- Minden fejlesztőnek kipróbálható a Microsoft DirectSR API
- Feltűnt a dél-koreai hitelesítésen a PlayStation VR2 PC adaptere
- A soknál is több pénzzel gyorsítaná fel a hazai chipszektort Kína
- A manapság optimális specifikációkra törekszik az MSI QD-OLED monitorja
- Felpörög az asztali CPU-piac a következő pár hónapban
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- ThinkPad (NEM IdeaPad)
- Xiaomi Pad 5 - hatásos érkezés
- A soknál is több pénzzel gyorsítaná fel a hazai chipszektort Kína
- Gaming notebook topik
- Felpörög az asztali CPU-piac a következő pár hónapban
- Nvidia GPU-k jövője - amit tudni vélünk
- Projektor topic
- Notebook hibák
- Milyen billentyűzetet vegyek?
Hirdetés
-
Napokon belül jön a Next Indie Direct
gp Az előadáson a bejelentett indie játékok mellett új leleplezésekre is számíthatunk.
-
Tényleg három színben érkezett a Nothing Phone (2a)
ma Csak mindhárom ugyanazon a hátlapon csoportosul, az új, limitált kiadású Phone (2a) megjelenése így még mozgalmasabb lett.
-
AMD Radeon undervolt/overclock
lo Minden egy hideg, téli estén kezdődött, mikor rájöttem, hogy már kicsit kevés az RTX2060...
-
PROHARDVER!
Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motorkódot/ teljesítményt!
Új hozzászólás Aktív témák
-
-
petyametyo
aktív tag
válasz Mágus2 #50963 üzenetére
Egyébként beszéltem 3 adagolóssal,mindegyiket valaki ajánlotta meg kérdezték mi a hiba jelenség elmondtam (nem mondtam hogy szerintem ez v az lenne a hiba ) és mindegyik azt mondta fedelet kell cserélni "tipikus" hiba . Na most akkor hogy keresek egy normális adagolóst .
Dr Zoo meg kérdezem hogy akit Ö ajánlót azok foglalkoznak e adagolóval -
válasz Mágus2 #51070 üzenetére
Erről jut még eszembe, hogy ha hosszú úton megállok tankolni (a következő értelmes kútnál, miután rám sípolt, hogy lassan ideje lesz), akkor kicsit furán szokott beindulni. Nem kínlódva, de érezhetően nehezebben, mint hidegen, vagy ha városban bóklászva van többször is indítgatva/álligatva, de nincs közben tankolva.
Megjegyzés: ilyenkor persze várok a megállás és motorleállítás közt. Ha tudom, hogy ott nyomulós-kirajzós "segíthetek?" dolgozók vannak, akkor előbb a parkolóban dekkolok egy picit járó motorral (pl. megnézem a telefonom értesítéseit, akár visszahívom akit kell, stb), és csak utána állok a kúthoz tankolni. Szóval nem hiszem hogy az lenne a gáz, hogy hosszú üzem után hirtelen leállítom.
Olyan lehet, hogy szerinte még elég meleg a motor, hogy ne nagyon kelljen izzítani, de amúgy annyira mégsem?
TV/monitor kalibrálást vállalok. ||| "All right , Thom. But understand this: I do care for you. I care for all the lost souls than end up up here."
-
válasz Mágus2 #51080 üzenetére
A gázolajszűrőn saccra 8-900 liter (rendes) üzemanyag folyhatott át eddig. Tavasszal volt cserélve.
Nem is tartottam valószínűnek, hogy azalatt jelentősen lehűlik (már a blokk, esetleg némileg a rádiátor, de persze az sem környezeti hőre, csak kicsit...), de azt sem, hogy csak a felvázolt esetben lenne gyenge az akkumulátor (annak ilyenkor kéne toppon lennie), vagy hogy az indítómotor kondicióját befolyásolná az, hogy épp tankoltam vagy sem (bár az lehet, hogy ilyenkor alaposan átmelegszik, és melegen nem szeret indítani).
Itthon reggel hidegen (izzítás után) téged idézve elég, ha "ránézek a kulcsra". Városban ki-be szálldongva sem szoktam ezt észrevenni. Hosszú úton megejtett tankolás után viszont gyakori, ha nem kötelező jellegű, hogy kicsit morcosabban indul meg (nem tart sokáig, de rándul is egy kicsit).
TV/monitor kalibrálást vállalok. ||| "All right , Thom. But understand this: I do care for you. I care for all the lost souls than end up up here."
-
válasz Mágus2 #51089 üzenetére
Köszönöm. Így már érthető a dolog.
Az előző tulaj valamiért kisebb akkumulátort tett bele, mint a gyárilag előírt.
Ez mekkora eséllyel játszik az indítómotor kopás helyett/mellett?[ Szerkesztve ]
TV/monitor kalibrálást vállalok. ||| "All right , Thom. But understand this: I do care for you. I care for all the lost souls than end up up here."
-
válasz Mágus2 #51103 üzenetére
Na ezzel várni kell ma vagy holnap estig, mert nem akarok hülyeséget mondani.
/// Húgom lenyúlta pár napra, mert én "szabadságon vagyok" (hobbi-vállalkozóként relatív), neki meg egyetemi házi feladat volt, hogy el kellett juttatnia pár tálcányi lágy süteményt a Jászságból a Nagy Alföldre.Én is így gondolkodnék, mert kínos, ha ilyesmi miatt nem megy egyszer haza az ország másik feléről segítség nélkül. Biztos felesleges volt valakinek.
De az is épp elég szopacs, ha emiatt szenved induláskor.
Ha egyszer elkezd megpurcanni, vagy épp kéne valami máshoz egy ekkora kapacitású, akkor tervezem kiigazítani.[ Szerkesztve ]
TV/monitor kalibrálást vállalok. ||| "All right , Thom. But understand this: I do care for you. I care for all the lost souls than end up up here."
-
-
net84
őstag
válasz Mágus2 #51177 üzenetére
Téli felkészítés első része nálam is kész...
7db kavics felverődés lejavítva, egy bicikli pedál nyúzás lekezelve a fémig sérült részen. Ahol csak a lakk vagy a felső réteg sérült, ott most egyelőre nem bántottam. A javító festék nem színpontos.
Találtam két olyan kavics felverődést, amit a védő fólia "felfogott" az orrán és az oldalán, így festés sérülés nincs. De akkora ütést kapott a gép, hogy így is csúnyán behorpadt a lemez és a fólia is sérült. Tavasszal átnézem az egész fóliázást és amelyik elemen sérült, ott csere lesz. Rengeteget felfog.Read only...
-
Dr.Zoo
senior tag
válasz Mágus2 #51181 üzenetére
Kolléga segíts légyszíves!
Hol találok olyan képet, amin együtt látni a 1749VA és a VB jelű csiga tengelyét??
Föltúrtam a netet, de nekem nem sikerült....
Konkrétan arra lennék kíváncsi, hogy a VB végűnek a tengelye a VA vékonka tengelye, és csak a lapátokkal mahináltak, vagy abban már combosabb a tengely is?"decretum... Ugros eliminandos esse / rendeljük, hogy a magyarok kiírtassanak."
-
pomk
őstag
válasz Mágus2 #50113 üzenetére
Hétvégén meg nézettem egy másik szerelővel is.
Ő szerinte torony csapágy. Remélem jól emlékszem a nevére. Bal oldalon ami a lengéscsillapító felett van csapágy, arra gondol. Meg húzta légkulccsal a motortérből a bal oldali gumi bakot rögzítő csavart a kerék felett, de nem segített rajta. -
pomk
őstag
válasz Mágus2 #51188 üzenetére
Értem. Köszönöm a segítséget!
Közben megoldódott az izzó kérdés. Mind két izzó ki volt égve, cseréltem őket.
Azonban felmerült egy újabb probléma. Csere előtt mindkettő helyzetjelző világított, most egyik sem. Ide-oda cserélve sem. Valószínű azok is cserések. Na ennek mi a valószínűsége?! -
TaaT
veterán
válasz Mágus2 #51211 üzenetére
Holnap megemelem ma már nincs kedvem vele foglalkozni.
Dr.Zoo: annak örülök hogy sikerült a jó környezetvédelmi matricát felrakniuk.
MunezXBK: nekem is úgy kellett volna vinni, de ki gondolta hogy ekkora orális kényeztetés lesz belőle...
[ Szerkesztve ]
Give them hell Ukraine!
-
Dr.Zoo
senior tag
válasz Mágus2 #51220 üzenetére
Majdnem mondtam valamit...
Egyébként ma hazajövet bekapcsoltam a klímát, és kíváncsiságképp megzavartam hegynek felfelé...
Itt szokott kitiltani, most semmi... Lehet hogy az IC javítás rendberakta??"decretum... Ugros eliminandos esse / rendeljük, hogy a magyarok kiírtassanak."
Új hozzászólás Aktív témák
- Motormatrica szinte minden motorra! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- Autómatrica és prémium minőségű matricák PH tagoknak 30% kedvezménnyel!
- Üzleti és kirakat matricák a legjobb minőségben! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- Visszapillantó matricák a legjobb minőségben! PH tagoknak 30% kedvezménnyel!
- Prémium autómatricák kedvező áron! PH tagoknak 30% kedvezmény!
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen