- Milyen TV-t vegyek?
- iPad topik
- Melyik tápegységet vegyem?
- Amlogic S905, S912 processzoros készülékek
- OLED TV topic
- Azonnali fotós kérdések órája
- Intel Core i5 / i7 / i9 "Alder Lake-Raptor Lake/Refresh" (LGA1700)
- Androidos tablet topic
- Samsung QN800D: Neo QLED 8K tévét teszteltünk
- AMD GPU-k jövője - amit tudni vélünk
Hirdetés
-
Nem kap több frissítést a Wolcen: Lords of Mayhem
gp Szeptembertől a többjátékos mód már nem lesz elérhető.
-
Computex 2024: az Acer Predator monitorok OLED lázban égnek
ph A cég harmadik negyedévben debütáló újdonságainál az 1440p és a 240 Hz jelenti az abszolút minimumot.
-
Megtévesztő AI-kampányok ellen küzd az OpenAI
it Egyre több a megtévesztő tevékenység és kampány, ami az AI segítségével készül – néhányat már elkapott az OpenAI.
-
PROHARDVER!
Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motorkódot/ teljesítményt!
Új hozzászólás Aktív témák
-
Mágus2
Közösségépítő
Már 2x kérdezted, de három a magyar igazság: Lehet EGR ha nem zár be padlógázra, lehet N75 szelep és lehet szoruló VGT, ami ha nem ilyen, akkor szorul... Comprende?
-
Mágus2
Közösségépítő
Ha zet minden sebességben eljátszaná, akkor egyértelműen valahol szökik a vákuum. Miután beindítod, a vákuum bezárja a VGT lapátokat, hogy alacsony fordulattól is toljon a csiga, amint nő a noymás, kinyitja, hogy kevesebb kipufogógáz kevésbé forgassa a kompresszor kereket. Ha alacsonyan nem tol, akkor nem nyit ki eléggé, vagy valahol elszökik a nyomás. Amikor beindítod felhúzza a vákuumlabda a turbón a felső végállásba a kart?
Kiskokó:
Liqui moly jó cuccokat gyárt, de ha remeg a porlasztó csúcsok miatt, akkor ultrahangos mosóba velük, vagy a kukába.[ Szerkesztve ]
-
Mágus2
Közösségépítő
Hátul, az EGR mágnesszelepén( a fej végében van felfogatva, az EGR vákuumcsövét követve megtalálod a szelepet.) van egy kiflibe hajlított cső szépen el tud repedni.
jredling Ezzel tessék próbálkozni:
Coding
Adaptation
Channel 000: Reset Adaptation ChannelsReset all adaptation channels back to the original factory values.
[ Szerkesztve ]
-
Mágus2
Közösségépítő
Már nem sokat kell aludni, viszem a vákuum rendszer tesztert. Ott kiderül helyben, hozzál benzint, hogy fel tudjuk gyújtani, Csabi kiveszi neked előtte a kormányt, hogy maradjon valami szuvenír
Videózd le a vákuumlabda tengelyének mozgását a turbón. Valaki indítsa be a motort, mert nem érkezel egyedül oda szaladni a turbóhoz.
[ Szerkesztve ]
-
Mágus2
Közösségépítő
Szétkapjuk a talin? Menetvágót, oxigén sátort, hegesztőt hozzál.
Ha rajta a labda, akkor nehéz felhúzni, mert nyomja a rugója(jó erős). Szóval az normális, hogy kézzel nem tudod mozgatni. Nézd meg mi történik, amikor beindítod.
A VGT-t a vákuum zárja, a labda rugója nyitja, ahogy csökken a rendszerben a vákuum. Az N75 csak a vákuum erősségét szabályozza. Ha kétségeid vannak, le kell kapni róla a labdát, akkor kiderül mennyire szorul.
Várom a videót.
[ Szerkesztve ]
-
zsolt19900
őstag
megpróbálom egyszer úgy, csak nem tudom hogy hogy álljak neki az ülésnek
Faragó Szolgáltatóház - Magyarszék - Autóalkatrészek és kiegészítők, Biztosítási alkusz, pénzügyi tanácsadás, számítógép javítás karbantartás, Új műanyag nyílászárók értékesítés, ingatlanközvetítés --HÍVJ VAGY ÍRJ BIZALOMMAL--
-
footy
addikt
-
-
http://www.hasznaltauto.hu/auto/audi/q7/audi_q7_4.2_tdi_quattro_dpf_tiptronic_s-line_plus.21alu.f-1.dvd.full-8905257 Pedig folyik a nyálam egy ilyenre de nagyon....
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
Rambovits
senior tag
Még mindig "Premium" kategóriát hasonlítunk össze a konszern "Hétköznapiemberszámáraiselérhető" márkájával.
Ha annyi pénzem lenne amennyi nincs, és utána nekem kéne az autót fenntartani, szerintem egyértelműen a Skodát választanám. Legalábbis én úgy gondolom, hogy olcsóbb fenntartani.
Ha nem így van, javítsatok ki nyugodtan.
Mennyibe kerül pl. egy körbefékezés, vezérléscsere stb.A hardver az, amivel ha elég sokáig játszol eltörik. A szoftver az, amivel ha elég sokáig játszol működni kezd.
-
brumi1024
veterán
Azért ha beleülnél egy 30 milliós A6-ba (annyiért már nem 4 hengeres dízel van, hanem rendes 313 lovas 3.0) és egy 13,5-es Superb-be (kis b) mindjárt látszana, hogy nagyon nem ugyanaz a kettő. Persze nem ér duplaannyit az A6, de rendesen magasabbra van pozícionálva. És külső méreteiben, tengelytávjában nagyobb is az A6, mint a Passat vagy Superb (az A6 továbbra sem Passat méretkategória!), ugyanis az MLB, nem MQB. A motorcsalád sem ugyanaz, mert a Superb-t nem szerelik 3 literes dízellel, sem igazi Quattroval.
[ Szerkesztve ]
-
brumi1024
veterán
Az igazi Quattro alatt Torsent értettem, ami az MLB Audikban van.
"Abba bedobta hátra a 2 bicaját az a6ba be se tudja tenni olyan szűk."
Ja ha teherautót akart, akkor miért nem Craftert vett? Abból egy nagyobba a zongorát dobod be úgy, mint az A6-ba a hátizsákot. Nem attól lesz egy autó prémium, hogy belefér a bicikli.
[ Szerkesztve ]
-
-
brumi1024
veterán
-
Typhoon47
őstag
Abszolút egyetértek. Az A6 legnagyobb előnye szerintem a 3.0tdi, minden körülmények közötti nyomatékhegy érintésre. Ha ettől eltekintünk akkor nem sok marad a javára, leszámítva a beltér "szépségét" ill. a jobb szigetelést (bár LnK sem rossz egyáltalán).
"Education is important but big biceps are importanter"
-
brumi1024
veterán
Mondjuk abból a szempontból ez egy értelmetlen vita, hogy az egész egy konszern. A részükről ez az egész nézhet ki egy MISO rendszernek, ahol az inputokat (az egyes autóik minőségét, a márkák imidzsét) úgy kell kialakítani, hogy a modellek jól lefedjék a piacot és egymás elől ne vegyenek el teret. Tehát biztosítsák, hogy az Audi vevő megvegye az Audit, és a Skoda vevő ne kapjon jelentősen rosszabb minőséget, mint az Audi vevő, hogy ne kezdjen el más márkánál nézelődni. És innentől ez egy legózás a meglévő alkatrészekkel, egy finom játék a minőséggel, a minőségérzettel, a hanggal, stb.
-
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
[ Szerkesztve ]
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
-
-
-
-
-
-
zsolt19900
őstag
én is pont most kérdeztem meg, igaz én autótípusom alapján és 2.25 öt mondtak nekem is üres töltetre
ugye mondtátok, hogy kettőstömegű cserekor érdemes váltóolajat is cserélni, láttam csillióárasat is, a lényeg az az, hogy 75W90 legyen ugye? vagy kell még valamilyen normának megfelelnie?
ezen kívül "ízlés dolga" hogy castrol, motul vagy Mollit teszek bele?
Faragó Szolgáltatóház - Magyarszék - Autóalkatrészek és kiegészítők, Biztosítási alkusz, pénzügyi tanácsadás, számítógép javítás karbantartás, Új műanyag nyílászárók értékesítés, ingatlanközvetítés --HÍVJ VAGY ÍRJ BIZALOMMAL--
-
Mágus2
Közösségépítő
Jó kérdés, nem castrol és nem is motul. Swag vagy febi vagy valami hasonló, de nem is ez a lényeg. Van benne valami adalék, ami csak ebben a gyári csomagolásban van amint a vw rendelt, hogy élettartam töltet legyen, ezért nem tudod azt a minőséget megvenni csak a gyári palackban. Innen nézve ne érdekeljen, hogy ki gyártja, erre nem kell sajnálni, annyi, amennyi, de ha másat öntesz bele, rosszabb lesz a váltási érzet. Mindent lehet okosba, ezt nem. Aki nem hiszi, az cserélje 2x, másodszorra majd megveszi a gyárit.
zsolt19900Már a lupo esetében is mondtam, hogy tegyél gyárit.
[ Szerkesztve ]
-
ADAM1337
nagyúr
Igen, még van belőle.
Elég üzembiztos ahogy nézem. 2.0 pd tdi-vel akartam de lebeszéltek róla.(meg városi napi 20km, meg 2hetente 500-600km-re jobban kijövök talán.)
Haveromnak az van ő tapossa de még baja nem volt vele.UAG Metropolis LT MagSafe Apple iPhone 15 Pro Max tok eladó
-
Mágus2
Közösségépítő
Majd beszámolsz ha melegen akadni fog. Egyedül tomcsi23 hallgatott rám a gyári olajjal kapcsolatban és nem bánta meg, ha jól emlékszem.
Cseréltem 1,6 benzin octaviaban castrol olajra, mert olyat hozott a tulaj, melegben akad. Cseréltem 1.9SDI octaviaban mogul olajra, hidegben akad. Cseréltem magamnak a TDI-ben gyárira, azóta is klitty-klatty. Te dógod.
[ Szerkesztve ]
-
zsolt19900
őstag
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen