Hirdetés
- Minimalista microATX-es ház hagyta el az In Win tervezőasztalát
- A jövő hónapban párban jönnek a Sony gaming monitorok
- A SteelSeries felfrissítette az Apex Pro sorozatú klaviatúráit
- Egységesíti a terméktámogatást az Intel?
- Kreatív hobbistáknak és profiknak szánt beviteli eszköz(pár) jött a Logitechtől
- Nincs elég CPU-ja a garanciális cserékhez az Intelnek?
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 7***(X) "Zen 4" (AM5)
- OLED TV topic
- Xiaomi Pad 6 - kiapadhatatlan jóság
- Nem teljesít túl jól a kasszáknál az aktuális Xbox generáció
- Milyen TV-t vegyek?
- Azonnali notebookos kérdések órája
- Kezdő fotósok digitális fényképei
- Túlfeszültség ellen védő elosztó
- Minimalista microATX-es ház hagyta el az In Win tervezőasztalát
Hirdetés
-
Felárat fizet az atomenergiáért a Microsoft
it A Jefferies szerint a Microsoft prémium árat fizet a Constellation számára, hogy indítsák be a Three Mile Island-i atomerőművet.
-
Android 14-re vált a Nokia X10 és az X20
ma 2021-es modellek telepíthetik a 2023-as főverziót.
-
A SteelSeries felfrissítette az Apex Pro sorozatú klaviatúráit
ph Három Hall-effektusos kapcsolóval megpakolt jószággal gyarapodott a cég portfóliója, és az egyik vezetékmentes.
-
PROHARDVER!
Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motorkódot/ teljesítményt!
Új hozzászólás Aktív témák
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz tomrRRR #174163 üzenetére
Az autó már tudja, hogy nem jó, nincs mit rajta nézegetni. Egy egyszerű lambda loggal ki lehet zárni a hibáját, vagy bármelyik vizsgaállomáson az emisszió mérés igazolja. Tisztítani nem lehet, mert nem koszos, hanem rossz. Tipukusan attól döglik meg, ha benzin kerül bele, amikor kihagy a gyujtás, vagy befecskendez de nem ad hozzá szikrát. Szerintem a hiba kapcsolatban áll a nemindulással, vagyis az okozta ezt.
[ Szerkesztve ]
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz tomrRRR #174163 üzenetére
Ha két lambda szonda van, akkor egy lyen teszt megmutatja.
[link]
Az első lambda jel pulzál, a második meg sima, mint a babapopsi. Ha rossz a katalizátor, mindkét jel pulzál.Mint itt:
Nem űrtechnika, mégis sok szerelő sem tudja, még a működési elvét sem.
[ Szerkesztve ]
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz Csabadi #174289 üzenetére
Körkérdésekre nincs energia. Ha abból, amit írtam, nem szűrted le, hogy a vezérműtengely jeladó cserés, akkor csak a gyufa segít.
Szinkronszöget a két jeladó értékéből számol, ha egyik érték hibás, 0.0 értéket mutat mindig, de amint említettem, a két jeladó közül az egyik hibája miatt nem jár a motor, szóval csak a másik maradt. Ettől szebbem már nem tudom szétírni.
[ Szerkesztve ]
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz freaghill #174347 üzenetére
Kap egy montott motort, amire át kell pakolni a turbót, generátort, kuplungot, szervó szivattyút meg a klímakompresszort. A bontott motor szintén ALH, fele annyiba került, mint az eredeti javítása lett volna. Teljes motorgenerál kellett volna a régire, mert megmarta a hengerfalat is, haljott a hajtókar, kuka a hengerfej. Reggel kilenckor hozták, délre lent volt a hengerfej, kettőre elhoztam a bontott motort, öt után kint volt a hajtómű, holnap legó nap.
A turbót már átrakta, szívósor, egr kipicolva, holnap felkerül a kuplung, összebarátkozik a váltóval, kis szerencsével este már dorombolni fog. Futár autó, minden nap kiesés pénz vezsteség. 780 000km volt a motorban. Béke poraira.
[ Szerkesztve ]
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz Kiskokó #174537 üzenetére
A szívósort újra kell tömíteni. Valahol falsot szív. Bár nem írtal motorkódot, az audi a 8 szelepes 1.6-ot szokta az A3-ba rakni. Annak a motornak két darabból van a szívósora. közöttük gumi hengerek vannak, azok szoktak elfáradni, vagy a fejnel a gyűrűk. A fékrásegítő csöve is szeret elrepedni. Valahol szökik a vákuum. ;)
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz D@ny7 #174583 üzenetére
Komolyan hangzik a dolog. főleg, hogy alló helyzetben 2500 fordulat a fordulatszám határoló. Üzemmeleg motornál nyugodtan próbáld ki. Padlógazra is csak 2500-ig pörög. Két dolog okozhat ilyet: ők olaj a tutbó csöveiben, amit beszívott a motor, vagy a vezérműtengely fordulat jeladó rosszalkodik. Most ki kellene olvasni, tárolt-e hibát.
-
Mágus2
Közösségépítő
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz zsolt19900 #174694 üzenetére
Egyszerűen lekormolták. Nemhasználják magas fordulaton. Csak a dugattyúk tetején van korom, nem érdemes vele foglalkozni. Meg kell hajtani heti rendszerességgel, attól magához tér. Nem csak rövidtávokon, de el kell vinni kicsit messzebre is, hogy rendesen bemelegedjen, utána lehet neki adni egy kis szelet.
-
-
Mágus2
Közösségépítő
Nekem is kezd sztrájkolni a kukori. Eddig csak izzókat kért, de most már kezdődnek a komoly invesztíciók.
[ Szerkesztve ]
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz daniel2121 #174801 üzenetére
Nem.
-
Mágus2
Közösségépítő
Boldog Karácsonyt!
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz buci30 #174943 üzenetére
Többe lenne ez a mutatvány, mint amennyit az A4 ér. ;) Ahogy írják, a mutikormány csak gyàri fejet kezel, az adapter meg nem minden rádióval megy.
Eleve nem vennék 1.6 benzines A4-et, motorfelújítás után meg pláne nem. Arra, meg amire kell, higy majd a motorerő... ebben olyan nincs. 1400kgra 100 ló meg valami 160nm halovány. 1.8T 150 paci már úgy-ahogy mozgatja.Vagy a 110 lovas adagolós tdi. Ezek alatt pont olyan lomha, mint a mostani 1.0 seat. Egy alap motoros autót akarsz egy masik alap motorosra cserélni. Semmi értelme. Ebbenn a bódeban volt 2.5tdi, 2.7 biturbó benzin, 2.8V6... Azok a motorok, nem az 1.6. ;)
[ Szerkesztve ]
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz Reggie0 #174946 üzenetére
Nekem akkor csinált 1x ilyet, mikor -5 fokban lementem diaggal valamit megnézni, gyujtást ráadtam, lefutott a teljes scan, utána indítóztam. A scan ideje alatt kihűltek az izzítók, meg a hengerfej, kvázi izzítás nélkül indítottam. Akkor rázkódott, dadogott kb fel percig. Mivel izzítás hibád nincs, izzít egyáltalán?
A kiegyenlítési értekek üzemmeleg motorról lettek mérve?
[ Szerkesztve ]
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz buci30 #174949 üzenetére
A 0-100 csak egy adat, semmit nem mond a motor rugalmasságáról. 80-120, 70-120 az érdrkes, azt használod előzéseknél. Ebben az 1.6 A4 nagyon gyengus egy kis motoros modern turbóssal szemben. Egy 1.2tsi octavia is veri, pedig az is alap motor. Mai viszonylatban szerintem kevés, mondom ezt úgy, hogy nekem van egy G4 ezzel a motorral, városi használatra. ;)
Ezek a motorok elmennek legalább 400 000km-t megbontás nélkül, ha rendesen szervizelték. Ha ettől hamarabb kifekszik akkor elhanyagolták vagy lerúgták.
[ Szerkesztve ]
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz Reggie0 #174954 üzenetére
A 4. henger valószínűleg már becsöpög. Elviheted pados mérésre, de azt fogják mondani, hogy mind kuka. Nem lehúzásból mondják, ezek a CR injektorok kb. 50 000km-ig tudják a gyári értékeket. Utána bármilyen pados mérésen meghasalnak. Ha ilyen melegben nem járt egyenletesen, akkor valamelyik komolyan kezd elhalálozni.
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz 1stVikman #174990 üzenetére
Belülre volt hegeszve anya. Az leszakadt. le kell bontani a D oszlop belső borítását meg a csomagtartó belsejének azt az oldalát és teleszkópos magnessel felhelyezni egy anyát. Ha nem fer oda semmi, kell csinálni egy segedfuratot belülről és onnan betenni egy anyát. Anno a favoriton befért a kezem, de itt nincs annyi hely.
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz buci30 #174998 üzenetére
Ezeknek a kocsiknak van néhány tipikusan drágán javítható gondjuk, ezekre fel vagy készülve? Futómű, szervó, központi zár, ablakemelők, klíma...
Ezek nem fiatal autók, mindig lesz vele valami. A golfomon is mindig bedöglik valami, de legalább én megoldom magamnak. Erre akarnak figyelmeztetni, csak talán nem megfelelő megközelítéssel. ;)
A személyes véleményem, hogy ne vegyél ilyet. ;) Családi autónak egy 1.6mpi octavia jobb valasztás egy ilyen audihoz képest, szerintem.
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest