Hirdetés
-
A Biden-kormányt is zavarja a big tech és az adatközpontok energiaéhsége
it Az energiaéhes adatközpontok és a big tech egyre növekvő igényei miatt elindultak a megbeszélések az USA kormánya és a tech szektor között: klímabarát áramtermelést akarnak.
-
Computex 2024: ASRock minden mennyiségben
ph Az Arrow Lake és a Granite Ridge CPU-kra várakozva az ASRock több alaplapot és egy érdekes VGA-t is bemutatott.
-
Előbb csúcstábla aztán topmobil jöhet a OnePlustól
ma Középpontban a Snapdragon elit teljesítménye.
-
PROHARDVER!
Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motorkódot/ teljesítményt!
Új hozzászólás Aktív témák
-
c00per
tag
válasz bul07 #177774 üzenetére
egy 11eves audi a3-ban a hiperszuper menetfenyes,kanyarkovetos xenon lampak szepen elrepedtek olyan 9eves korukban egyik naprol a masikra(elmondas szerint nem kaptak kulso behatast es en sem lattam semmit).Nagy kedvezmenyekkel is 200ezer darabja, es csak gyari van hozza.Az idei telen mar be is folyt szepen a viz es a balos trafo elszallt.6 eves Golfnal is lattam mar ilyet.Gondolom nem birjak a felenk levo rossz utakat
[ Szerkesztve ]
-
c00per
tag
válasz molnarpeter #177778 üzenetére
molnarpeter: egy linket dobhatnal akar priviben is
en nem talaltam sehol
[ Szerkesztve ]
-
c00per
tag
Udv!
Mai nap ismerosnek javitottunk egy Audi 80 1994 1.6 ADA 101le gepet.
Hengerfej levetel volt szelepszar szimeringek miatt illetve kapott uj hengerfejtomitest.Visszament minden a helyere, vezerlest a jelolesek alapjan raktuk vissza.A fotengelynel is lett nezve a jelzes es a vezermutengelynel(autodatabol neztuk).
Szoval eloszor nem akart indulni csak tekert.Atneztuk ujra a vezerlest es beleneztunk az elosztofedelbe, de a rotor is jo helyen allt.Kozbe lattuk, hogy az elosztonak a csatijanal a vezetekek forrasztva vannak illetve egy el is van torve.A torott meg lett forraszta es az auto beindult, de nem volt alapjarat es leallt.Beinditottam es megint nem volt alapjarat,de ha tartottam a gazt, akkor jart.Ismet leallitottam es atneztuk nem-e valami cso lemaradt.Talaltunk egy repedt vakumcsovet.Utana inditom es semmi.Azota nem indul csak teker.Szikra az van.Ha lehuzzuk random valamelyik gyertyakabelt, akkor akarna indulni.
Megmondom oszinten en meg ilyen elosztofedeles technikaval nem talalkoztam Aki ebben tapasztaltabb es tudna tippet, mit lenne erdemes meg atnezni?
[ Szerkesztve ]
-
c00per
tag
Kerdeznek ismet, Magus ha van tapasztalat kerlek ird meg.
Audi 80 1.6 ADA 101le.Sikerult eletre kelteni az autot.Hall jelado vezeteke megvolt torve illetve gyujtastrafo elektronika meghalt.Megy az auto, de van olyan amikor nyomom a gazt padloig nem akar gyorsitani.Ha elkapom, akkor gazadasra huzz ahogy illik neki.En a fojtoszelepnel keresnem a hibat.Jo helyen jarok?
-
c00per
tag
válasz zsolt19900 #178736 üzenetére
tehetsz bele dot5.1-et.visszafele kompatibilis
-
c00per
tag
válasz bitpork #178814 üzenetére
Megerositenem!
A4 B7 gyari 1 din helyere rakott az elozo gazda rns-e fejegyseget.Hozzam mar igy kerult.Furcsa volt, hogy a ket hatso ajto illetve a melynyomo nagyon gyengen szol.Nekialltam feltarni a hibat.Eloszor azt hittem hangszoro problema.Kicserelgettem semmi javulas.Utana erositot vettem kezelesbe.Kicsereltem a gyarit egy boltba vasarolhatora meg rosszabb lett a szitu.Ha felkapcsoltam a lampakapcsolot akar helyzetjelzore eros visito hang jelent meg a ket hatso ajtonal es a melynyomonal.Kiszedtem a fejegyseget lattam mar valaki mokolgatta a kabeleket.Rendbe raktam azt a reszt meg huztam uj rca kabelt hatra az erositohoz.Semmi javulas.Utana meg varialgattam, hogy az erositot kulon akksirol huzott kabellel neztem vagy a fejegyseget kulon de semmi.Foldhurok megvolt mindig.Kulfoldi forumon irtak masnak is elojon ez a hiba, ha kicserelik a fejegyseget rns-e szerkezetre.Venni kell egy ground loop isolator nevu cuccot.Ezt az oregem mar a kezdet kezdetem mondta, hogy trabant/wartburg radional voltak ilyen zajok mint nekem, de nem hittem neki :D Nos ezzel a kis 2ezer forintos vacakkal megszunt minden bajom.Arra jo volt, hogy gyakoroltam az elektronikat, meg felfejleszettem a gyari zenet :D
tomszli11 kolleganal, ahogy bitpork is irja fantomtap tud varialni
[ Szerkesztve ]
-
c00per
tag
seat toledo 1.6 akl
alapjarat ingadozas gonddal jott a gep.a fojtoszelep ki lett takaritva es feltanitva.
Ezek utan beinditom es jo az alapjarat.Adok neki gazt, elengedem es 1200-1400 kozott ugral az alapjarat. 00533 hibakod olyankor jon, gazbowden nem szorul,laza.En fojtoszelepre tippelek, hogy nem akar visszaallni.Esetleg meg valamit erdemes megnezni? amit a ross-tech wiki irt azt megnezegettem
[ Szerkesztve ]
-
c00per
tag
válasz Mágus2 #178852 üzenetére
koszonom a tippet!
hozzatartozik, hogy patkanyfeszek volt benne es pont a legtomegmero vezetekeit ragtak el..azokat mar szakszeruen javitottam es ujra aktiv a legtomegmero.holnap ralesek.delutan a ket elso-hatso balos zarral szorakoztam.szerencsere sikerult oket meggyogyitani igy van sikerelmeny
-
c00per
tag
válasz rob210 #178857 üzenetére
oldalrol volt egy apro xzn torxfeju csavar azt mar elbarmoltak.megprobaltam lefurni es kitudtam ugrasztani a zarbetet.ha olyan a megoldas mint a seat toledo, akkor ha nincs a csavar megkinozva konnyen kifog jonni a betet.
maga a zarszerkezet ha mar kint van nem egy ordogi dolog.nekem peldaul logott a villanymotornal az orsotengely es emiatt nem tudott lezarni egyik oldal sem.a zarbetet egy kis fejet forgat az elektromos resznel es van benne ket mikrokapcsolo,amiket a kis fejen levo"dudorok" aktivalnak.amikor forgatod a betetet, akkor a kapcsolokkal nyitod-zarod a szerkezetet.legalabb is ebben igy mukodott
sharan kozponti zaras?
[ Szerkesztve ]
-
c00per
tag
válasz Mágus2 #178852 üzenetére
Ma hoztam ismerostol bontott legtomegmerot azt meg ki is dobja hibanak, de mukodik az auto.megtakaritottam a regit es visszaraktam.azzal nincs hibakod.egyenlore mukodik.csereltem gyertyakabelt,trafot kompletten,vizhofok jeladot.azt nem tudom ennel a motornal mennyire termeszetes, hogy uzemi hofokon alapjarat pl 760-800 kozott mozog folyamatosan.ha tartom a gazt pl 1800on akkor 1750-1800 kozott ugral.holnap meg megprobalok hozni masik legtomegmerot.
egyebkent az egy extra, hogy lecsavartam a viztartaly kupakjat es gyonyoru habos a viz....
-
c00per
tag
válasz c00per #178893 üzenetére
Igazad volt Magus, a legtomegmero rossz. ezuton is koszonom ismet a tippet
Ma mentem par kort es elojott ismet az alapjarat ingadozas.kozben lehuztam a legtomegmerot es beallt normalra.Visszadugtam kapott egy gazfroccsot es ismet megemelte az alapjaratot majd ingadozott.Rendelek hozza ujat.
[ Szerkesztve ]
-
c00per
tag
-
c00per
tag
-
c00per
tag
válasz rob210 #179034 üzenetére
Szinten zenesz! Ugyanigy vagyunk mi is a faterommal.Regi Opi Vettra 1.7 japan dizel zero karbantartassal tette a dolgot 300ezer km-ig.Kasztni elment alola sajnos.Tesoek elvittek.Orokolt az oregem egy 20eves Puzso "taxifilmes" 2.0 dizel 110le.250ezer kmnel van es semmi komoly gond.Most cserelem a szelepfedel tomitest.Nekem Az audik motorjaval se volt soha gondom, amik voltak meg ami most is van.Inkabb fizetek tobb sulyadot, de ha baja van megcsinalom magunknak.Kis penz kis pampam sajnos ilyen vilagot elunk.Jobb lenne lizingelni es 6 evente cserelni, de a keret nem engedi.
[ Szerkesztve ]
-
c00per
tag
válasz zsolt19900 #179040 üzenetére
egy idosebb szekeren mar en is igy allok a feknek.gumi fekcsovek + komplett munkahenger felujitas.sajatomon mar szivattyuztam a fekkel, megtanultam.....
-
c00per
tag
Magus lenne egy kerdes vagy ha valaki tudja a valaszt :)
VW Passat B5.5 1.9 tdi avf 2004
van kulon rele az oracsoporthoz vagy csak biztije van? nekem remlik valami olyasmi, hogy rele is van koszi a valaszt -
c00per
tag
-
c00per
tag
válasz zsolt19900 #179457 üzenetére
a flennor benzincsovel mar volt dolgom.meterre aruljak es eleg jo minoseg
-
c00per
tag
Magus mester, ha van egy erod es idod.
Az alany sajat: A4 B7 2.0 tdi brd 170le
Amiota enyhult az ido es lemegyek a gep ala az aknaba latom, hogy osszegyulik a fagyallo a valto aljan.Mult heten csekkoltam akkor az olajhuto oldalon folyt.ott megmozgattam a csoveket nem lattam semmit.blokk moge benyultam a vizcsocsonkhoz, ahol van a vizhofok jelado, de semmi.Ma lementem most az onindito oldalon folyik a viz.nekem nagyon nagy a gyanum, hogy a vizcsocsonk szivat.Cserehez mar megvettem a csonkot illetve egy uj jeladot es vettem egy tandempumpa tomitest.Ha jol nezegettem a tandempumpat le kell venni, hogy odaferjek.Esetleg mashol folyhat meg a viz?
[ Szerkesztve ]
-
c00per
tag
válasz atos19881101 #179650 üzenetére
ma kivancsisagbol megneztem mit mutat nekem a brecds.igaz 2.0tdi brd bv43 turbo.1010mbar alapjarat.haverom multkor ment vele azt mondta neki az 1.9 avf alul sokkal jobban huz.ha valamelyik nap arra botorkalok megnezem mar az ovet is mennyi.most belem hoztatok a turboslazt
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
- Citrusprés - RUSSELL HOBBS
- Raktáron! Új EVSE EV 3 fázisú 11kW-os hálózati töltők elektromos autókhoz, 3 év garanciával!
- noblechairs Hero fekete/piros gamer szék eladó
- Üzleti és kirakat matricák a legjobb minőségben! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- Prémium autómatricák kedvező áron! PH tagoknak 30% kedvezmény!
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs