- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- HiFi műszaki szemmel - sztereó hangrendszerek
- NVIDIA GeForce RTX 4080 /4080S / 4090 (AD103 / 102)
- Vezeték nélküli fülhallgatók
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 / 3 5***(X) "Zen 3" (AM4)
- Házimozi belépő szinten
- 3D nyomtatás
- Apple notebookok
- Mini-ITX
- Projektor topic
Hirdetés
-
Új akkumulátortechnológiát hoz a OnePlus
ma A OnePlus Ace3 Pro lesz az első készülék a megnövelt kapacitású, de vékonyabb profilú teleppel.
-
Rejtett díjak, nehéz lemondás: az USA pereli az Adobe-ot
it Nem csak rejtett díjakkal károsítja meg a fogyasztókat az Adobe, de az előfizetések lemondását is megnehezíti – ezért beperelte az USA kormánya.
-
Premier előzetesen az Elden Ring: Shadow of The Erdtree
gp A minap befutottak az első tesztek is, amik szinte csak pozitívakat írnak a DLC-ről.
-
PROHARDVER!
Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motorkódot/ teljesítményt!
Új hozzászólás Aktív témák
-
-
molnarpeter
nagyúr
válasz
Mágus2 #200162 üzenetére
&F_Zolee: Köszönöm Urak!
-jeladó nem volt lehúzva
-biztosíték asszem jó, akku volt full kuka (10V töltés után), most új
-btw a lyuggatott tárcsa is pofás.
-hibajelzés el-eltűnt a műszerfalról, de most törlés után is ott maradt a hibatárolóban
-kábelt is néztem szakadásvizsgálóval (kézzel hajtogatva), jónak tűnt.
Szóval marad a szenzor csere, esetleg van ajánlott márka? Abakus/Loro, Triscan, Topran, Delphi, Febi, Meyle, Hella (bár ezt "külön rendelésre" írja a kauffer), Vemo, Metzger... vagy netán ezek duplájáért akarjam a Bosch-t? Kár, hogy pont hétvége jön, így túl sok az idő a döntésreVemo pl hűtőfolyadék hőmérséklet érzékelőnél bevált, leszámítva az elöregedő O-gyűrűjét.
-
raziel01
veterán
válasz
Mágus2 #200288 üzenetére
Visszavittem. Nagyon rendes volt a műhely főnök. Elvitte egy körre, nem erzett semmi hibát.
Utana beült mellem igy se látta rossznak. Radugta gépre, semmit hibakód. Járó motornal minden értéket megnezett laptoppal. Minden rendben látszik. Tényleg egy rossz szavam se lehet a segitőkészsegre.
Azt mondja a vezerlest nem lehet rosszul felrakni, azert van a szerelesi utmutato. Motorterben átnézte, minden kábel be van dugva. Szerinte minden jó.
En meg tovabbra is azt mondom, hogy 2000 alatt bugos hangja lett. Olyan 30%-al erőtlenebb 2000 alatt.
Ha egyesben gurol az autó es alapjáraton nyomok egy finom gázt akkor nem hiszem hogy normalis, hogy ledadog az az auto 1-2 mp-re es csak azután indul meg.
Másik ami feltűnt nem tudom összefügg-e bármivel.
A fék ugyan ugy fog ahogy szokott viszont az utolso pár méteren nem finoman lassitja az autot hanem hirtelen mintha egy betonfalnak mentem volna lefékezi. Több alkalommal teszteltem és a fekezes végén olyan. Évek alatt ez se volt jellemző. Lengőkar szilent es gömbfej cserelve lett szal valamennyire szereltek a fék mellett.
Komolyan hülyének érzem magam. -
gycs02
tag
válasz
Mágus2 #200816 üzenetére
Szia Mágus!
Jó újra "itt látni".
Mint írtam, pont 15e-s szerviz volt, kereste is a szerelő a nyomokat, de semmit nem talált.
Így marad a sokkal nehezebb, s néhány kérdés:
Ha figyelek rá, s ha szükséges pótlom a vizet, az rövid távon megoldást jelenthet-e, nem csinálok vele nagyobb kárt?
Ha később sem találni folyás nyomot, milyen metódus alapján keresgéljünk?
Vajon miért csak hosszantartó nagyobb terhelésnél jelentkezik?
S a legfontosabb a végére, megint lenne egy hosszabb út, el merjek így indulni?Köszi a választ!
Neked is Péter!
-
gycs02
tag
válasz
Mágus2 #200839 üzenetére
Szia!
Elnézést, de valahogy átsiklottam a válaszod felett, értesítést meg nem kaptam valami miatt.
Hát igen jó lenne. Ha fogy, megpróbálok minél sűrűbben alánézni valahogy, csak hát aknát kell keresni, mert földről elég nehézkes. De ezt Neked nem kell ecsetelnem.
Előfordult, hogy a max fölé ment egy kicsit, de csak pár mm-l.
Most is érdekes volt, 350 km 90% pálya + folyamatos klíma, egy pici talán fogyott. Ugyanez visszafelé a max-ról min alá csökkent egy picivel. -
J&P
tag
válasz
Mágus2 #100834 üzenetére
"Jelenleg SAFE módban ragadt, se belülről, se kívülről nem nyitható. Ha a kábel rendben és mégsem nyílik, lehet ütögetni kívülről az ajtót a zár mellett, nyitni-zárni, hátha csak beszorult."
Érdemes volt keresgélnem a nem nyítható bal hátsó ajtó problémára.
Sikerült kinyitni a leírásod alapján. -
HUTCHDB
nagyúr
válasz
Mágus2 #201567 üzenetére
Köszi.
Ez nem a kisebb treljesítményű, hanem a nagyobb lőerős verzió.
Én a Skoda Fabiában hajtottam ennek az elődjét a 105 Le-st, azzal nem volt különösebb baj, de ugye az egy mérettel kisebb, mint a golf.
Problémája van egyébként ezeknek a TSI motoroknak?" Ha húsz évesen nem vagy liberális, akkor nincs szíved, ha nem vagy konzervatív negyven évesen, akkor nincs eszed." - Winston Churchill -
-
Keef_Lee
senior tag
válasz
Mágus2 #201593 üzenetére
A váltón lévőnél megtalálta a problémát.
Meg azt is, hogy a márkaszervizben nem cseréltek fékolajat csak kifizettették!
Reméljük nem égett meg a kuplung ettől a munkahenger problémától, mert 2 alkalommal fél másodpercre mintha lett volna olyan szag, mint a gyufa gyújtáskor. (Csak nem tudtam akkor, hogy mi az.) -
molnarpeter
nagyúr
válasz
Mágus2 #201640 üzenetére
Említett Meyle HD-val van stabpálca ügyi tapasztalat általánosságban? Jól hangzanak a nagyobb átmérők (bár a mostani simán is a gumiharang nyílt szét kopogás előtt). Bezzeg az MTZ, azon felújíthatók a gömbfejek 600 forintból, le kéne esztergálni annak a kúpját és kész
-
-
F_Zolee
veterán
-
iceQ!
addikt
válasz
Mágus2 #201864 üzenetére
Regenerálni szokott(kb. 2 hete szaladt le a regenerálás), viszont nem tudom hogy mennyire van tele. Meg kell otthon majd néznem.
Amiből lekvárt lehet főzni abból pálinkát is! A csavargó embert nem lehet munkára fogni! Samsung S23 Ultra Dual SIM | Notebook: HP Omen | Car: Volkswagen Passat B6 1.9 PD TDi BLS
-
válasz
Mágus2 #201864 üzenetére
Mági!
Tegyek RS7 / RS3* gyári gyújtógyertyát (06k905601M) a Golfba, vagy legyen a gyári Bosch (06k905611C)? [link]
Köszönöm!UI: lenne még a gyári NGK (06k905601B), viszont az a legdrágább.
*This plug is one heat range colder than OE, this helps prevent pre-ignition and other misfiring issues that may be caused by the increased level of fuel/compression in modified engines.
[ Szerkesztve ]
-
iceQ!
addikt
válasz
Mágus2 #201864 üzenetére
HEX kábelem sz@rakodik, a VAG DPF meg nem kommunikál az ELM327-el. Van esetleg olyan app amivel még ki lehet olvasni a DPF aktuális állapotát?
Amiből lekvárt lehet főzni abból pálinkát is! A csavargó embert nem lehet munkára fogni! Samsung S23 Ultra Dual SIM | Notebook: HP Omen | Car: Volkswagen Passat B6 1.9 PD TDi BLS
-
-
K Norbi
addikt
válasz
Mágus2 #202283 üzenetére
Köszönöm
Beraktam előre, a gátlót, új rugót, porvédő szett, új toronycsapágy meg a tetején ami van az a nagy gumi pogácsa.Szilentből meg gömbtámaszból Lemförder lesz.
Meg stabilizátor csapágy. [link]
Ezek nem nagy tételek.Jövő nyáron meg kiszedem a hátsó hidat.
Hátsó szilent csere. Úgy számolom 1 hétig betart
Nem sietek vele, ahogy lesz kedvem, úgy csinálom.
Tudom nem kéne, de én nem szenvedek órákat alatta.
Kéz alatt könnyebb -
válasz
Mágus2 #202385 üzenetére
Köszi szépen.
Szerintem áramot kap minden, merthát az alábbi inputok vannak a szék felől a kocsi irányába:
Előre-hátra pozíció-érzékelő
Föl-le pozíció-érzékelő
Ülésdőlésszög pozíció-érzékelő
Háttámladőlésszög pozíció-érzékelő
Deréktámasz függőleges pozíció-érzékelő
Deréktámasz vízszintes pozíció-érzékelő (mennyire dudorodik ki)
Összes nyomógomb( asszem 12)Ebből MINDEN input működik mikor élő adatokat nézek, csak és kizárólag 2db pozíció-érzékelő nem, a motorok is mennek minden irányba.
https://tinyurl.com/rasoapro
-
iceQ!
addikt
válasz
Mágus2 #202476 üzenetére
Jövőhéten megnézetem, köszi. Fura, hogy most meg megy minden gond nélkül, de gondolom hogy ez nem kamu riasztás volt, valami csak van ott ami miatt hibát lökött.
Amiből lekvárt lehet főzni abból pálinkát is! A csavargó embert nem lehet munkára fogni! Samsung S23 Ultra Dual SIM | Notebook: HP Omen | Car: Volkswagen Passat B6 1.9 PD TDi BLS
-
molnarpeter
nagyúr
válasz
Mágus2 #202716 üzenetére
Nem tudom, ugyanaz-e a dugattyú, de ha igen, euro 3 lehet olcsóbban megvan, és csapágyasodni sem szok’ - persze kódos forgalmi esetén, ha nem nézik úgysem mi van benne.
Csak beugrott valamelyik talán angol fórumról, hogy valaki nagy csapos régebbi szokott helyette beépíteni.
Speedzone Golf 4 teszt kommentekben mintha láttalak volnaEuro 3 AQM SDI is ESP-s nekünk, pont Ocean ugyanúgy, de műszerfal full alap fekete és semmi kijelző.
[ Szerkesztve ]
-
pepucs
tag
válasz
Mágus2 #202741 üzenetére
Az első törlés után azonnal, az immos indítás után azonnal jön.
18058 - hajtás-adatbusz
P1650 - 35 - 00 hiányzó adat a műszerfalról
17978 - Motorvezérlő letiltva az IMMO-tól
P1570 - 35 -00
Biztosítékokat újra csekkoltam, stimmel mind. Komfort elektronika ázástól tilthat az IMMO indítást?[ Szerkesztve ]
"azt mondta reggel a rendszer, hogy adjak meg új jelszót. Beírtam, hogy faszom, erre kiírta, hogy túl rövid ..."
-
pepucs
tag
válasz
Mágus2 #202753 üzenetére
Akku saruk a helyén, nem nyúltak a motortérhez. Egy kapcsolási rajzot kéne vadásznom valahonnan a gyújtáskapcsolóhoz
holnap csekkoljuk hogy van-e áram a biztosítékon.
Kaptunk egy villanyásztól tippet, hogy a tűzfalon van pár relé és azokat csekkoljuk.
Ha más nem, 2 hét múlva beszaladunk tátott szájjal abba a bizonyos erdőbe és leadjuk egy autóvillamossági műhelynek."azt mondta reggel a rendszer, hogy adjak meg új jelszót. Beírtam, hogy faszom, erre kiírta, hogy túl rövid ..."
-
pepucs
tag
válasz
Mágus2 #202756 üzenetére
Ülések nem voltak kint, porszívózták, géppel átmosták az üléseket és a padlószönyeget. Ezt is csak onnan tudom, hogy vizes volt az összes ülés amikor átvehettem. Külső egyszerű magasnyomásus mosás. Egy sima mélygarázsos kézi mosó csapat akik céges autókat pucolnak(baromi meleg és beszorult párás levegőben). Amikor leadtam jó volt, amikor átvettem a korábban írt hiba jelentkezett.
Talán ide kötődhet, hogy az autó reggelente hidegen elsőre mindig 2. indításra indult. Néha menetközbe magától leállt a motor meg tényleg minden és egy pillanat múlva újra feléledt. Csak kb 1-2 pillanatig halt le minden de tényleg mindenmint amikor kiveszed menetközben a kulcsot és hirtelen visszateszed a gyújtást.
Egyébként 1 hónapja van nálunk a kocsi, kikötött laserline riasztóval. Valós 200k km-rel.
Nincs is izgibb mint ismeretlen elektronikai hibát vadászni egy 20 éves német autón[ Szerkesztve ]
"azt mondta reggel a rendszer, hogy adjak meg új jelszót. Beírtam, hogy faszom, erre kiírta, hogy túl rövid ..."
-
1stVikman
senior tag
válasz
Mágus2 #202774 üzenetére
Akkor elég kiengedni a kéziféket, és ugyanúgy szedem szét, mint egy sima féket? Azért biztonság kedvéért kiengedés után lehúzzam a csatlakozót az elektromos motorról, vagy van valami szervizállás? Maga a motor tud olyat, hogy pl.nem enged ki teljesen? Illetve én szét tudom szedni mondjuk átzsírozni vagy felejtős?
Új hozzászólás Aktív témák
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Google Pixel topik
- Építő/felújító topik
- Kávé kezdőknek - amatőr koffeinisták anonim klubja
- Yettel topik
- A fociról könnyedén, egy baráti társaságban
- Mobil flották
- Politika
- Bivalyerős lett a Poco F6 és F6 Pro
- Nothing Phone (2) - több, mint elsőre látszik
- További aktív témák...
- LeoVince LV10 carbon sportkipufogó
- Riwall PRO RALM 4640 SPi,40V AKKUS ÖNJÁRÓ 46CM FŰNYÍRÓ, TÖLTŐVEL 4DB 4Ah AKKUVAL ELADÓ 2ÉV GARANCIA
- Robot porszívó Mi Robot Vacuum Mop 2 Pro eladó
- Prémium autómatricák kedvező áron! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- Eladó-Kiadó ingatlan táblák , hogy sikeres legyen az eladás! PH tagoknak 30% kedvezménnyel!