Hirdetés
- Hobby elektronika
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- Titan Army P27GR monitor: hogy tud ilyen olcsó lenni?
- Milyen TV-t vegyek?
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 7***(X) "Zen 4" (AM5)
- Kormányok / autós szimulátorok topikja
- Fejhallgató erősítő és DAC topik
- Intel Core i5 / i7 / i9 "Alder Lake-Raptor Lake/Refresh" (LGA1700)
- Drágul az EU-ban a GeForce RTX 4090
- Azonnali notebookos kérdések órája
Hirdetés
-
Bocsánatot kértek a globális leállást okozó szoftverhibáért
it A CrowdStrike egyik vezetője bocsánatot kért egy kongresszusi meghallgatáson, amiért egy hibás szoftverfrissítés világméretű szolgáltatáskieséseket okozott.
-
Minimalista microATX-es ház hagyta el az In Win tervezőasztalát
ph A "lopakodó" alaplapok fogadására felkészített konstrukció beletere nem lett szűkös, és az egyik változatának elejét fával díszítették.
-
Sztori trailert kapott a Sonic X Shadow Generations
gp Az új változat a tervek szerint jövő hónap végén lesz elérhető.
-
PROHARDVER!
Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motorkódot/ teljesítményt!
Új hozzászólás Aktív témák
-
-
Mágus2
Közösségépítő
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz fi:zi'k #100061 üzenetére
Ha dobnál egy alváz számot, akkor pontosan lehetne tudni, hogy 239x10 vagy 239x 12-es t
rcsa kell-e. Ahogy nézem volt változás alvázszámtól függően.floating caliper brake
brake caliper housing
brake carrier with pad retaining pin
F >> 6K-V-022 628 F >> 6K-W-518 500*Biztos, hogy hűtött? Mert akkor 20mm.
Nem gond, pontosan meg tudom mondani, hogy melyik a jó az adott gyártótól, csak tudni kellene mi van most fent.
[ Szerkesztve ]
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz fi:zi'k #100063 üzenetére
Mindjárt más a leányzó fekvése:
floating caliper brake
brake caliper housing
brake carrier with pad retaining pin
brake disc (vented)
F >> 6K-V-022 628 -Nálad ott Z van, és a tétel szerint az ettől a számtól újabb autók, a tiéd újabb.256*20 4*100 6N0615301D -tárcsa. Brembo szám: BREMBO : 09.5166.14
[ Szerkesztve ]
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz Morris #100103 üzenetére
Jó, mert a belsejében lévő jeladó új, csak a ház a régi, hogy ne kelljen újat önteni. Az eredeti újjal megegyező értékű, kívülről lehet kicsit karcos, nem befolyásolja a működést.
Kalandor: Melyik képet szeretnéd az első hsz.-be?
Thome 1.4 16V-t csak ajánlani tudom, jó motor. Ezekben általában a zárak mikrokapcsolóival szokott probléma lenni, először mindig a vezető ajtó kezd sztrájkba. Könnyen ellenőrizhető. Ha nyitva az ajtó, nincs gyujtáson a kulcs és bekapcsolod a fényszórót, sípolva figyelmeztet, a felkapcsolt lámpára, ha nem teszi, a mikrokapcsoló cserés. Azért is érdemes kijavítani, mert ajtó nyitásra beindítja a benzin pumpát a tankba, hogy ne kelljenvárnia nyomás felépülésére. Ez akár hidegindításo gondokat is okozhat.
A motoron a gyertyák trafói szoktak behalni nagy ritkán, vagy a lambda szonda, amúgy nincs is minek elromlani rajta. Több 250 000km feletti példányt is vezettem, szervizeltem, és egyikkel sincs gond.
[ Szerkesztve ]
-
-
Mágus2
Közösségépítő
Elvileg ez második generációs immo-val van szerelve, ebben az esetben átdugod a kábelt a másik vezérlőbe, és beindítod, ha mégis 3. generációs lenne, akkor ki kell olvasni a pin kódot a vezérlőből, Supervag segtítségével.
2002-től volt 3. generációs, szóval a tiéd ha minden igaz- plug & play. Motorvezérlőt gondolom tudod, hogy hol találod.
-
Mágus2
Közösségépítő
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz peter.tamas #100087 üzenetére
Az emissions failure általában EGR hiba, a villogó check engine, valami eltárolt hiba a motorvezérlőben. Légzsáknál csak csatlakozó szokott lenni az ülés alatt és igen, diag nélkül ez esélytelen. VCDS 12.12-től fölfelé bármi olvassa, itt nemrég vettek a srácok és mindenki happy.
Szép amúgy, leszámítva ezeket a betegségeket.
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz Criton #100181 üzenetére
2.0 CR, Sokat segítettél, de akkor megkérdem még egyszer, hátha pontosítod. Mert ugye a 2.0 van 81kW-tól 125-ig.
Motorkód? Ugye a DSG nem mindentudó orákulum, és nem tudja megjósolni, mikor akar a júzer mindent elsöprő gyorsításba kezdeni. Szerintem csak nem szoktad meg. Kormányon vannak váltó kapcsolók? A DSG karja is alkalmas erre a feladatra. Azért próbáld ki. Előzés előtt visszakapcsolsz, hogy 2500 fölé menjen a fordulat és onnan küldöd a padlót. Ha még akkor is van lag, az gáz, ha akkor jó, akkor csak a váltó lassú.
[ Szerkesztve ]
-
Mágus2
Közösségépítő
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz bitpork #100202 üzenetére
Hadititok, majd meghallgatod a motort és eldöntöd, hogy érdemes-e önteni valami löttyöt a nyálhoz. Nálatok nem szeretek tankolni, mert büdösebb a magyar nafta, az asszony is megmondta. Tavaly bármi dízel ment előttünk, éreztük a füstöt, az itteni naftával nincs ilyen gond.
Ck. Ott, az ablak és a motortér közötti vályúban.
Morris működik az, csak rátenyereltél a hátsó ablakot tiltó gombra az ajtókárpiton, az a szivargyújtót is kikapcsolja.
[ Szerkesztve ]
-
Mágus2
Közösségépítő
Nem írtam le, a kopókat adtam össze fejben.
Csak amit hirtelen most meg kellene ejteni, ha megbízható autót akarsz:
Fékkel nem játszunk. Kell egy ABS kocka, meg két rendes hátsó nyereg, meg két első. Ezek nem szoktak előre szólni, arra van az INSP lámpa, hogy ilyeneket észre vegyenek és cseréljék időben. Javító készlet is jó, az összes tömítésre a nyergekben, ha az nincs, teljes nyereg.
Ha megbízható autót akarsz:
Motorba: olaj, himbák, tőkék, tengelyek, vezérlés, vízpumpa, szíjak.Váltó:minimum olajcsere
Futóművet, betéteket tárcsákat nem láttam, arról nem tudok nyilatkozni.
[ Szerkesztve ]
-
Mágus2
Közösségépítő
Ne feledd, jársz vele haza, az nincs a kert alatt, nem engedheted meg magadnak, hogy valahol félúton eltűnjön a fékolaj, vagy beálljon valami a motorban.
És még nem láttam mennyire repedezettek a csövek a motortérben. Annak az átcsövezése vetekszik egy 15 éves alsóközép autó árával. Nem csak nézegetni, látni is kell.
Sokan jönnek, hogy pl. nézzem meg a féket. A féket kérem nem nézni, hanem csinálni szoktam. És nem örülnek, amikor a vállas tárcsára nem akarok új betétet tenni.
[ Szerkesztve ]
-
Mágus2
Közösségépítő
Jellegzetes hangja van, amikor már nagyon cserés, de azt ne várd meg inkább, mert nem kellemes. HA be van marva, nem emel annyira, szóval már most gyengébb, csak még nem vetted észre. Alattomos, mint a légtömegmérő.
Mind a 4 nyereg volt cserélve vagy felújítva?
Amiket írtam, minden autóra igaz a vez. tengelyeken kívül. A fék egy ilyen idős autónál már törődést igényel, hogy biztonságos legyen. A régi skodán is cserélve volt 1 éve mind a 4 nyereg. Mert 1 elkezdett ereszteni. Innen már csak idő kérdése, mikor követi a többi a sorban.
[ Szerkesztve ]
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz Criton #100237 üzenetére
A váltó vezérlőjében érdemes egy alap beállítást (vagy ez attól függően hogy 6 vagy 7 sebességes.) csinálni. Az szerintem megoldja.
Sokan azt hiszik, a SW frissítés oldotta meg, pedig csak az alap beállítás segített az SW frissítés után.
Harapó fogóval kell belőletek húzni az infót a kocsiról. Ha kérdésem van a váltó vagy motorral kapcsolatban, alap dolog, hogy leírom, milyen motor, hány sebességes váltó. Hogy akartok pontos választ, ha pontatlan a kérdés?!
[ Szerkesztve ]
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz Criton #100242 üzenetére
Nem olvastad el amit küldtem.
While doing that make sure to drive in Gears 3 or 5 for approx. 5 minutes and also in 4 or 6 for approx. 5 minutes.
The engine speed window for all gears is 1200 - 3500 RPM (for clutch calibration).
Perform one sharp braking followed by a full throttle acceleration (oil return check) while in Drive, Not Tiptronic Mode.
Evaluate creep and starting-off points. -
Mágus2
Közösségépítő
válasz Criton #100247 üzenetére
Az alapjárat most jó, akkor magas volt, mert tölteni akarta az akksit. Vedd le a sarut, hagyd vagy 10 percet áram nélkül, utána vidd el egy rendes csapatós körre.
Egy próbát megér, ha nem segít, akkor alapbeállítás.
Balupapa Még sokáig jónak kellene lennie, ha megbecsült autó volt.
[ Szerkesztve ]
-
Mágus2
Közösségépítő
Hölgyek és urak. Legyetek jók, majd figyelek ám, ne rosszalkodjatok!
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz K Norbi #100806 üzenetére
Trollkodni első vagy a sorban, de egy átgondolt tanácsot adni, ahhoz már kevés.
HaZse A beszorult ajtó előtti ajtót kinyitod, és megkeresed a hátsó ajtó átvezető kébelét az oszlop és az ajtó között. Egy fekete gumi harmónikában van a kábel. Kipattitntod az oszlopból és az ajtóból is a harmonikát és megnézed a kébelt. Általában a sárga vagy a barna kábel szokott lenni letörve a csatlakozóból tőben. Ha szerencséd van csak ennyi a baja. Kábelt megjavítva megint nyílani fog. Jelenleg SAFE módban ragadt, se belülről, se kívülről nem nyitható. Ha a kábel rendben és mégsem nyílik, lehet ütögetni kívülről az ajtót a zár mellett, nyitni-zárni, hátha csak beszorult. Ha ez sem segít, hátsó üléssor ki, ajtókárpit letép, hidegvágóval a zár szétüt. Kelleni fog egy teljes zár, egy ajtókárpit a javításhoz. De ezt inkább már bízd rá egy márkaszervizre.
-
Mágus2
Közösségépítő
Üdv Urak,
Sokat töprengtem mi legyen. A találkozóval kapcsolatban is vegyes érzelmeim vannak. Egyrészt jólesett a magas részvételi arány, másrészt megint akadtak tagok, akiknek csak a billentyûzet volt nagy, az ember nem is látszott mögötte. Itt azokra gondolok, akik ígérték, hogy jönnek, de mégsem tették. Igazság szerint hiányzik a topik, és szomorúan látom mivé lett, viszont a sok nyaggatás privátban nem hiányzik. Próbálok valami arany középutat találni, de valahogy nem sikerül, mert vagy rendesen csinálok valamit, vagy nincs értelme. Talán az lenne a legjobb, ha maradnék, de szigorúan a topikban, privátban zaklatni a szerelési kérdésekkel tilos.
[ Szerkesztve ]
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz VR6-Fan #101639 üzenetére
Hát nem.
Szétkaptuk az audit quattrot(1.8T ABE), amiről beszéltem. És új a pumpa, mégis kerepel, meg lusta. De már tudom miért nincs benne tartalék. 3 hengerezik a szentem, mert az ecu gynege jelet ad a 2. henger trafójának. . Úgyhogy ha valakinek van raktáron 8D0987557, az szóljon. Be lett izzítva az oscilloscop is, anélkül nem volt esély megtalálni, mi a gond.
Nem csak a szelepdekni volt lent, hanem a hengerfejet is levettük, meg a kádat. Alul szép tiszta volt, némi karbon van a kádon, meg a hengerfejen is van valami lerakódás, de nem vészes. Azért kerepel, mert csak 3 henger jár.
[ Szerkesztve ]
-
Mágus2
Közösségépítő
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz VR6-Fan #101648 üzenetére
Gyári gyertya van benne. A vezérlő végfok az ECU-ban csak 1,1V-ot tol a 2. hengerre. 3,3 helyett.
Minden új lesz a hengerfejen. Tőkék, tömítések, szelepek. Egyiknek el volt kalapálva a teteje. Turbó a csövekkel együtt volt cserélve, most csak kitakarítjuk. Egyenlőre a gyári 150 ló a cél, ha az megvan, lehet faragni.
-
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen