- Milyen billentyűzetet vegyek?
- TCL LCD és LED TV-k
- Intel Core i5 / i7 / i9 "Alder Lake-Raptor Lake/Refresh" (LGA1700)
- Amlogic S905, S912 processzoros készülékek
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 7***(X) "Zen 4" (AM5)
- SONY LCD és LED TV-k
- Steam Deck
- E-book olvasók
- Azonnali VGA-s kérdések órája
- Épített vízhűtés (nem kompakt) topic
Hirdetés
-
Hódít az AI, közben a Microsoft emberek százait küldi el a felhős részlegétől
it Folyamatosak a dollármilliárdos befektetések a felhő, az adatközpontok és az AI kapcsán, de a Business Insider jelentése szerint eközben emberek százait küldik el a Microsoft felhős ágazatától.
-
Computex 2024: beröffentette az AI-t az AMD
ph A Strix Point kódnevű SoC APU lesz a cég első Copilot+ platformja.
-
Spyra: nagynyomású, akkus, automata vízipuska
lo Type-C port, egy töltéssel 2200 lövés, több, mint 2 kg-os súly, automata víz felszívás... Start the epic! :)
-
PROHARDVER!
Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motorkódot/ teljesítményt!
Új hozzászólás Aktív témák
-
K Norbi
addikt
válasz negyedes #168540 üzenetére
Nem kell szerintem felszedni. Csak ha rengeteg van benne.
Elég ha kiszeded felülről valahogy valamivel.
Indexet ha kipattintod. Onnan is lehet neki segíteni.
Meg vízzel meg kéne locsolni mit mutat.De ha felakarod szedni, akkor 2 ablaktörlő kart leszeded.
Ha rá van gyógyulva, mentet fújd meg többször WD-40 el
De van mikor akkor sem akar lejönni.
Meg visszarakáskor a műanyagot kézzel finoman pattintsd vissza.
Valaki kézzel odabasz neki visszapattintáskor és csodálkozik miért repedt végig a szélvédő[ Szerkesztve ]
-
-
gzbotii
veterán
válasz negyedes #169864 üzenetére
Hát, kérdés, hogy ezen a problémán kívül, más baja van-e. Pl rozsda, motor mennyire kopott, futómű, klíma működik-e, etc.
Mert ha a még két másik dologra rá kell borítani 500-500€, akkor tuti, hogy nem éri meg.When every logical course of action is exhausted, the only option that remains is inaction.
-
-
negyedes
addikt
válasz negyedes #169943 üzenetére
megint ujjitott ez a vacak, temetesre kellett volna menjek es amikor indultam egyszeruen nem tartotta meg az alapjaratot. gyujtas, felugrik 1500 rpm-re es magatol visszazuhant. 3x probaltam es mindig ugyan ez volt. majd kovetkezore gyujtas utan beinditottam a legkondit es hopp volt alapjarat, persze a legkondi miatt.
Három dolog biztos az életben: az adó, a halál és az adatvesztés. - Baráth Gábor
-
-
-
simonjoe
őstag
válasz negyedes #172889 üzenetére
Én csak ezt a márkát használom, a pollenszűrőkből a MANN gyártott először Polifenolos aktívszenes szűrő-t. Az egyik legjobb szerintem a piacon bőven megéri az árát.
Joe
-
grizlisandor
addikt
válasz negyedes #172889 üzenetére
Minimum Filtron márka mindenből, pollenszűrőből meg legolcsóbb aktív szenes(ugye ezt évente kidobod belőle mondjuk a többit is ), a minimum ajánlás, amit szerelőmtől hallottam. Én Mann-t kérek, elvileg megéri mindenből, kövinek pollenszűrő nálam is FreciousPlus lesz.
[ Szerkesztve ]
-
-
-
negyedes
addikt
-
F_Zolee
veterán
válasz negyedes #173070 üzenetére
Munkatárs is hasonló összegekben mozgott de nemrég elment menet közben az olaj neki. Olajlevalálasztónál taknyol most kicsit a motor. Hátsó izzót cseréltünk volna ma de nem jött össze, mert a foglalatot is szétbarmolták. Aztán realizálódott nem az izzóval lesz gond...most ott tart rohadtul meg akar szabadulni már tőle.
És még közel se olyan állapotban van, mint amit szeretne. Kasztnira is kazal pénz kéne. Sajnos hirtelen felindulásból megvette, de aki szerelő volt vele az sem volt a toppon mikor nézték. -
negyedes
addikt
válasz negyedes #173045 üzenetére
A szaga folytatodik: kicserelte a fojtoszelephazat, gyarira,zsir uj, elottem vette ki a dobozbol. Problema ez utan is fent all. Igen adaptaltak, 2x is. Most ott maradt nala hogy nezze meg a lamda szondakat es vigye el ujra megnezetni az szamitogepeket, ECU volt beazva, de azt mondtak hogy az javitva lett. innen is udvozlom azt a vag mernokot aki olyan jo helyre tette az ECU-t.
Amugy a 2. memoria meg mindig nincs, nem tudok az 1 es 2 memoriak kozott valtani, fixen az egyesen all es resetelni sem tudom. EGR csere elott meg fixen a 2. memorian volt.
Meg szanok ra 35k, mert szeretnem hogy most telen legyen autom az uszas miatt. Ha nem tudja megcsinalni majd januar-februarban megy mas szakihoz az auto.Három dolog biztos az életben: az adó, a halál és az adatvesztés. - Baráth Gábor
-
-
c00per
tag
válasz negyedes #173172 üzenetére
en egy 1.6 akl-el voltam ugy, hogy semmi penzert nem akart a fojtoszelep alapallapotba allni takaritas utan.Kulfoldi forumba irtak, hogy elotte erdemes resetelni az ecu-t, hogy alaphelyzetbe alljon es utana tanitani a fojtoszelepet.Megkeresem neked a leirast.Kell hozza vcds... probat meger.
-
c00per
tag
válasz negyedes #173172 üzenetére
vcds kezikonyvbol masolom:
"
VCDS – Adaptation / Long Adaptation - Section 19-B
Label Files can support values and descriptions for Adaptation channels. A help chart may be displayed in a balloon. For control modules that have a Label File with Adaptation information, a drop-down menu may also be available, which allows you to select from the supported functions:
Once you have reached a channel of interest, you can use the [Up] and [Dn] buttons next to New Value to incrementally change the value. Or you can directly enter a New Value and click [Test]. This will tell the controller to temporarily use the new value so you can evaluate its effects.
When you are satisfied with the effect of a New Value, you can store it in the Controller permanently by clicking [Save].
If you'd like to record just a snapshot in time of the current readings in each group, click on [Add to Log]. This will save the results to your PC, typically to your C:\Ross- Tech\VCDS\Logs directory.
Notes:
Channel 00 is a special case. Performing a [Save] to Channel 00 resets all adaptation values to their original factory defaults. This only works in controllers that support this function, see your Factory Repair Manual to find out if this procedure applies to each controller in your vehicle.
Some Engine and Immobilizer controllers will require a valid Login before permitting you to [Test] or [Save] Adaptation values.
Values put in with [Test] but not Saved will persist until controller is powered-down." -
rob210
nagyúr
válasz negyedes #173196 üzenetére
Azért akkor nekem már teli lenne a zacsim.
Anno én pont ezért tanultam ki a renault összes betegségét és kezdtem el ezeket szerelni, mert mindenki csak gányolta az öreg 8 szelepes 1.4 est nem tudtak rájönni mi a baja.
Aztán én magam csináltam meg egy nyomástartó szelep cserével. Erre ráment majd 7 hónapom. Amíg minden gyári leírást beszereztem megtanultam és rájöttem az összefüggésekre. Ez 10 éve volt azóta sok renaultot megcsináltam és néha egy két vagot. De a szívem a franciához húz arra áll rá a kezem.
Nincs a környéketeken senki aki ért is a kocsidhoz nem csak szereli?
Mint kb. mágus?
Általános szervizbe ilyen hibával nem szabad vinni, mert az mindig csak gányoláshoz vezet, meg mutogatáshoz.Renault power
-
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs