- Projektor topic
- Androidos tablet topic
- Amazon Fire TV stick/box
- HiFi műszaki szemmel - sztereó hangrendszerek
- Még a nyár előtt megérkeznek a G.Skill új Ripjaws memóriái
- NVIDIA GeForce RTX 4060 / 4070 S/Ti/TiS (AD104/103)
- SSD kibeszélő
- MILC felhasználók szakmai topikja
- Autós kamerák
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 7***(X) "Zen 4" (AM5)
Hirdetés
-
Call of Duty: Modern Warfare III - Új szezon, újabb ingyenes hétvége jön
gp Napokon belül indul a negyedik évad, amely ismét számos újdonsággal érkezik.
-
Még a nyár előtt megérkeznek a G.Skill új Ripjaws memóriái
ph A külsejüket tekintve Trident Z sorozatból merítő modulpárok 32, 64 és 96 GB-os csomagokban vásárolhatók majd meg.
-
Elhozná az olcsó önvezető autók korát az Xpeng
it Gyümölcsöző az Xpeng kutatás-fejlesztési részlegének munkája, a Volkswagennel való együttműködés. Az Xpeng négyes szintű önvezetésre és olcsó önvezető EV-kre készül.
-
PROHARDVER!
Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motorkódot/ teljesítményt!
Új hozzászólás Aktív témák
-
-
kk831228
addikt
-
-
válasz Mágus2 #43145 üzenetére
A csipsztuning lényege a több tüzelőanyag + levegő.
-> Általában igen, ezért sem viszem hagyományos tuningra.ha csak magát a limitert tolod fel, semmit nem nyersz
Kivéve, ha ez a limiter az utolsó a sorban, ami ténylegesen limitált is bizonyos szituációkban. (Nem mondom, hogy itt így van a gyakorlatban is lehetséges szituációk bármelyikében, de általánosságban szólva...)ezt a gázpedál tologatást meg gyorsan felejtsd el
Mit értesz ez alatt? (Szerintem valami olyat olvastál bele a hsz-embe, amit nem is hallottam még.)Rendes műhelybe kell vinni, ahol van fékpad
A fékpadosoknak az a véleménye, hogy a CVT-s autót nincs értelme rágurítani, mert rá lehet ugyan venni a CVT-t is hogy fix nyomatékarányt tartson, de nyilván nincs értelme úgy használni. Autó módban pedig folyamatosan változik a fordulat és az áttét is, így az eredmény érdemben nem vethető össze semmivel.adnak neki egy kis naftát, picit fejjebb tolják a turbónyomást, a limitereket is módosítják és máris 20%+ teljesítmény van.
-> Visszatérve az első bekezdésre: nem hagyományos tuningot szeretnék. A mostani elvi ~310Nm csúcsot nem akarom még fentebb tolni (egy hagyományos tuningoló így járna el), hanem körülötte akarom picit megsimítani (kisebb fordulaton is jobban közelítse, és a magasabb fordulattartományokban is tovább tartson).Amúgy meg én is megtehetem, hogy finoman játszok a turbónyomásokkal és a smoke map-al. Csak az elején elmondtam, hogy nem feltétlenül akarok.
Első körben meg akarom nézni mit eredményez, ha egyedül a torque mapot piszkálom, és majd eldöntöm, hogy hozzányúlok-e esetleg máshoz.
Ha majd ráérek és sokat unatkozok nyáron, akkor itt van az olcsó ember fékpadja: VCDS-el naplózni a gyorsítást és üresben lassulást, aztán excelben kiszámolni a nyomatékot/teljesítményt.
Nálam szerintem nagyobb élményfaktor önmaga a ténykedés (kitanulni, hogy mi mire való, hogy kell kezelni, stb), mint az, ha kicsit jobban megy, mikor véletlenül a gázra lépek.
[ Szerkesztve ]
TV/monitor kalibrálást vállalok. ||| "All right , Thom. But understand this: I do care for you. I care for all the lost souls than end up up here."
-
-
-
-
válasz Mágus2 #43471 üzenetére
Nekem bezony kiemel akár 20,8-ra is És nem titkolom h volt benne ilyesmi előrelátás is. A következő motorkocsi már vmi létra vázas szar lesz, pölö landcruiser v patrol gr. Na jó, lehet h körülnézek a márka háza táján is, bár ott ennyire nem egyértelmű a terep képesség.
[ Szerkesztve ]
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
-
vakherda
csendes tag
válasz Mágus2 #43579 üzenetére
85kW! Megy ám. Hazafele úton fülig ért a szám.
1500-tól elindul és 4300-ig megy mint a barom. Vizes úton 3ba eltekeri a 195-s kereket simán.
Sajnos gyári könyvecskéje nincsen meg. PDF-be vajon letölthető? Tank méret, ilyenek érdekelnének.Holnap megnézem a váltó kódot! Arra hogy a váltóbot lötyög mi lehet a megoldás? Mi kopott ki? Olyan mint egy ikarus váltója.
[ Szerkesztve ]
Seat Ibiza 99" 1.9PDTDI 116hp
-
-
-
-
válasz Mágus2 #43599 üzenetére
Na, azért "valamire" mégis csak jó az. Egész érdekes kis grafikont dobtam össze abból, amit legutóbb elnaplózott: [link]
Bár az a 70 mg/stroke MAF tüske érdekes. 70mg a driver's wish maximuma, 60 a smoke és torque limiteré, tehát van egy sanda gyanúm, hogy ez még csak nem is a limiterek utáni commanded érték, hanem egyenesen csak a driver's wish, amit elnaplóz (az meg majdnem 0 információ, akkor inkább a pedál 100%-ot naplóztatnám).
Minden esetre 11$-t talán megért. Hát még ha az üzemanyagtartály pillanatnyi szintjét is sikerült volna neki elnaplózni (oda csupa - jelet tett), akkor tudnék csinálni hozzávetőleges fogyasztáskimutatásokat (magamnak, hogy mégis nagyjából mennyi üzemanyag megy el, mikor meló miatt mászkálok).Arról mondjuk megint csak fogalmam sincs, hogy a reggeli utamat hova tette, mert az kicsit érdekesebb lett volna (először még igyekeztem haladni, aztán nevetségesen beszorultam a városban, haza már nagypapis fáradtsággal mentem). Az időpontok alapján ez este volt (időzónák miatt sem téveszthető össze a reggeli úttal)
[ Szerkesztve ]
TV/monitor kalibrálást vállalok. ||| "All right , Thom. But understand this: I do care for you. I care for all the lost souls than end up up here."
-
válasz Mágus2 #43609 üzenetére
Ne értsd félre. Semmi olyan értelemben hasznosat, amiből a jármű állapotát lehetne felmérni, vagy mondjuk tuningolás során lehetne felhasználni. Egyszerűen csak érdekes lehet néha látni, hogy haladtam (ezért mondtam, hogy a reggeli szelet a hajnalban még szinte üres főutakkal, de Budapest bedugult belvárosával még "színesebb" lett volna reggeli kamionelőzésekkel, majd a 4-5 perces piros lámpákkal).
És megint hozzáteszem, hogy 11$-ért tudok ilyeneket rajzolni, de reméltem, hogy az üzemanyag szintet is rá tudom majd tenni. (Persze az sem jelentené, hogy "mindent tudok", de néha az is érdekes lehetne. Ismétlem újra: 11$-t nekem megért, 110-et már nyilván nem érne ez...)
Olyasminek szántam ezt (saját, tájékoztató jellegű belső használatra), mint a teherautóknál szokásos naplózás (ha már "cégszerűen" is használom az autó -> bár mégsem céges autóként, mert éves szinten átalányban írok le valami 200.000km-t, nem kilométerenként elszámolva, amihez nyilván nem fogadná el ezt nekem a NAV, csak a korrekt kézileg megírt menetleveleket, és/vagy komolyabb, hitelesített naplózást).
[ Szerkesztve ]
TV/monitor kalibrálást vállalok. ||| "All right , Thom. But understand this: I do care for you. I care for all the lost souls than end up up here."
-
-
-
vakherda
csendes tag
válasz Mágus2 #43632 üzenetére
Ha nincs IC-m mi béánhatja? Mindenképpen fogok betetetni.
VR6-FAN
Hogy értsem, úgymond elmelegedik?
Cooler mindenképp lesz. Gyári cooleerezésre anyaggal munkadíjjal 30-t mondtak. De akkor inkább már megy bele nagyobb picit később 1-2hét.
Hétfőn a kuplungot viszem kevlároztatni. Az egy 20-as munkadíjjal együtt + kinyomó.
[ Szerkesztve ]
Seat Ibiza 99" 1.9PDTDI 116hp
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest