Hirdetés
-
RISC-V alaplap a Framework Laptop 13 notebookhoz
ph A szabadon szerelhető, bővíthető noteszgépbe a DeepComputing jóvoltából kerülhet a nyílt platform.
-
Retro Kocka Kuckó 2024
lo Megint eltelt egy esztendő, ezért mögyünk retrokockulni Vásárhelyre! Gyere velünk gyereknapon!
-
Európában is kapható az Oppo Reno 12 és Pro testvére
ma A kínai verziókhoz képest változtattak itt-ott, június 25-től 500 eurós áron indul az értékesítés.
-
PROHARDVER!
A topik a PayPal használatához kapcsolódó kérdésekkel foglalkozik.
Új hozzászólás Aktív témák
-
Topikgazda
válasz germinator66 #45449 üzenetére
Holnap lesz rajta pénz aztán megírom, mert ha működik akkor a PP-on váltva a $-t vagy fontot €-ra és úgy kiküldve (rákerülve) a Wise €-os számlára már hasznos előrelépés lenne, mert a keresztárfolyamuk azok esetén nem a gagyi forinthoz viszonyul.
-
HNLaszo
friss újonc
sziasztok,hatha tud valaki ebben valami megoldas,olyan problemaval szembesultem,hogy 10 valahany eve nyitottam a Pay pal szamlat meg Magyarorszagban,azota minden valtozott/ bank kartya,teloszam,stb./,most penz van a PP szamlan ,de nem tudok belepni,keri a b.kartya utolso 4 jegyet,az mar feledesbe merult,legfejebb a bank nevere emlekszem,a belepesi kodot kuldik ,de a regi teloszamlara,ami mar nem letezik,igy nem jutok a penzemhez
-
Topikgazda
válasz HNLaszo #45453 üzenetére
Van kétlépcsős belépési védelmed vagy a PSD2-es sms-ről van szó? Ha az első akkor ki kell kapcsoltatni és azután tudod módosítani a telefonszámot, ha a második akkor meg az új telefonszámot kell megadatni az ügyfélszolgálaton keresztül. Mindkét esetben csak telefonos ügyintézéssel megy.
Magyar idő szerint munkanap 09:00-17:30, 00353 1 436 9111 ez Írországi szám.
Ez lenne az ügyfélszolgálati magyar vezetékes telefonszám: 06 1 777 7944, de itt is angolul beszélnek, viszont magyarországi percdíjjal számolnak a telefonszolgáltatók:
Folyamatosan írják kérik hogy az adatváltozásokat csinálja meg mindenki. -
HNLaszo
friss újonc
Koszonom,a teloszamat sikerult bediktalni,de valtozas nem tortent
-
Topikgazda
válasz germinator66 #45444 üzenetére
No próbáltam és nem működik. Van a PP egyenlegen €, kezdeményezem a Wise-n a feltöltést, beléptet a PayPal-ra és hiába alapértelmezett egyenleg az €-os és hiába írják hogy A PayPalról nem fogadunk el kártyás fizetéseket, a PayPal-on kártya hozzáadásos Wise ablak jelenik meg, amely semmilyen kártyát nem fogad el.
Nekem nem sikerült a próba.
Szét is b@ta a kártyabeállításokat.
Nekem továbbra is úgy tűnik hogy a PayPal és a Wise nem barátok.[ Szerkesztve ]
-
somnia
őstag
Sziasztok!
Reklamálnék a Paypalon de mire befejezem az írást kiléptet.
Hogy lehet megoldani, hogy ne tegye? -
Topikgazda
PayPal - Wise EUR kiutalás téma.
Mivel nem ment a dolog írtam a Wise-nak, ennyit írtak most:....Tudnak a hibáról és úgy tűnik, hogy a fennakadás, illetve a probléma maga a PayPalnál van sajnos, és nem tudunk egyelőre ezzel mást csinálni, hogy elkerüljük a tapasztalt átírányítást a kártyás felületre. A feltételezés a mi oldalunkról az, hogy a hiba akkor mutatkozik, ha a PayPal fiók egy olyan országban lett létrehozva, ahol nem az EUR az elsődleges pénznem, hanem mondjuk HUF vagy GBP.
Azt javasolták átmeneti megoldásnak - míg a PayPal meg nem oldja a maga részéről ezt -, hogy a PayPal Beállítások menüpontjában az elsődleges fizetési forrás az EUR legyen. Ha ez már ki van választva, akkor valóban nem tudunk jelenleg mást javasolni ez ügyben sajnos.És még azt írták amit a PayPal szerintem nem díjazna, hogy ez a dolog működjön:
Érdemes lehet a PayPal ügyfélszolgálatán jelezni ezt a problémát, utalva arra, hogy a mi részünkről már ki lett vizsgálva a probléma és úgy találtuk, hogy nem a mi felületünkön lehet erre megoldást találni.
-
M0Dair
aktív tag
Üdv!
Az lenne a kérdésem, hogy ha USD-ban van a pénz a paypal számlámon és a bankszámlámra szeretném kikérni dollárban az összeget akkor miért akarja mindenképpen átváltatni velem forintra? Szeretném ha a bank váltana és dollárban küldené el a paypal.
Az elsődleges valuta is USD nálam, abban jött az összeg is... végigvezet a kifizetésnél ott még dollár és a végén odaírja, hogy 349-es árfolyamon ennyi forint lesz.
Nem tudom régen is így volt-e, de a beállításoknál nem találok már semmi erre vonatkozó dolgot.
Előre is köszönöm ha valaki tud segíteni. -
aktív tag
-
M0Dair
aktív tag
válasz RudiLicenc #45463 üzenetére
Tehát hiába kérem adott devizában, Ők akkor is az adott ország valutájára váltják?
Oké akkor így már tiszta és nem idegeskedem köszi. -
TomyG_
friss újonc
Sziasztok!
Ma regisztráltam a prohardver-re az egyik facebookos ismerősöm ajánlotta. Azt mondta, hogy itt egy jó kis paypal forum van ahol biztos találok választ a kérdéseimre!!!Megpróbálom röviden leírni a PayPal fiókommal kapcsolatos problémáim. Remélem lesz aki tud segíteni ezeknek a megoldásában.
Szóval.. 2021 decemberében regisztráltam a Paypalra és még karácsony előtt előfizettem (bankártyás utalás) egy szolgáltatásra itt kezdődtek a bajok... ugyanis rákattintottam arra, hogy az automatikus fizetésem aktív állapotba kerüljön azaz engedélyeztem, hogy a paypal minden hónapban automatikusan utalja a szolgáltatásra a megadott összeget. Ezzel még nem is lett volna nagy baj viszont én 2022 februárban már nem szerettem volna igénybe venni ezt a szolgáltatást (egyébként sporttanácsadó oldal..).
Itt kezdődik az a harc amit már február óta vívok a PayPallal.
Az előfizetésem aktivitását sikerült inaktív állapotba helyeznem még februárban ez azt jelenti, hogy az engedélyem nélkül nem utalhatja automatikusan az összeget. (írjátok ha nem jól tudom). De ez nem így történt ugyanis a következő hónapba is levette az összeget.
Ekkor vettem fel a kapcsolatot a Paypal ügyfélszolgálatával. Akiknek felvetve a problémám azt válaszolták, hogy a PayPal számlám korlátozásra került mert 2500 euro összeget kaptam valakitől és nem mentem át valami ellenőrzésen. Megjegyezném, hogy soha nem volt pénz a paypallomon és soha nem is kaptam és küldtem senkinek csak ezt a szolgáltatás összegét akartam utalni innen. Azt kérték igazoljam magam és a lakcímem. Ez is megtörtént. Azt írta az ügyfélszolgálat, hogy 24 órán belül kivizsgálják és minden opciót visszakapva használhatom a paypallom. Ez így oké csak 4 napja nem jött kutyaszar sem.... Most írtam nekik megint, hogy erőltessék meg magukat... és legyenek kedvesek válaszoljanak.Hozzátenném hogy februártól idáig leveleztem velük és nem voltak képesek megérteni, hogy én inaktív állapotba raktam az előfizetésem és ennek ellenére utal a paypal automatikusan a szolgáltatónak. Az előfizetést törölni sem tudom ugyanis nincs meg az az opcióm hogy törlést kérjek rá. Továbbá nem látom a tranzakcióimat sem amit ennek a cégnek utaltam... A keresőben sem találom mintha nem is lett volna pénzmozgás soha a paypallomon. A fiókomat lezárni sem tudom mert azt írja hogy lépjek kapcsolatba az ügyfélszolgálattal.
Teljesen tanácstalan vagyok már 3 hónapja utalásra kerül az összeg úgy hogy én nem szeretném.
Azon gondolkodtam ha nem sikerül velük előrébb lépni vagy itt nem kapok választ a problémámra letiltom a kártyám és kérek egy újat. Akkor talán megoldódik a probléma és legalább az összeget nem tudják elutalni.Nektek esetleg volt ilyen korlátozásotok? Valaki járt ugyanebbe a cipőbe mint én?
Valaki segítsen mert törölni szeretném az előfizetésem és az egész Paypal fiókom!!!!!Várom a válaszotokat! Előre is nagyon köszönöm!!!
ÜDV
GT
[ Szerkesztve ]
-
Topikgazda
válasz TomyG_ #45467 üzenetére
Téves a megközelítésed.
Amikor egy rendszeres fizetést leállítasz a PayPal-on, azelőtt fel kell mondanod a szerződést az adott cégnél, ha nem teszed meg el fog menni a pénz ugyanis nem a PayPal utal, hanem a feljogosított cég szedi le a pénzt a PayPalon keresztül.
A felmondásokra meghatározott határidők vannak, ha átlép az előfizetés a lemondás időpontján, akkor lefogják vonni a következő havit és addig vonja amíg él a szerződésed, hiszen nem a PayPal-al kötöttél szerződést, így nem a PayPal-on szűntedet meg egy másik céggel kötött szerződést.
Azért is lényeges a lemondás mert ha az időpontok be lettek tartva és megtörtént a szerződés felmondása, de a cég levonja a díjat akkor te reklamálhatsz a PayPal-on mivel az jogtalan volt.
Nem jól van a dolog megközelítve, itt nálad nem a PayPal az akinél reklamálni kell. Ha jogszerűen felmondtad az előfizetést, akkor tessék az adott cégtől visszakérni a pénzt.
Úgy működik, hogyha a szerződést felmondod akkor a PayPal-on ez a rendszeres lemondás akár nyitott is maradhat, pénz nem fog kikerülni hiszen az adott cég nem vonja le mert már nincs élő szerződésük veled.Olyan nem létezik hogy egy szolgáltatást nem lehet felmondani.
A másik dolog estén annyi hogy igazolnod kell a személyes adataidat, egyébként 2500 € a PP használati limit az okmányok beküldése nélkül és már 1800 € körül kéri, de szokták hamarabb is, az zavaró lehet hogy az értesítő szövege az a 2 hónap regisztráció után is ugyan az mint amikor eléred valamikor az 1800 € forgalmat.
[ Szerkesztve ]
-
TomyG_
friss újonc
Szia! Köszönöm a gyors válaszod!
Láttam már több fórumot ahol arra panaszkodtak, hogy nem tudják törölni a szolgáltató fele az automatikus kifizetést paypalen volt aki kifejezetten arra panaszkodott amire én. Elvileg paypalen kell lennie egy olyan fülnek hogy tevékenységek és ott látnom kéne a cég nevét amire rákattintva cancel és upgrade megerősítésre kattintva törli a kifizetést. Kérdeztem a szolgáltatót (akinek megy az összeg) de azt mondta, hogy náluk nincs ilyen hogy lemondás ha utalva van a pénz bent vagyok a csoportban ha nincs akkor automatikus az időpont lejárta után kitesznek a csoportból. Már nem értem az egészet...
[ Szerkesztve ]
-
Topikgazda
válasz TomyG_ #45469 üzenetére
Akkor hogy egyértelmű legyen. Ha PayPal-on Cancel-re állítod a levonást, azzal nem szűnik meg a levonásra feljogosított cég pénz beszedési lehetősége, hiszen a szerződés velük nem szűnt meg, náluk letárolták a PayPal-os fizetés adatait és a rendszerük az alapján automatikusan vonja a pénzt mert van élő szerződés. Az hogy te nem akarod kifizetni (Cancel a PayPal-on) az nem számít mert a szerződés alapján neked fizetni kell.
Nem hiszem el amit neked írtak mert normális cég nem működhet úgy hogy akkor szűnik meg a szerződés ha egyszer csak nem kapják meg a havi pénzt, mi van akkor ha technikai hiba van és azért nem kapják meg a pénzt felszólítás nélkül bontják a szerződést?
De akkor elhisszük hogy náluk így működik.
A bankoknál is van a rendszeres megbízás annál sem tehetsz olyat hogy a mondjuk ez a gázszolgáltató akinek megadtad ezt a meghatalmazást a bankodnál a gázszolgáltatónál ha nem mondod fel a szerződést akkor a rendszeres beszedési megbízás sem szüntethető meg.Azt hittem hogy már volt Cancel. Azt a Kifizetések menü pontnál kell lezárni.
Gondolom magyar nyelvű a PayPal nálad.
Belépsz
A felső menüsor Kijelentkezés előtt van egy fogaskerék ikon arra kattints.
Közép tájon a KifizetésekA megjelenő képernyőn a Automatikus fizetések kezelése gomb
Bal oldalt látni fogod hogy melyek az élők arra rákattintasz és ott lehet majd megszakítani. Itt a képen a Gixen az Aktív elem
Jobb oldalt a Megszakítás (Cancel)
[ Szerkesztve ]
-
egykori
őstag
A PayPal számla megszüntetésével kapcsolatban kérdezném, hogy kell-e tenni valamit, ha van feleségemnek és nekem is egy-egy fiókunk, de 2018 óta nem használtuk, pénz nincs rajta. Abban az időben szűnt meg mindkettőnk telefonszáma, ami a fiókokhoz volt rendelve, de oda már emiatt nem tudtunk belépni és így a fiókokat sem tudjuk megszüntetni.
-
Topikgazda
válasz TomyG_ #45474 üzenetére
Ha itt inaktív akkor nem igaz amit állítanak: ha utalva van a pénz bent vagyok a csoportban ha nincs akkor automatikus az időpont lejárta után kitesznek a csoportból.
A PayPal nem utal, ez a Betplan kéri le a pénzt. Vagy valami más gond van.
De honnan tudod hogy megy hozzájuk a pénz és hogy az a PayPal-tól?
Le tudsz kérni az adott hónapokra a PayPal-tól teljes elszámolást?
Tevékenységek menü pont és 2022-re, az adott levonás mint Automatikus kifizetés sorára kattintva ott látod alul a tranzakció azonosítót és a PayPal azzal tud mit kezdeni.
Ha egyértelműen úgy lett felfüggesztve hogy az április, május már nem esne bele, akkor ezekre kell jogosulatlan tranzakció reklamációt benyújtani.
Az előbbi példámnál így néz ki amikor arra hónapra lekértem:[ Szerkesztve ]
-
laskr99
addikt
-
parkr
őstag
Telusal return refund kapcsán kicsit kellemetlen helyzetbe kerültem most.
Angol webshopnak küldtem vissza csomagot, a saját rendszerüket használtam ahol közel 20 eurót fizettem és egy postai feladó lapot kaptam amiért feladáskor már nem kellett nyilván fizetnem.
Ezután kértem a refundot a feladási költségre, a postás papírt amin a cím és dátum látható feltöltöttem, a fizetésről viszont csak egy emailben kapott pdf igazolást tudtam.
Később jött az email hogy kellene még egy email másolat az eladó refundjáról vagy paypal tranzakcióról, és van 2 hetem pótolni ezt.
Vártam is hogy odaérjen a csomag, de sajnos egy hete csak annyit látni hogy németből továbbítva lett, a határidő meg 2 nap múlva lejár...Vajon lehet ezekkel 'alkudozni' ilyen esetben, vagy ha zárják a requestet akkor buktam az egészet?
[ Szerkesztve ]
-
Topikgazda
Nem értelek, ha a visszaküldési költséget kéred a PayPal-on adott vásárlásnál, akkor fel sem merül olyan hogy az eredeti vásárlásról és eladó refundjáról kell valami.
De semmi köze ahhoz hogy mikor ér oda, hiszen már egy elmúlt vásárlásról van szó, annak pedig meg kell lennie.
Valami nem igazán stimmel. Ez a kedvezmény csak a PayPal fizetési történetben látható vásárlásokra terjed ki.
Szerintem nem változott az amit az Összefoglalóban ide írtam 8. PayPal-tól termék visszaküldés esetén a postai költség visszatérítésének módja[ Szerkesztve ]
-
parkr
őstag
Paypallel fizettem a terméket (ezért kérném a visszatérítést), de a shop weboldalán tölöttem ki és fizettem a visszaküldést.
Kaptam egy inverz európa+ csomaos cimkét amit a csomgra ragasztottam, de azon a feladási költség nincs mert díjmentes, viszont a webshopnak fizettem érte. -
Topikgazda
Én értelek, de ha vissza akarod kérni egy vásárlás után a Paypal-tól a költségtérítést, ott kell kérni a PayPal vásárlási történetben az adott vásárlásnál mert ahhoz tudják kötni és majd leigazolod a webshoptól kapott okmányokkal hogy mennyit fizettél, nem visszaküldést kérsz hanem az általad igazoltakkal a postaköltséget
[ Szerkesztve ]
-
parkr
őstag
Nem tudom az is paypal volt, de nem azt kérik.
Szó szerint:
"All claims require proof of both the return shipping costs and that you returned your item to the merchant. See below for a list of documents we require from you. You must submit these within 14 calendar days from the date of this notification so we can process your request.
Please edit your request and upload the following documents:
A copy of the refund email from the merchant or PayPal showing the total amount refunded to you and the date of refund"return shipping costs: feltöltve pdf számla
returned your item to the merchant: postán aláírták dátummal ellátták a papírtközben látomh ogy papypa-en ízt írja "You can submit 2 more requests for return shipping costs for this transaction"
akkor így megnyugodtam, ha lejár az idő, legalább még kezdhetem újra[ Szerkesztve ]
-
mrobes
tag
Sziasztok!
Tudja valaki esetleg, hogy mit kellene beállítanom ahhoz androidon, hogy fizetéskor a Paypal app nyíljon meg a tranzakció véglegesítéséhez?
Hiába van telepítve az app, mindig böngészőben kéri be a jelszót.
-
mrobes
tag
Érdekes módon egy E-bay vagy Aliexpress linket egyből felismer a telefon és automatikusan az adott alkalmazásban nyílik a link.
Egy Paypal hivatkozást miért nem képes felismerni?
De pl. az E-bay app esetén is fizetéskor egy lebegő böngésző ablakot dob be és ott kér jelszót.
Természetesen, ha a fizetés már végrehajtódott egyből életre kel a Paypal app és jön az értesítő, hogy xy fizettél itt és itt. -
mrobes
tag
Egy hagyományos terméklink pl., amit akár ide hozzászólásba is beilleszthetnék.
De ha másnál se nyitja meg az alkalmazást, akkor elfogadom ilyennek, de azt hittem, hogy csak nálam nem akar jól működni.
Így akár le is törölhetem az appot a bánatba, szerintem pont az lenne az értelme, hogy egy megerősítő ujjlenyomattal engedélyezem a fizetést és kész. Az értesítésekre meg nem vagyok kíváncsi, mert ugyanazt elküldi e-mailben is. -
Topikgazda
válasz mrobes #45495 üzenetére
Értem hogy mit szeretnél, de a fizetést nem tudod így jóváhagyni, a belépés még megy de te fizettél már úgy valahol hogy magához a fizetéshez is kéri a PayPal ujjlenyomatos megerősítést? Lehet hogy hiányos ez irányban az ismeretem és csak működik. Jobban bízok az sms megerősítésben.
Ha az AliExpress-t és az eBay-t felveszed a További jóváhagyás kihagyás.... listára az lehet hogy gyorsítana a folyamaton. Azt próbáltad?[ Szerkesztve ]
-
mrobes
tag
Azt meg tudnám csinálni, hogy az Ebay fiókomhoz engedélyezem a gyors fizetés (vagy ilyesmi) funkciót, de akkor nem kér semmilyen külön megerősítést. Rányomok a vásárlásra, Ok és már ki is van fizetve, de ezt nem szeretném.
Egyébként a sima lakossági bankszámla app is képes arra, hogy pl. asztali gépen egy online vásárlás esetén az android alkalmazás kéri be a megerősítést ujjlenyomat formájában.
-
aktív tag
-
cris78
őstag
Sziasztok!
OTP maestro kártyám van. Évek óta hozzá van rakva paypal -hoz. Most viszont azt az üzenetet kapom, hogy erősítsem meg a kártyát. Kéri a kártyához a biztonsági kódot (fogalmam sincs mi lehet). Próbáltam leszedni és újra társítani. A terhelés meg is jött, jóváhagytam, de a PP azt írja, hogy nem sikerült az azonosítás.
Mit tudok tenni?Legjobb akciók Kínából: https://www.facebook.com/groups/192131087874217
-
Topikgazda
válasz cris78 #45499 üzenetére
Nem jár le a kártyád mostanában?
Amit kelleni szokott az a 4*4 kártyaszám, a lejárati hónap/év és a CVV2 kód (általában kártya hátulján 3 számjegy) ezeket megadva az aktív és legalább 800 Ft elérhető kártyánál jön a próbaterheléshez az OTP fizetés megerősítési kódja, azt megadva fogja rendesen eltárolni.Ezután lesz az hogy kezdeményezed a "megerősítést" amikor levonnak 400 Ft-ot, amikor ezt könyveli bank ott lesz egy kód amit a kártyamegerősítési oldalon kell beírni.
Új hozzászólás Aktív témák
● Tekintsd át a téma Összefoglalót!
● Használd a gyorskeresőt (Jobb felső sarokban van) a kérdés feltevése előtt, előfordulhat, hogy van már rá válasz.
● Ha mégsem találtad meg a választ, kérdezz!
● A topikban hirdetni nem engedélyezett.
Vám- vagy adócsalással, a PayPal szabályainak kijátszásával kapcsolatban tilos tanácsot adni vagy kérni a fórumon!