- Felvarrták az Arctic rackmount rendszerekhez szánt CPU-hűtőjének ráncait
- Háromféle kivitelben, és nem kis kapacitásokkal jönnek a Micron 6550 ION SSD-i
- Már a Samsung sem szolgálja ki modern AI lapkákka Kínát
- Havazáshoz igazított kiadás kap a Steam Deck OLED
- Híres régészprofesszor segíti a GeForce-ok eladását
- OLED TV topic
- Házimozi belépő szinten
- Androidos tablet topic
- Vezeték nélküli fülhallgatók
- Intel Core i5 / i7 / i9 "Alder Lake-Raptor Lake/Refresh" (LGA1700)
- Samsung Galaxy Tab S6 Lite 10.4 - az, ami
- Intel Core i3 / i5 / i7 8xxx "Coffee Lake" és i5 / i7 / i9 9xxx “Coffee Lake Refresh” (LGA1151)
- HiFi műszaki szemmel - sztereó hangrendszerek
- RAM topik
- Milyen notebookot vegyek?
-
PROHARDVER!
Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motorkódot/ teljesítményt!
Új hozzászólás Aktív témák
-
-
-
válasz kk831228 #192602 üzenetére
Pedig emlegettelek a citromfákat mutogatva
Van egy pár de alapvetően megint az étel uralta a kamerákatNe csak nézelődj - vedd meg végre a kocsinkat! ;)
-
-
-
-
-
válasz SANJOe #192667 üzenetére
Volt neki vajh a típushoz való vezérlés rögzítője vagy csak bekrétázta? Ha tényleg csörög és fogyaszt akkor szerintem megugrott a lánc vagy nincs pontosan beállítva. De ez csak az én tippem.
MOD
Jaaa hogy szegény halmozottan hátrányos helyzetű? Tippelni nem merek akkor hogy mi. Egy biztos én nem mernék vele menni.[ Szerkesztve ]
Ne csak nézelődj - vedd meg végre a kocsinkat! ;)
-
-
válasz rbalint88 #192723 üzenetére
Lehet macerásabb mint kívülről nyomással átküldeni. Én is csináltattam ilyet anno és jó volt, de aztán beszéltem Mágus2vel akinek váltós mondta hogy volt náluk nem egy olyan amiben mágnesszelep megszorult a nagy nyomás alatt. Szerinte érdemesebb két olajfrissítés mint egy mosás.
Ne csak nézelődj - vedd meg végre a kocsinkat! ;)
-
-
válasz zzola #192741 üzenetére
Szia!
Nincs olyan hogy tisztességes karbantartás. Van karbantartás meg annak a hiánya. A motornál meg ilyen futásnál elő fog jönni a turbó és befecskendezők cseréje, mert 250k méter után már kopottak lesznek. Viszont ha ezek cserélve lesznek és az automata is volt a könyvek szerint szervizelve akkor örök mint a nyomor.Ne csak nézelődj - vedd meg végre a kocsinkat! ;)
-
-
-
válasz Bdanyy #192764 üzenetére
Ez nem egészen így működik. A rendszer összetett egy tisztítással max elodázod a dolgot. Alapvetően attól függ, hogy a porlasztók és a turbó milyen állapotban vannak. Hiába tisztíttatod ki a dpf-t ha a kalkulált és mért érték között a mért rosszabb: mert akkor bizony ott valamelyik komponens tolja a kormot.
Ne csak nézelődj - vedd meg végre a kocsinkat! ;)
-
válasz Bdanyy #192769 üzenetére
Ha nem foglalkozol vele és elfelejtődik akkor sokkal, de sokkal nagyobb baj lehet belőle. Mondjuk ahhoz le kell szarni teljesen, de ha tömődik és a turbó tengelye emiatt megszopódik, akkor nagyon sok mindent elvihet magával. Nyomass bele cetán szám növelőt a tankba és menj el egy nagy karikára pályán. Hátha sikerül neki kiégetni annyit h ne legyen nagyon tele. De én helyedben megdiagolnám mielőbb.
Ne csak nézelődj - vedd meg végre a kocsinkat! ;)
-
-
-
-
-
-
válasz molnarpeter #192933 üzenetére
Olybá tűnik, de ott sem voltak túl ... magabiztosak.
Ne csak nézelődj - vedd meg végre a kocsinkat! ;)
-
válasz Kiskokó #193015 üzenetére
Az adomkéket nem regeneráláskor nyomja hanem mindig kell nyomnia, hogy ne legyen az az eur 4-5 csípős büdös szaga.
Honnan veszed hogy hidegen regenerál? Annak vannak előfeltételei mint fél tank , olaj hőmérséklet, sebesség miegymás.Ne csak nézelődj - vedd meg végre a kocsinkat! ;)
-
válasz Reggie0 #193047 üzenetére
Lehet rosszul tom de a kalkulált ha magas az azt jelenti hogy a gyár szerint már véres a torka. Ezzel szemben a mért ha alacsonyabb a kalkuláltnál akkor a motor nincs olyan szar állapotban mint amit a gyár előre várt X futásnál - vagy rosszul emlékeznék?
De mindenképpen kellenek a mért értékek és az adblue rendszer hibatárolója is- utóbbiról azt olvastam hogy a tetején lévő szelep hibájánál tud okozni fals regenerációt.Ne csak nézelődj - vedd meg végre a kocsinkat! ;)
-
-
-
válasz Kneeßy #193212 üzenetére
Tiptronic, de értjük
A 320 LE.s volt csak tiptroniccal minden alatta Stronic volt ha jól emlékszem.
A v6 tdi a legrégebben reszelt motor a VAGnál , szerintem azzal lesz a legkevésbé problémád, pláne ha nem nyomod ki a szemét.Ne csak nézelődj - vedd meg végre a kocsinkat! ;)
-
válasz Kneeßy #193216 üzenetére
Azért ez nem agysebészet. El kell menni egy karikára a tulajjal és megtapasztalni a váltót. Ha valaki vezetett már automatát (minél több féle annál jobb) akkor érezni ha valami nem stimmt. Egy VCDS kommandós meg meg tudja mondani (persze ért hozzá ennyire) hogy milyen a DPF, EGR, befecsik állapota. Nekem még kardánnal v 4x4-gyel gondom nem volt VAGnál pedig a touaregem 450kval került hozzám.
[ Szerkesztve ]
Ne csak nézelődj - vedd meg végre a kocsinkat! ;)
-
-
-
válasz macilaci78 #193239 üzenetére
Hát én azért onnan vettem már fel 5k€s csillárt amit nem biztos hogy szívesen szállítottam volna tömegközlekedésen. Futárral meg pláne nem.
Ne csak nézelődj - vedd meg végre a kocsinkat! ;)
-
-
-
-
-
-
-
válasz macilaci78 #193717 üzenetére
A fordomban volt de mindent homályosan láttam a fűtés miatt. Nekem nem jött be.
Ne csak nézelődj - vedd meg végre a kocsinkat! ;)
-
válasz cech19960320 #193721 üzenetére
Mondjuk egy gyári pl Hans üveg amúgy is elviszi az ember gatyáját , nem kell bele hókusz-pókusz
Ne csak nézelődj - vedd meg végre a kocsinkat! ;)
-
-
-
válasz Csaby25 #193816 üzenetére
Nyugodtan mondd meg ahol volt hogy hülyék! A turbóállító motor elgyengült és padon még mozgatja de ha csak egy paraszthajszál ellenállást kell legyőznie (pl az ujjaddal egy leheletnyit koppintasz rajta mozgás közben) már hibát fog dobni. Csak a jóembered megküldte csatiról oszt ott mén és leszarta. Nekem ugyan ez volt Maxnál: megmondtam nekik h nem érdekel a teszt, újítsák fel a belit meg kapjon új elektronikát (majdnem egy gyári új ára!) de visszajött a ménes.
Lehet kalibrálni de nem vcds-sel hanem speciális padon.Ne csak nézelődj - vedd meg végre a kocsinkat! ;)
-
-
válasz rob210 #193824 üzenetére
Sajnos van ilyen. És hallottam már márkakerről is. A szilent nem szakad ki, csak egyszerűen tized milit szopósodik és a bekerülő por nyikorogtatja. Időnként telinyomják zsírral és amíg ki nem szakad kussol. Sajnos a gyárból kijövő autóknál 1-2 éveb belül megjelenik.
Ne csak nézelődj - vedd meg végre a kocsinkat! ;)
-
-
-
válasz Cartman023 #194152 üzenetére
Szia!
Láttam a milyenautókvegyekben is a kérdésed- ha nincs igazolhatóan lecserélve a turbó és a befecskendezők én nagyon óvatos lennék.Ne csak nézelődj - vedd meg végre a kocsinkat! ;)
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
Állásajánlatok
Cég: HC Pointer Kft.
Város: Pécs
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest