- Projektor topic
- Rekordokat döntöget a Gigabyte új SSD-jének terhelhetősége
- 2030-tól jöhet el a Hyper-NA EUV berendezések kora
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 / 3 5***(X) "Zen 3" (AM4)
- Hobby elektronika
- LG LCD és LED TV-k
- ASUS Vivobook Snapdragonnal: talán egy új korszak kezdete!
- Kormányok / autós szimulátorok topicja
- Jönnek az eTVB hibás működését korrigáló BIOS-ok
- Milyen videókártyát?
Hirdetés
-
2030-tól jöhet el a Hyper-NA EUV berendezések kora
ph Az ASML bizakodó az új technológiát tekintve, és a piac is reálisabban szemléli, mint korábban.
-
Új akkumulátortechnológiát hoz a OnePlus
ma A OnePlus Ace3 Pro lesz az első készülék a megnövelt kapacitású, de vékonyabb profilú teleppel.
-
Az USA tisztifőorvosa figyelmeztető címkét ragasztana a közösségi médiára
it Figyelmeztető címkéket szeretne látni az USA tisztifőorvosa a közösségi médiában, ami főleg a serdülők számára lenne emlékeztető a platformok súlyosan káros hatásairól.
-
PROHARDVER!
Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motorkódot/ teljesítményt!
Új hozzászólás Aktív témák
-
rob210
nagyúr
válasz
atos19881101 #186512 üzenetére
Motor kitámasztó/billenésgátló bak valószínűleg teljesen átszakadt.
Renault power
-
rob210
nagyúr
-
rob210
nagyúr
válasz
atos19881101 #186522 üzenetére
Valóban 1.9/2.0 diesel?
Csak elől van, meg a két szélén.
Tehát az első lesz kuka.Renault power
-
rob210
nagyúr
válasz
Reggie0 #186572 üzenetére
Tisztelet a kivételnek, de én inkább megtanítanék mindenkit vezetni.
Szuper az elektromos fék meg az elektromos minden.
De amikor szervizelni kell, akkor mindenki húzza a száját, meg azt olcsóbban is lehet. (aztán jönnek a gányolások)
Az elektromos kézifék jó dolog, de szervízigényesebb és költségesebb, ezt mindenkinek fejben kell tartani és mindenkinek el is szoktam mondani, akivel elmegyek autótnézni.
Sok esetben ráéreznek amikor elmondom, nem ez kell neked.
Hiszen egy 60-320ezerig terjedő kézifék kissé költséges egy manuális nyereggel szemben.
A szervizek pofátlan felárakat számolva, mert diagolni is kellett, felkiáltás után a fél milliós számlát is simán a tulaj orra alá nyomják, egy komolyabb elektromos kézifék esetén.Az első mondatomra visszatérve pedig élő saját story!
Okos lány megszokta apuci chr ében, hogy minden is űrtechnika.
Hülyebiztos neki csak azt a kerek bigyót kell tekergetni, meg abból a zavaróan sok két pedálból kell hol ezt hol azt nyomkodni.
Le is parkolt a barátja régi civicjével és laza 4 milliós kárt okozott 4 autó oldalát végighúzva amikor reggelre elgurult a civic az utca végébe.Gratuláltak a hölgynek, gondolom a barátja nem annyira.
Renault power
-
rob210
nagyúr
Erre az eszmefuttatásra azt tudom mondani, hogy a bowdenes váltók esetében, vagy egy elektromosnál ahol kis szervó motorok dolgoznak efektív mindegy. De egy rudazatos váltónál én sem ajánlom a sebességben rögzítést. Ráadásul a nem használt kézifék is be tud rohadni. Ami egy másik okból veszélyes.
Karban kell az autót tartani és akkor nyugodtan lehet mindent használni rajta, hiszen azért van felszerelve / beszerelve, hogy használd.Renault power
-
rob210
nagyúr
Sziasztok.
2010 es superb legnagyobb meglepetésemre, az aksi nem BME kódos.
Egy laza fél óráig olvasgattam keresgéltem próbálkoztam a vcds-ben de mindig kiírta, hogy a vezérlő nem kommunikál.
Ebből arra következtettem, hogy ezt nem kell feltanítani.
Majd azért felhívtam a hozzáértőt: (a kocsi nem start stoppos így nem az, Köszi Másgus)
Tehát a végeredmény ugyan az eladták a tulajnak, jó drágán az AGM aksit, feleslegesen.Viszont és ellenben, ezeknél típushiba az ajtó átvezető kábel?
Ez már a második superb 3 hét alatt ahol a bal első ajtónál kábeltörés/törések vannak.
Ezt a vcds gyönyörűen mutatta is.
Renault power
-
rob210
nagyúr
válasz
atos19881101 #187374 üzenetére
A semperitnek vannak nagyon jó és tartós csövei.
Én pl. A retroautóban veszem a csöveket.Renault power
-
rob210
nagyúr
válasz
98bja #187443 üzenetére
látod ez a baj. 95 ös 3 as golf. 500000
Más márkából ennél korszerűbb és szvsz fenntarthatóbb autót kapsz.
Szerintem ezek már mind elporladtak, ha csak nem volt fanatikus a gazdája, de azokat meg nem ennyiért adják.
De én megrögzött német ellenes vagyok így meg is kapom majd a magamét, de vállalom.Renault power
-
rob210
nagyúr
-
rob210
nagyúr
Na urak találós kérdés!
Adott egy turbós , dpfs, diesel szekér.
A turbó szívó ágában áll az olaj.
Az olajfogyasztás 1 liter/10ezer.
Kartergáz lesz?Renault power
-
rob210
nagyúr
-
rob210
nagyúr
válasz
zsolt19900 #187884 üzenetére
Ha érdekel a véleményem a xado termékek jók.
Sokan próbáltak és próbálnak , hasonlót csinálni.
De ami eddig maximálisan bevált az a xado.
Én sok autó motorjához és váltójához használtam már eddig csak 1 user volt aki azt mondta, nem érez különbséget.
Renault power
-
rob210
nagyúr
Srácok, milyen vezérlés márkát ajánlotok, ha nem dayco!
Eddig mindig azzal szereltem, de az elmúlt 4 hónapban 3 nál futottam lesre a feszítőgörgővel.
Az egyiket körbetekertem feszítés nélkül, a másik félrefuttatta a szíjat levezette a veztengelyekről, most a 3 ik egy szeptemberben cserélt vezérlésben megszólalt a feszítő és szitálja a szíjat jobbra balraRenault power
-
rob210
nagyúr
Hát igen az ina nem lenne rosz, de ellenőrizhetetlen, hogy honnan jön.
A német az prémium és használható, de a román ipari hulladék, pont ugyan ez a bajom a contival is.
Komolyan tanácstalan vagyok, egyszerűen már nincs normális gyártó.
Eddig a dayco hibátlan volt soha semmi bajom nem volt vele, de most elég lett.Renault power
-
rob210
nagyúr
Valamint én is kérdeznék.
Kedves ismerősöm édesapjának a v6 tdi 170KW 2009 a4 Audija ellőtte a vizet olajcsere után.
Ma volt lehetőségem elmenni az autóhoz.
A szerelő Úr aki az olajcserét végezte eltörte a szűrő leszedésekor a T idomot.
Na kérdés honnan lehetne ilyen T idomot szerezni?
Köszi előre is!
Renault power
-
rob210
nagyúr
válasz
venom8888 #193172 üzenetére
Szerinted visszaviszik hozzá ezután?
Nem az a fő baj, hogy eltöri, velem is előfordult már, de akkor nem adom vissza így, azzal a felkiáltással, hogy úgy is később derül ki.
Ha meg nem veszi észre hengerfejre vág egy ilyen autót áhh, a kóklerek világát éljük.
[ Szerkesztve ]
Renault power
-
rob210
nagyúr
Srácok ma megtaláltak egy olyannal (név nélkül), hogy octavia hátsó híd szilent zsírzás
Ez mi ez valami vicc?
Egy szilent az fix nem mozog azt nem szokás zsírozni.
De mivel nem ismerem a technikát lehet én vagyok lemaradva.Mi lehet ez és miért?
Renault power
-
rob210
nagyúr
válasz
molnarpeter #193827 üzenetére
De ez mire megoldás?
Az akkor nyikorog ha szétszakadt nem?
Vagy ez valami szilent konstrukciós hiba?[ Szerkesztve ]
Renault power
-
rob210
nagyúr
-
rob210
nagyúr
Sziasztok szakik.
Keresztkérdésem lenne.
Audi A4 1.6 benzin 2004es
Lengőkar csere, vagy szilent csere?
Mi a nagyobb szívás, illetve nem ezt tudom a szilentcsere nagyobb szívásde segítenem kéne a barátomnak és ahogy néztem, a szilentszett nagyon nagyon sokkal olcsóbb.
Viszont az alu karok kicsit elgondolkodtattak.
Mert ilyenben még nem préseltem át szilentet.
C prés van meg szilent ki-be húzó is, tehát nem a szerszám a gond.Renault power
-
rob210
nagyúr
válasz
Mágus2 #196034 üzenetére
Elkezdett neki kopogni útegyenetlenségre a futómű.
Megfeszegettem, mondtam neki na ez így nem lesz jó.
Ezért szétkaptam, akkor láttam, hogy a két "U" alak az kuka.
A hosszú lengőknél a belső szilent kuka, és a két gömbfej is hát tart még, de az messze van a tökéletestől.
Viszont tapasztalatom szerint, ha most kapna új szilentet az garantáltan széttépné a gömbfejet.
így akkor cserélem nem cigánykodunk, amin nem lehet spórolni azon nem spórolunk.
Végülis neki kellett a 4 karika.[ Szerkesztve ]
Renault power
-
-
rob210
nagyúr
válasz
Mágus2 #196039 üzenetére
Új vas új szokni való.
Engem a hideg ráz a sok kütyütől.
Most csináltam egy 4 es me.... Off topikot. A tököm megtelt mire minden csipogó, sípoló villogó szart megszoktam, hogy mi mit miért csinál. A tolató kamera mondjuk álldás és szuper pontos, azt megszoknám hamar.
Az elektromos kézit soha nem fogom szeretni, már csak a hibalehetőségek számos tárháza miatt sem. A gyári navi meg nekem mindíg inkább átok volt mint vonzó opció.
Egyszóval én pont azt a kocsit keresem így, hogy az öreglány mindjárt 22, amiben semmi elektromos parasztvakítás, engem még megtanítottak vezetni.
Renault power
-
rob210
nagyúr
válasz
Motion_Blur #196329 üzenetére
Azért szokott elolvadni, mert nem használ senki kontaktsprayt, megnövekszik az ellenállás az oxidáció miatt és ott hő keletkezik. Főleg mivel ott 2 izzó is van, azon a körön.
Renault power
Új hozzászólás Aktív témák
- Hosszabb bemutatón a Warhammer 40k: Space Marine 2
- Horgász topik
- Nők, nőügyek (18+)
- Projektor topic
- Kínai, és egyéb olcsó órák topikja
- Rekordokat döntöget a Gigabyte új SSD-jének terhelhetősége
- Medence topik
- Napelem
- Vodafone otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- További aktív témák...