- 3D nyomtatás
- Visszatérne a PC-s kliensbizniszbe az NVIDIA
- Kormányok / autós szimulátorok topicja
- Királyi menetben érkeznek a G.Skill új DDR5 memóriái
- Vezeték nélküli fülhallgatók
- Computex 2024: gamer alaplap és „AI” PC az ECS-től
- Milyen széket vegyek?
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Támogatja a legújabb Windows frissítést az új AIDA64
- Mini PC
Hirdetés
-
Még két színben megcsodálható az ár/érték trónra pályázó Moto
ma A G85 külsőben és specifikációban is ígéretes.
-
Az Amazon eurómilliárdokat hozna az olasz és az európai felhőbe
it A jelentések szerint Olaszországgal folytat megbeszéléseket az Amazon a több milliárd eurós befektetésről.
-
Végre megjelenési dátumot kapott a Zenless Zone Zero
gp A teljes változat PC-re, PlayStation-re, Androidra és iOS rendszerekre lesz elérhető ingyen.
-
PROHARDVER!
Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motorkódot/ teljesítményt!
Új hozzászólás Aktív témák
-
válasz Mágus2 #38841 üzenetére
Elvileg 15-os Audi alufelni, szinte új Continental gumikkal. Ránézésre stimmel.
1.9-es TDI-t lehetett kérni nagyobbal? Vagy korábbi tulaj használhatta úgy, de csak felrakás után kalibráltatta újra, és eladás előtt szerelte vissza a gyárit?TV/monitor kalibrálást vállalok. ||| "All right , Thom. But understand this: I do care for you. I care for all the lost souls than end up up here."
-
válasz Mágus2 #38843 üzenetére
Akkor valamelyik nap lemosom, leolvasom, és meg is mérem.
Bár ránézésre az is látszik, hogy alsó hangon lehet a keréknyomás, szóval alkalom adtán majd meg is fújom.TV/monitor kalibrálást vállalok. ||| "All right , Thom. But understand this: I do care for you. I care for all the lost souls than end up up here."
-
-
FoBCRaistlin
őstag
válasz Mágus2 #38932 üzenetére
Azért ott nyomás nélkül is akad egy kis nyomaték.
Pl nálam frankó a gázpedál reakció. Vicces is szokott lenni amikor rossz úton haladok alapjáraton ketyegve.bitpork: "Gondolom ezért ódi és nem fosvágen " Jaja az ódira más fizikai törvények vonatkoznak, ezt nem tudtad?!
tomcsi23: Emlékszel? Mekkora poén volt már. na akkor 3-2-1 go... és állunk egymás mellett. Nézünk... na mi van? Padlózod? ja... és te? Én is... aztán megjött a nyomás...
[ Szerkesztve ]
Tuning szempontjából fontos, hogy "hány Mhz hideg van éppen" T56 - www.pcvizhutes.hu WOT: RaistlinX
-
-
rob210
nagyúr
válasz Mágus2 #38937 üzenetére
A levegő üzemanyag aránya javult és ezért ugrott meg.
Bár az enyém nem turbós nem 100hengeres csoda hiper technika, de vezettem már pár autót és kisebb nagyobb mértékben ez mindegyiknél érezhető.Tövig nyomott gázpedálnál ha visszább engedem a gázt meglódul az enyém is, de szerintem mindegyik nyugodtan ki lehet próbálni.
A haver 3000es öreg mercije is ugyan ezt csinálta, még a másik cimbim 2.0es corollája is.Renault power
-
FoBCRaistlin
őstag
-
atos19881101
senior tag
-
válasz Mágus2 #38843 üzenetére
A gumi felirata 195/65R15, ami megegyezik a gyári mérettel.
A szoftverben lehet gumiméretet állítgatni, vagy tesztpadon egyszerűen újra lehet kalibrálni?TV/monitor kalibrálást vállalok. ||| "All right , Thom. But understand this: I do care for you. I care for all the lost souls than end up up here."
-
atos19881101
senior tag
válasz Mágus2 #39055 üzenetére
Nem vitázom mert Te vagy a mester, de ezidáig úgy tudtam, csak sima TDi. Most már előkeresem a motorkódot mert érdekel. Szlovák forgalmiban merre találom a kódot?
Hát első ránézésre nekem ennek tűnik képről. Na keresem a forgalmit.
[ Szerkesztve ]
/** while (state(Korso) != BROKEN) go (Korso, &Kut) **/
-
atos19881101
senior tag
-
dJ Peer
aktív tag
válasz Mágus2 #39102 üzenetére
- 80.000 ft volt a blokk hónolás, főtengelycsapágyazás, új gyűrűk, + egy másik motorból kivett ép dugattyú.
- 40.000 ft volt a hengerfej teljes felújítás, szelepvezetők, szimmering, fészkek, síkbaköszörülés, hidrotőke pucolás, egyéb apróság.
- 38.000 ft a többi alkatrész, olyan, mint olaj, fagyálló, mosófolyadék, tömítések, szűrő, +ebben benne van, hogy elvitte, elment érte, mivel én nem értem rá.
- 32.475 ft-os főtengelyszimering, amivel csak 2-3 hónapig gyártották a 4. golfot, úgyhogy TaaT megnyugodhatsz.
- 40.000 ft munkadíj
végösszeg: 235.000 körül, plusz a további olajcserék.[ Szerkesztve ]
-
válasz Mágus2 #39132 üzenetére
Nagyon barbár megoldásnak tartom! Ha már fel kell lépnem, akkor a jegyzőhöz megyek birtokvédelmet kérni. Az a helyi rendelet szerint 150k-ig mehet. No meg a hívott társaság ami hangos. Az előbb egy kanparaszt azt óbégatta hogy "ne pazaroljuk az áramot"- lementem, és a kislánynak idéztem 1 emelet távolságból. Erre mondta h akkor lejjebb halkítják a zenét...
[ Szerkesztve ]
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
bajnokpityu
félisten
válasz Mágus2 #39231 üzenetére
Ez csak sima TFSI, nem RS. Ha jól emlékszem a tojás előtti RSek 2literesek voltak.
160lovat írtak a forgalmiban, chippel meg kb a 2.0gyári 0-100 gyorsulás értékét hozza.
Mi a baj amúgy a chipesekkel? Megmondom őszintén, nem azért vittem el cimborához, mert nem ment elég jól.eladók: Hifiman HE560V3, Topping DX3PRO+ DX7PRO
-
bajnokpityu
félisten
válasz Mágus2 #39233 üzenetére
Nem ismerem a generációkat, hogy hogy hívják.
Ilyesmi külsőre.
Chipre két ok miatt vittem:könnyen fullad araszolásnál(rendkivüli módon idegesített), és alapban zabál,mint a fene. Ezek a pozitiv igéretek is kellettek, azért a néhány paciért nem adtam volna annyit,amibe került. Úgy számolom, idén visszahozza benyában az árát, olyan 1.5 literrel csökkent az átlagom.eladók: Hifiman HE560V3, Topping DX3PRO+ DX7PRO
-
bajnokpityu
félisten
válasz Mágus2 #39236 üzenetére
Nem gondoltam bele, h bármi baj lenne vele. Mindenki rendben találta, azt mondta, ez ilyen.
Véleményedet egyébként megerősíti az is, h gyári állapotában bizony fekete pamacsokat tudott eregetni, húzósabb indulásnál. Ezt mások mondták, de kormos is volt a kipu. 58e m volt akkor benne, szerviztől vettük, eddig mindenki igaznak vélte a kilométer-állást.
Nem csak alapjáraton zabált. Álló helyzetben 0.7l/órát irt, városi tökölésnél 10-11l/100km, 110es tempónál meg olyan 9körül. Álló helyzetben semmi difi, a többi csökkent. óra szerint is, valóságban meg még jobban.
Hogy mennyire füstöl,nemtom, azóta nem szóltak.
[ Szerkesztve ]
eladók: Hifiman HE560V3, Topping DX3PRO+ DX7PRO
-
-
Ramses07
Modder
válasz Mágus2 #39287 üzenetére
Igen! Tisztában vagyok vele. Csak amikor írták még nem volt rajta mérőműszer és csak statikus nyomást tudott, az meg tudjuk, hogy csak hozzávetőleges Szóval rákerült az óra és akkor döbbentünk rá, hogy mi van!! Szóval akkor két napig fél gázzal közlekedtem. Aztán a turbón visszatekertük olyan 1,6-1,7-re. Azóta is így használom. GT20-as van rajta. Csak kellene pd dugattyú, 11-es elem nagy cooler és meg lenne a 200 paci
502 csúcsok.
Kollár írta a chippet. Ott voltam 3 órát...[ Szerkesztve ]
Life is short, ride hard!
-
kk831228
addikt
válasz Mágus2 #39287 üzenetére
Én nem értek hozzá de ahogy nézegettem videókat 1.3,1.4 bar már eléggé tol ha minden beállítás ok... mennyi amúgy a gyári érték?? 0.7 kb?
[ Szerkesztve ]
"Legjobb lesz ha elverem egy kis csalánnal... Az lesz a legjobb... " by Dallas parody az örök klasszikus!! : ----> https://youtu.be/HL7Wp9ltweo?t=317
-
Ramses07
Modder
válasz Mágus2 #39290 üzenetére
ASV
Kicsit kell neki idő, hogy felpörögjön, de azért megy És jól is húz!8th: Mi a baj vele nem értem? De azért nem annyira rossz, csak nem a leg ideálisabb..Csak annyi volt vele a bajom, hogy amikor vissza rakta a fedelet, nem pasztázta be és még másnap be is ázott és a kocsinak kampec...
[ Szerkesztve ]
Life is short, ride hard!
-
Új hozzászólás Aktív témák
- 3D nyomtatás
- Visszatérne a PC-s kliensbizniszbe az NVIDIA
- Kormányok / autós szimulátorok topicja
- Királyi menetben érkeznek a G.Skill új DDR5 memóriái
- Porszívók - akkus és klasszikus vezetékes
- Vezeték nélküli fülhallgatók
- Motoros topic
- Windows 10
- Dobhatja a Google az Exynost és a Samsungot
- AMD CPU-k jövője - amit tudni vélünk
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen