- Melyik tápegységet vegyem?
- iPad topik
- ASUS Vp249H monitor és az audió bemenet
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Házi barkács, gányolás, tákolás, megdöbbentő gépek!
- Madzag nélküli ollós klaviatúrát villantott a Keychron
- RTX 2080TI javítás
- Projektor topic
- Visszatérne a PC-s kliensbizniszbe az NVIDIA
- Vezetékes FEJhallgatók
Hirdetés
-
Oukitel WP35 - az 5G-s faék
ma Kedvező árú, 5G strapamobil bukkant fel szerkesztőségünkben.
-
Spyra: nagynyomású, akkus, automata vízipuska
lo Type-C port, egy töltéssel 2200 lövés, több, mint 2 kg-os súly, automata víz felszívás... Start the epic! :)
-
Így fest a Steel Effigy korai béta változata
gp A külső nézetes hack&slash akciójáték az előzetes információk szerint PC-re érkezik.
-
PROHARDVER!
Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motorkódot/ teljesítményt!
Új hozzászólás Aktív témák
-
ßrainiac
addikt
Nekem chiptol nem tudom, hogy deciket valtozott, igaz h tudok fillerb@szo lenni, de annyira nem h kiszamoljam. Azonban palyan (ugye relativ magas fordulaton) azert eleg szepen kijott a kulonbseg - es nem a fogyasztas javara
De ez szerintem tok egyertelmu.
-
ßrainiac
addikt
-
ßrainiac
addikt
válasz Viperator #129933 üzenetére
Sracok, ez majd engem is erdekelne (hogy mi sul ki a dologbol) es hogy kell-e esetleg merest csinalni. Ha kell akkor elengedem a dolgot mert lehet, kapnek egy "feketepontot" de ha alvazszam vagy akarmi alapjan megkapnam a 6-ost, az franko lenne.
(G4 1.8T AGU)
Mondjuk a TC-s iras alapjan 4-5000 Ft vmi szemle, ahol ezt felulbiraljak, szal sok remennyel nem kecsegtet a dolog nyilvan..
[ Szerkesztve ]
-
ßrainiac
addikt
válasz FoBCRaistlin #132231 üzenetére
Masodikban lett volna jo megnezni, ha nem lett volna akkora forgalom :/
Mostmar ha felkerulnek a yokohamak, felesleges lenne egy ilyen teszt
-
ßrainiac
addikt
válasz Speeedfire #132236 üzenetére
GPS Acceleration - egesz jo kis app, start es target speed-et beallitod, es GPS gyorsulas alapjan elkezdi, majd befejezi, lelogolja, stb.
-
ßrainiac
addikt
Valakinek van tapasztalat ilyesmi mikrokapcsolo "javitokeszletekrol"?
Ezen video alapjan altalaban a csipszek labainak a forrasztasat kell ujra csinalni, vagy a fenti cuccot beforrasztani a regi helyere.
Csomagterajtora vmi hasonlo olcso otlet hogy ne kelljen megvenni az ujat? Arra egyelore nem talaltam semmit es a fenti webshopban sem arulnak hozza.
-
ßrainiac
addikt
válasz sirszevenap #132631 üzenetére
Nekem egy komolyabb gondom volt a 2.3-assal, beszart a HAL jelado es megallt az auto. Majd elso padlozasnal az uj is behalt, a soron kovetkezo viszont mar tette a dolgat.
A vezerlesem is szet hullott egyszer menet kozben, mindenfele alkatresz kiesett az autobol, uj vezerlest megkapta, ment tovabb az auto. Ez inkabb pozitivum, egy 4 hengeresnel valszeg osszekocolta volna a szelepeket egy ilyen baleset.
-
ßrainiac
addikt
En tuti nem tankolnek noname OMW kuton, ugy hangzik mintha az OMV majmolasa lenne.
-
ßrainiac
addikt
Kimentem rozsdat keresgelni a huszeves Golfon, par kep (kiveve a szokasos sarvedo es kuszob talalkozasat xD).
A hatso ajtokat meg soha nem kentem, azok is jo allapotban vannak.
Megtartsam vagy szabaduljak meg tole amig lehet? x'D
Qru: miert, mi a tet?
[ Szerkesztve ]
-
ßrainiac
addikt
Magus, mi tortent az A4-gyel? :0
-
ßrainiac
addikt
Nekem ez az R line is ronda
Sokkal jobban tetszik a CC. De ha mar CC, inkabb A5/S5/RS5.
-
ßrainiac
addikt
válasz Speeedfire #138625 üzenetére
Jah, undorito.
Ha lenko aszongya, akko az ugy is van
(#138630) Mágus2
Nemar, a rotor matrica nelkul sztem pofas lenne.
Amugymeg grat!
[ Szerkesztve ]
-
ßrainiac
addikt
válasz Speeedfire #138638 üzenetére
Dehat ezek sztenderdek
(Amugy sztem rohadt unalmasak a gyari felnik)
[ Szerkesztve ]
-
ßrainiac
addikt
Nemtom mi utott belem, de megint elkezdtem kacsintgatni a 2.0tfsi-k iranyaba.
Az a baj h nincs kedvem hirdetni a masinat :/
(Qru, azert kivagnak ha megkerdezem, keres-e vki G4 1.8T-t? )
-
ßrainiac
addikt
válasz Speeedfire #138746 üzenetére
Es az idorol meg nem is beszeltunk
(Mar nem az idojarasra gondolok)
-
ßrainiac
addikt
válasz Speeedfire #138750 üzenetére
Igen, en is azert vagtam bele, mert ugy volt h majd veszek melle vmi szakadt B5 pasztat csaladinak (2 gyerek), kiscsalad ugyis azt szereti ha lehet dzsuvazni meg szetrugni xD
Csak aztan abban allapodtunk meg hogy ket auto "no go", viszont ebbe a jelenlegibe nem tudom osszegyurni a komoly teljesitmenyt es a praktikussagot, komfortot, mint aminek mondjuk egy B6 2.0 tfsi szajhuzogatva, de megfelelne.
-
ßrainiac
addikt
válasz Speeedfire #138865 üzenetére
-
ßrainiac
addikt
Sziasztok,
Ezuttal mar frankon: el kene passzolni a Golfot es venni vmi nagyobbat.
Egy 2005-os A4 B7 Avanton akadt meg a szemem es tudni szeretnem mi az amire figyelni kene, mi az amiert nem ajanlott esetleg.
Olaj pumpa gondokrol olvastam, valamint a dugattyus temarol, valaki pedig tok egyenesen azt mondta hogy ennyi kilometerrel ne vegyek tfsi-t.
Megvetel utan a fontosabb dolgokat kicserelve es normalis karbantartas mellett is egy idozitett bomba lenne?
Van esetleg barkinek tapasztalata 200k +os tfsi-kkel?
-
ßrainiac
addikt
-
ßrainiac
addikt
Elmentunk megnezni a piros Audit, nem lopta magat a szivembe. Mentem vele egy kort, nem volt rossz, nagyon akart menni
Alapjarata szar volt, meg egy kicsit lehasznaltabb volt mint a kepeken, aztan ha mar ott voltunk, korbeneztunk egy kicsit. A B5.5-osok eleg gatyasak voltak, aztan meglattuk ezt. Teljesen elut minden eddigi tervemtol, bar olyan 2 eve felmerult egyszer a Touran.
Na szal a kerdes hogy ebbol melyiket erdemes ami alapbol sem gyenge, de van benne tuning potencial es nem viszi el minden penzunket a rossz konstrukcio.
Van ebbol 2.0PD ami jo, vagy inkabb CR? Esetleg ajanlott motorkodok?
1.4 TSI-t felejtsem el? Ez a turbo+kompresszor kombos?
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen