válasz molnarpeter #178788 üzenetére
Ha az álló helyzetet nem járó motorral értette, akkor ok, de amúgy...
Lehet, az antenna a kicsi.Ha minden kötél szakad, nem kell félni az akasztástól!
-
macilaci78
nagyúr
válasz tomszli11 #178791 üzenetére
Hullámként megy a rádióhullám is, elképzelhető, hogy a mozgó antenna nyeresége kisebb, mint az álló antennáé. Illetve az antenna állása is megváltozik, a menetszéltől elhajlik. Ezek ugye függnek a sebességtől. Az antenna hiányossága az erősítővel valameddig kompenzálható. Illetve a jobb vétel érdekében sok típusban a C oszlop mögötti ablakok peremére is ragasztanak antennát. Azt hittem, ablakfűtés, mert úgy néz ki, csak ritkább.
De nem tudom, nem értek hozzá, csak koptatom a billentyűzetet.Ha minden kötél szakad, nem kell félni az akasztástól!
-
macilaci78
nagyúr
Racionális döntés lenne venni egy kis autót Budapestre, akár elektromosat. Aztán jön másik igény: szüleim 250 km-re laknak...
Ha minden kötél szakad, nem kell félni az akasztástól!
-
macilaci78
nagyúr
válasz wassabi11 #179147 üzenetére
Beklöki egy kivajazott szakadékba. Ne legyél már ilyen hitetlen...
A 20+ éves 1.9 PD TDI-t januárban kergettem meg Németországban, 160-170-nel jöttem haza, amikor belefeledkeztem a motorhangba, akkor 180 fölött is volt az 4400 rpm-nél (a piros mező 4600-nűl kezdődik, 5500-ig van skálázva), de annyira nem siettem.Magyarországon úgyse tudsz 180-nal tartósan haladni, csak kigyorsítasz addig, aztán úgyis lassítást kíván a forgalom.
bitpork: 80k az éves kötelezőnk egy összegben fizetve. Hiába, nem régóta vagyunk autótulajdonosok és budapesti állandó lakcím is ad egy szrozót.
Mellé rakom az egyéb sallangot, amit álltában kér az autó: parkolási hozzájárulás a ház előtt, súlyadó, műszaki és máris megvan az éves BKV bérlet.
Ha be is indítjuk, akkor kijön az utasok bérlete, a házhoz szállított bevásárlás szállítási költsége, de talán még a távolsági buszjegyek ára is.[ Szerkesztve ]
Ha minden kötél szakad, nem kell félni az akasztástól!
Új hozzászólás Aktív témák
- NETATMO időjárás állomás készlet eladó!
- Nagyon szép Delonghi Dinamica ECAM 353.15.B automata kávéfőző
- Részletfizetés. Bontatlan. noblechairs EPIC székek azonnal . 24 / 36 hónap garancia . +36301300000
- Részletfizetés. Bontatlan. noblechairs LEGEND székek azonnal . 24 hónap garancia . +36301300000
- Részletfizetés. Bontatlan. noblechairs ICON székek azonnal . Utolsó darab raktáron +36301300000
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest