Hirdetés

Aktív témák

  • V/

    Topikgazda

    ECCSCCCA.... azonosítós küldemény meg nem kapása témához.

    Vannak a küldemény címkén ilyesmi szövegek

    Konsz: = postai konszolidátor, aki megrendeli az üzleti levélként történő kézbesítést és majd a hónap végén ki is fizeti ezen üzleti levelek megelőlegezett kézbesítési díját.

    A küldemény megérkezik Budapestre, a Cainiao itteni megbízott logisztikai cége levámoltatja, majd átadják annak a cégnek, amely a Magyar Postánál megrendeli és átadja kézbesítésre. Az átvevő postai részleg az 1005-ös postai egység. (NPKK Vecsés)
    Megbízó a Cainiao és a postai konszolidátor (aki a Magyar Postát megbízza üzleti levélként történő kézbesítéssel) a European Chinese Supply Chain Zrt. röviden ECSC.

    Látható, hogy van olyan írva DÍJ HITELEZVE Magyar Posta, ez azt jelenti, hogy a postások megelőlegezik a feladási díjat és hónap végén kiszámlázzák az összes ilyen levél feladási díját a megbízónak, aki az ECSC lenne.
    Ez azért adja, hogy létezik valamiféle nyilvántartás, valójában a mezei leveleket is tudnák úgy könyvelni, hogy mi is lássuk, hogy hol tart, de ehhez nincs akarat a posta vezetésében, a technikai feltételek már most adottak ehhez a nyilvántartáshoz.
    Persze a Magyar Posta csak 1 darab levélnek számolja, annak ellenére hogy a logisztikai cég által nyilvántartott levélről van szó. Technikailag nyilvántarthatnák ők is, a postai rendszer tudna azonosítót hozzárendelni.
    A küldemény típusa Üzleti e-kereskedelmi levél (ez Magyar Postai fogalom) és alatta az ECCSCCCA.... azonosító. Ez a küldemény mivel az 1005-ös budapesti postán lett feladva belföldi küldemény, nem külföldi.
    A nyomkövetési információknál az Arrive at local delivery office dátum, időpont azt jelenti, hogy akkor adta át a Cainiao képviseletében az ECSC a Magyar Postának, nem a kézbesítő postára érkezik meg.
    Persze véleményem szerint a postások megkapják ezek többségét és ha nem is kézbesítik akkor is felszámolják a ECSC (Cainiao) felé az üzleti levél bérmentesítési díját. (Ennél átvesznek X küldeményt naponta és a hónap végén leszámlázzák az addig átvett X+X+X... számú üzleti levelet. Se kártérítés, se tételes elszámolás, csak nyereséges üzlet nekik.)
    Van egy "hivatalos" bejegyzésünk a mondjuk ezen az oldalon nézve hogy mikor rendelik meg a kézbesítést, adják át a Magyar Postának ezt a küldeményt.
    Innentől kezdve két dolog lehetséges megkapják és kézbesíteniük kell, vagy nem kapják meg csak egy könyvelési, pénz elszámolási darabszám lesz.

    Akkor most rátérek arra ha ezt az ECCSCCCA.... azonosítójú levelet nem kapjuk meg.
    Indíthatunk meg nem érkezett dispute-t az AliExpress-en, ehhez kell mellékelni valami bizonyítékot. It jön a probléma, mert a nyomkövetésnél az utolsó bejegyzés amit látnak az hogy Arrive at local delivery office. Erre az lehet válasz az AliExpress részéről hogy érdeklődjünk a kézbesítő cégnél és nem kapunk vissza semmi pénzt.
    Nekünk azt kell bizonyítani hogy nem kaptuk meg.
    Az előbb írtam a két esetet, az elsőnél jön most az hogy elveszíti a posta.
    Hogy sikeres legyen a dispute olyan valami kellene ahol a Posta leigazolja hogy
    1. elvesztették és ezért nem került kézbesítésre vagy azt igazolja a Posta hogy
    2. nem kapták meg a Arrive at local delivery office bejegyzés ellenére és ezért nem lett kézbesítve.

    Amit itt idéztetek postai értesítőket ezek nem azok amelyeket elfogadná az AliExpress bizonyítéknak a meg nem érkezett dispute-hoz, mert semmit nem írnak bennük a konkrét azonosítójú küldemény helyzetéről.
    Amikor hablatyolnak arról hogy nem nyilvántartott, meg nincs kártérítés stb. nem arra válaszolnak hogy akkor most az dokumentáltan átadott Üzleti e-kereskedelmi levél elveszett vagy azt hogy ez az átadás nem történt meg.
    Erről kell nyilatkozniuk hogy most melyik van, nem kell semmi más, az alábbi szöveggel (amit már néhány embernek leírtak)
    Ezt a ESC00xxxxxx számú küldeményt nem kapták meg a látható bejegyzés ellenére, nincs a postai nyilvántartásban, nem került hozzájuk és ezért nem is kézbesítették. ekkor eleget tesznek annak hogy segítenek nekünk mert a nem nekik kell kárpótolni bennünket, de illendő lenne valahogy a meg nem kapott küldemény ügyét rendezni.
    Elkérik a pénzt a European Chinese Supply Chain Zrt-től nem kézbesített tételekre is?

    Szóval én csak azért javaslom az igazolás kérést hogy biztos legyen az hogy a meg nem érkezett dispute pozitív végeredményű legyen.
    De semmi kötelezettség, csak egy egyszerű javaslat, amit vagy elfogad valaki vagy nem, de az biztos hogy ha valaki igazolta hivatalos kézbesítő céges igazolással hogy nem kapta meg a küldeményt valamilyen okból, azt elfogadták és visszaadták a pénzt.
    Szóval nem az lényeg hogy most igazolás így, igazolás úgy, adsz valamilyen bizonyítékot be vagy nem adsz be.

    [ Szerkesztve ]

Aktív témák