- Gaming notebook topik
- Mégsem lesz Oppo tábla?
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Milyen asztali (teljes vagy fél-) gépet vegyek?
- HiFi műszaki szemmel - sztereó hangrendszerek
- AMD GPU-k jövője - amit tudni vélünk
- Azonnali informatikai kérdések órája
- Kormányok / autós szimulátorok topicja
- Nyárköszöntő hardverszemle
- 3D nyomtatás
Hirdetés
-
Computex 2024: az Acer Predator monitorok OLED lázban égnek
ph A cég harmadik negyedévben debütáló újdonságainál az 1440p és a 240 Hz jelenti az abszolút minimumot.
-
Retro Kocka Kuckó 2024
lo Megint eltelt egy esztendő, ezért mögyünk retrokockulni Vásárhelyre! Gyere velünk gyereknapon!
-
Bemutatkozott a Redmi 13 4G
ma Ne keverjük össze a Redmi Note 13 4G-vel vagy a Redmi 13C 4G-vel.
-
PROHARDVER!
Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motorkódot/ teljesítményt!
Új hozzászólás Aktív témák
-
Kiskokó
veterán
válasz bul07 #205942 üzenetére
"Egy betétnek ki kell bírnia 50-100e km"
Nehéz autóval, erősebb motorral van tapasztalatom a Kerámia Ate betétekkel, de az 30Ezer Km alatt elkopik. Elektromos autót leszámítva én még nem hallottam olyat, hogy egy betét 50ezer Km felett elmenjen, (biztos van szélsőséges kivétel nem azért, de nem hinném, hogy ez az átlag)
| Saabe™ | Keep Calm And Drive Quattro | <3 SHIBA INU <3 |
-
Qru
MODERÁTOR
válasz bul07 #205947 üzenetére
Enyem 86 ezernel jar es meg a gyari betet/tarcsa van mindenhol (1390 kg). De ugye kb csak varoson kivul hasznalom, az sokat szamit meg eloszeretettel hasznalom a motorfeket mert szeretek valtogatni.
Motorero: annyiban, hogy akinek erosebb autoja altalaban gyorsabban, sporotsabban vezet.
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
ArthurShelby
addikt
válasz bul07 #205942 üzenetére
Ha a kipörgésgátló/abs/esp sokat fékezget egy egy oldalt, akkor tud féloldalasan kopni?
Nekünk anno olyan volt, hogy a bal hátsó tárcsa elferdült/cserés lett, a jobb egyáltalán nem (azaz mégis, mivel párban kell cserélni).
Szóval sportos vezetéstől tud féloldalasan kopni/elmelegedni?
Vagy esetleg az elektromos kézifékes automata kioldás darálja (rossz sofőrnél) féloldalasan?A rosszban mindig van valami megtévesztően jó, különben nem választanánk a rosszat
-
veterán
válasz bul07 #205938 üzenetére
Enyémen cserélni kellett a hátsó tárcsát 5 évesen (68 k km), mert csupa rozsda volt és emiatt félrekopott a betét is.
(A tárcsa maga menthető, félretettem, esztergálni kellene a felületét, egyszerűbb volt egy pár új tárcsa.)
Szerk: Az autó közel egy évet állt kereskedésben, úgy tippelem, akkor kaphatta meg a rozsda.
[ Szerkesztve ]
-
kisfurko
senior tag
válasz bul07 #206372 üzenetére
Többiek már gyak. leírták.
A fehér tipli rögzíti az ablakot az ablakemelő szerkezethez. Ha kinyomod, akkor kézzel fel tudod húzni az ablakot, majd felül rögzíted ragasztószalaggal.
A végén meg kihalászod a kis tippliket, mielőtt visszateszed az oldallapot. A kis pöckökkel beigazítod az oldallapot, rögzíted egy csavarral. Az ablakemelőt beállítod úgy, hogy látszódjon a luk, majd az ablakot is a megfelelő magasságba állítod, hogy a tiplit be tudd tenni. Be kell igazítani az ablakot (amikor a közeli van a lukról), hogy középen legyen a luk, hogy a tipli belemenjen. Aztán megmutatja, hogyan rakja vissza a fehér bizbaszokat, egy torx fejjel, meg oldalról rásegít egy csavarhúzóval a külső műanyagot a helyére nyomni.
Nem értek a szakmához, szóval bocs a rossz szóhasználatért... -
macilaci78
nagyúr
-
macilaci78
nagyúr
válasz bul07 #206840 üzenetére
A szivargyújtó és az USB aljzat nem ugyanaz, lehet, hogy külön körre van kötve.
Nálam is folyton van áram a szivargyújtóban, USB-töltőt nem is hagyom bedugva, mondjuk, nem is igen használom, évi pár alkalommal csak. A hűtőtáska gyakrabban van bedugva.Ha minden kötél szakad, nem kell félni az akasztástól! Eladó garzonlakás! Budapest III. ker. Tímár utca, 29 m2, galériás. https://ingatlan.com/34130552
-
enddav
aktív tag
válasz bul07 #206926 üzenetére
Ment a klíma, azért ilyen magas az alapjárati fogyi?
Ha már off, akkor mindig is izgatott, hogy ha beülnék melléd és az ablaklehúzási tilalom ellenére lehúznám az ablakot, akkor nagyon ideges lennél?Egyszer leugrottam a ház tetejéről, mert azt mondták, hogy nem érzek majd semmit. És tényleg, még ma sem érzek semmit.
-
Morris
veterán
válasz bul07 #207353 üzenetére
Mindenképpen kalibráltat vennék. Proxxon vagy Genius (esetleg BGS). De van még egy aprócska probléma.
Az 5-30Nm-es kulcsok szinte mind 1/4-esek. Ha nekem 22Nm kéne a gyertyákhoz amik ugye 1/2" befogásúak, hogy a francba oldom meg? 1/4 - 1/2 átalaító nincs. Csak 1/4 - 3/8, meg 3/8 - 1/2.[ Szerkesztve ]
-
Tin
veterán
válasz bul07 #207743 üzenetére
Én nézem, de azért ne belőle indulj ki. Ő maximum 1-2 tucat kocsit vesz egy körben, és eléggé korlátozott, hogy mivel hajlandó foglalkozni. Neki a kötelező kereskedői garancia miatt egyszerűbb azt mondani, hogy csak olyat visz, aminek garantáltan szervizkönyves előélete van, mert be van tárazva elég autó, és ezek között is tud olyat találni, amin tud pénzt keresni. Oké persze átnézi, állapotot is vesz, de Németországban könnyen talál 4 éves 7-es Golf Variantot 34e km-el, aminek végig vezetett szervizkönyve van (ez az én kocsim). Ha nincs szervizkönyv, nézi a következőt.
Viszont, ha én mondjuk 4 év múlva eladásra kínálok Magyarországon egy 8 éves, mondjuk 75.000 km-t futott 7-es Golf Variantot R-Line felszereltséggel, jó állapotban, időszakos cserék szervizszámláival, amik ugyan nem gyáriak, meg néhány olajcserét mondjuk megoldok magánban, de csatolom azokhoz is a számlát, ahogy minden javításról, alkatrész beszerzésről, és ez összevág a vezetett kis Excel-emmel, akkor azt fogod megvenni, vagy az 5 éves koráig márkaszervizbe hordott alapfelszereltségű ex-céges Golfot, visszatekert 99e km-el? Na ugye.
Állapotot veszünk, ránézünk az emberre, jeleket keresünk a turpisságra és a gondosságra. Ha én végig betartanám a márkaszerviz előírásait, akkor 30e km-enként lenne olaj cserélve, minden második olajcserénél légszűrő, és ne akard tudni, hogy miket nem kötelező megcsináltatni csak azért, hogy a 3x-osan túlárazott olajat meg a duplán túlárazott alkatrészeket a jó drága óradíjhoz ki tudd fizetni. Mellesleg, ahova hordtam a kocsit, az szervizelt autói 2/3-a céges. Ők meg fizetik a díjat, de egy centtel sem többet, mint a kötelező.
Melyik a jobb?
-
válasz bul07 #207743 üzenetére
Kopasz ugyan úgy dolgozik mint más nepper csak többet ad a kozmetikára. Tudod mikor vennék szerviz könyveset amikor azt látom benne hogy tartották a 30k métert? És eladásnál sem az számít h számla van-e. Én mindenkinek megengedem hogy bevizsgálja a kocsit és hogy a szerelőimmel beszéljen. Ezért is tart 4-8 hónapig amíg elmegy a kocsim - de soha senki nem jött hogy te hazudtál vagy valami nem úgy volt.
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
yodamester10
őstag
válasz bul07 #207848 üzenetére
Ez tompított
#207850 Qru Ahogy lentebb írtam februárban múlt 1 éve,hogy használom Egy rendőr sem állított meg miatta,kanyarkövető bixenon amúgy is a GTE lámpája de felesleges itt bármit is mutatni mert akinek más van a gyáritól az már rossz.Amúgy is a Fovcisnak írtam a többiek csak engedjék el a dolgot.[ Szerkesztve ]
-
Keef_Lee
senior tag
-
Keef_Lee
senior tag
válasz bul07 #208203 üzenetére
Megvan a venti az anyósülésnél.
Nekem viszont úgy tűnik, hogy a zöld "bandázsos"nak kinéző lapos verzió van benne mégis, mert annak ilyen a csatlakozója, mint az a fehér, amiből kihúztam a fekete csatlakozót.
Jól gondolom a kép alapján , hogy az egy db csavart kihajtva kijön a fehér a csatornából és annak a másik végén van a zöld ellenállás? -
Keef_Lee
senior tag
válasz bul07 #208214 üzenetére
Köszönöm. Kivettem, kimértem. Tényleg rossz a hőbiztosíték.
4 villamosboltban néztek rám, hogy menjek műszerészhez. Mindenhol nénik vannak alkalmazva...
Megveszem a Unixba 8900-ért kompletten, aztán nem kell kínlódni a ponthegesztéssel (ami majd a nyáron csinálok csak egy mikróból -
8th
addikt
válasz bul07 #208752 üzenetére
Van méh-telepes ismerősöm de nem tud semmi konkrétumot. Röhej, hogy ők is a médiából tájékozódnak. Karosszérialakatosok, autóbontósok hívogatják őket, hogy mondjanak már valamit mert ők sem kaptak semmilyen tájékoztatást és a mohu is annyit mond telefonos megkeresésre, hogy mindenkit levélben értesítenek majd a teendőkről. De mikor? Három hét sincs hátra elsejéig. Nem szokásom a "magyarozás" de ez tényleg annyira magyar. A molnak aranybánya lesz ez a 35év. Hátradőlhetnek, pezsgőt bonthatnak.
"Egy nép csak úgy semmisül meg, ha önmagát semmisíti meg. Önmagát a nép úgy semmisíti meg, ha múltját már nem látja, jelenében csavarog, jövőjében nem hisz."
-
Steve_Brown
aktív tag
válasz bul07 #208911 üzenetére
De hát gyári, kívülről ugyan úgy néz ki, ráadásul szerelték ugyan ezt a motort ugyan ezekkel a segédberendezésekkel. A cikkszámot, meg csak nem kezdi el keresni a folytószelepen és veszi észre, hogy hohó, ez nem az AUA, hanem az AUB! Vagy ha ez tényleg reális veszély akkor
kireszelem belőlevállalom a kockázatot.[ Szerkesztve ]
-
bul07
nagyúr
válasz bul07 #209658 üzenetére
Aki nem nézné meg és hogy kereshető legyen
MULTITRONIC váltó , cvt automata váltó680e Ft a videóban látható javítás karbantartás, lamellákat cseréltek és karbantartás szűrők cseréje
Sose szabad vontatni, csak tréler
Váltó átmosás nem jó semmire
200-300e Km között kb bármikkor előjöhet ez, tervezhető költség[ Szerkesztve ]
( ͡° ͜ʖ ͡°) Samsung Galaxy A52S / Samsung UE48H6400 / Touran 1.9PDTDI 90LE (2005)(BRU) ( ͡° ͜ʖ ͡°) ---->"A nők pedig olyanok, mint a parkolóhelyek. A jobbak mind foglaltak, a maradék meg vagy rokkant, vagy fizetős..." - By:elfelejtette
-
imyourfriend
őstag
válasz bul07 #209755 üzenetére
Adták nekem is a hátsó fékhez, mivel előtte nem volt olyan lemez összeszerelve meg nem állt megfelelő pozícióban a féktárcsa így nem került beszerelésre. Szerelni egyedül nem merném, ha van körülöttem valaki aki közben figyeli amit csinálok úgy már megfelelő, mivel ez az elsődleges biztonsági rendszer. Nálam a hátsó rosszabb állapotú volt, azt korábban cserélték az elsőt még nem volt szükséges de úgy vagyok vele 70-80ezer km-t ha elhajtom az autót akkor lesz még benne valamennyi ha eladom 300e környékén. Bejáratás terén annyi volt, be kellett tanulnom hogy lehet bal lábbal fékezni, vasalni a féket aztán 40-50-nél csináltam majd 90-nél. Ezt követően 50-nél satu majd kétszer 90-nél satu.
Inkább kifizetem azt az összeget amiért cserébe egy szaki átnézi évente mind a 4 féket, minthogy valamit rosszul rakjak össze és kitudja mikor történik valami.. 10-15ezer forintról van szó kb.
simonjoe: látom az ellenállás is megúszta a történetet, kiheverte a takarítást.
[ Szerkesztve ]
-
bul07
nagyúr
válasz bul07 #210195 üzenetére
Most dobta ezt fel
Skoda Superb III zsák
[link]Mikkor kettécsapja baltával akkor látható hogy ebből aztán nehezen piszkálható ki
( ͡° ͜ʖ ͡°) Samsung Galaxy A52S / Samsung UE48H6400 / Touran 1.9PDTDI 90LE (2005)(BRU) ( ͡° ͜ʖ ͡°) ---->"A nők pedig olyanok, mint a parkolóhelyek. A jobbak mind foglaltak, a maradék meg vagy rokkant, vagy fizetős..." - By:elfelejtette
-
Tin
veterán
válasz bul07 #210209 üzenetére
Nincs ráírva semmi, csak egy kis füzet jel. 2019 nyári gyártás. Nem tudom mi van benne gyárilag, rózsaszín, én meg G13 koncentrátumot vettem utántölteni, az van bekeverve -36 fokra.
Nem igazán vágom, mi a gond a G13-al, mert ez itt nem derült ki. Maga a folyadék szar, vagy a zsákban lévő szilikát a veszélyes?
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs