Új hozzászólás Aktív témák

  • salmiakki

    tag

    Szidják emberek a Google-t, mert robotokat alkalmaznak, hogy segítsenek az embereknek. Gondolom nem használtak még PayPal-t...

    Olyan 6 hónapja, amikor megkaptam a bankkártyámat, és regisztráltam egy PayPal fiókot, hozzá is akartam csatolni azt. Ment minden rendben, egészen amikor jött az a rész, hogy kapnom kellett volna a banktól egy SMS-t, egy kóddal, ami valahogy így néz ki: PP*1234, viszont az SMS-ben csak 2 szám volt. Beírtam a kódot 3x rosszul, letiltotta a Bankkártyámat a rendszer. Kérték, hogy küldjek képeket személyigazolványról, jogosítványról, banki kivonatról, vagy hasonlókról. Elküldtem. 2x is. Nem jött válasz egészen a mai napig, viszont 3 napja kiírta a PayPal, hogy meghaladom a limitet, és jó lenne ha csatolnék egy bankkártyát a fiókomhoz. Itt már kezdett idegesíteni a nemtörődömségük, így írtam is nekik egy levelet. kaptam egy automatikusan generált választ, melyben találtam választ még talán arra is, hogy miért haltak ki a dinoszauruszok, de a problémámra nem. küldtem még egy levelet, szintén nem jött válasz. Küldtem egy harmadikat is, aztán arra válaszként egy negyediket, amire végre kaptam egy szintén automatikusnak tűnő levelet, de talán azt már egy ember tallózta be.
    Gondoltam kibaszok velük és regisztrálok még egy PayPal fiókot, és majd megint egy másikat, meg megint minden ilyen limit átlépéskor, csakhogy a 2. utalás után egy semmitmondó hibaüzenetet kezdett dobálni minden alkalommal, amikor pénzt akartam küldeni. Megint írtam a supportnak, meg megint és a 3. levelemre sikerült eljutni odáig, hogy talán már 2db olyan választ is kaptam, aminek hanem is sok, de köze volt egy hús-vér ember közbeavatkozásához. Aztán elküldtem őket a ***** **** ******* ****-ba.

    Ezzel párhuzamosan volt egy olyan problémám is, hogy a PayPal Instant Top Up-ra utalt összeg véletlen elkavarodott az én hibámból. Írtam a Trust Pay-nek, akikkel olyan 3 levélben sikerült is megoldani a problémát és visszakapni a pénzem. Az ottani ügyfélszolgálat minden levelet kézzel írt, sőt még azt is megmutatták, hogy hogyan fényképezzem le a monitort a netbankal és egy papíron az aláírásommal együtt.

    Senkinek, SENKINEK nem ajánlom a PayPal-t, valószínűleg én is elkezdek hamarosan egy alternatív megoldást keresni, pl. Google Wallet.

Új hozzászólás Aktív témák