- LG 34GS95QE-B: OLED paneles, ívelt gamer monitor
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- NVIDIA GeForce RTX 4060 / 4070 S/Ti/TiS (AD104/103)
- NVIDIA GeForce RTX 4080 /4080S / 4090 (AD103 / 102)
- Bambu Lab X1/X1C, P1P-P1S és A1 mini tulajok
- Sony MILC fényképezőgépcsalád
- Vezeték nélküli fülhallgatók
- Milyen notebookot vegyek?
- AMD GPU-k jövője - amit tudni vélünk
- Milyen TV-t vegyek?
Hirdetés
-
Rossz üzlet az EV-kölcsönzés
it Küszködik az EV-kölcsönzés miatt a Hertz Global, még több EV-t adnak el.
-
Lenovo Essential Wireless Combo
lo Lehet-e egy billentyűzet karcsú, elegáns és különleges? A Lenovo bebizonyította, hogy igen, de bosszantó is :)
-
A Watch7-tel debütálhat a Samsung vércukormérője
ma Az FDA viszont csak olyan eszköz használatát javasolja, melynek orvosi képességeit bevizsgálta.
Aktív témák
-
Har_melin
Topikgazda
Conqueror of the Atlas
A PoE alapjáték utáni részét teljesen átvariálták a 3.9-es verzióban, némi megértést igényel.
Kezdjük azzal, hogy A10 Kitava legyőzése után Oriathban felszedjük a +2 skill pontunkat Lanitól, elmegyünk a város bal szélére, ahol egy eldugott crafting opció van, majd beszéljünk Kiriac-kal. Vele először a Templar Laboratoryba (a térkép tetején), majd a Fallen Courts-ba (jobb felső sarok) végül a Haunted Reliquiary-ba (a WP-tól balra lefelé) vezet az utunk, de ezek csak ujjgyakorlatok, aminek a végén megkapjuk a HO-ba a map device-t és innen kezdve mehetünk mapozni.- Az alap célunk, hogy minél több mapot teljesítsünk, vagyis leverjük a bosst a megadott nehézségi feltételek mellett. A mapok szintekbe (tier) vannak osztva, a T1-T5 fehér, a T6-T10 sárga, a T10-T15 piros színű. A fehéreket magic, a sárgákat rare, a pirosakat corrupted rare szinten kell legalább egyszer teljesíteni, hogy megkapjuk az atlasz bónuszt. Ez növeli annak az esélyét, hogy a futott mapnál magasabb szintű map legyen a dropban.
- Valamikor T3 mapok környékén megjelenik Zana és innen kezdve ő is beköltözik a HO-ba. (Kiriac innentől inkább csak "menj Zanához" utasításokra korlátozódik. Valószínűleg azért volt rá szükség, hogy ne kelljen teljesen újra írni az endgame scriptjeit az új endbossok miatt.) Előbb utóbb valamelyik boss leverésekor Zana újra megjelenik és nyit egy portált az első Citadel-hez.
- Innen kezdve érdemes figyelni, az atlasz melyik szegmensében kalandozunk. A négy belső (a középpont körüli) szegmenshez kívülről négy sarok tartozik. A következő tennivalónk az, hogy teljesítsük az egyik sarokszegmens három különböző(!) mapját, verjük le a bossokat. (Ha van map tabunk, akkor azon a tab elján lévő keresőbe beírva az egyes szegmensek nevét, kiemeli azokat a mapokat, amelyek abba a szegmensbe tartoznak. Ha egyforma mapokat futunk akkor lehet, hogy többre lesz szükségünk.) Mindegyiken meg fog jelenni az első elderslayer (általában Baran), majd eltűnik, a sarok pedig kap egy színes tónust az atlaszon, jelezve, hogy éppen kergetjük.
- A harmadik alkalommal azonban kapunk egy üzenetet, hogy menjünk Kiriac-hoz, majd tőle Zanához a HO-ban. Zana opcióinál megjelenik a "Travel to ... Citadel" pont. Válasszuk ezt és ő nyitni fog egy mapot, amihez a Citadel kapcsolódik. (Jó hír, hogy akkor is, ha esetleg nekünk éppen nincs pont az a map raktáron.) A mapon verjük le a bosst, majd a megnyíló portálon át lépjünk át az elderslayerhez. Ez egy szimpla bossfight, pár megidézett segítővel. Ha legyőztük, akkor egyrészt dobni fog valamilyen influenced rare cuccot és ami a lényeg, egy watchstone-t.
- A watchstone-t a citadella korongjába illesztve az összes, abba a szegmensbe tartozó map magasabb szintre kerül és újakat is kapunk. Célszerű az első watchstone-t valamelyik központi szegmensbe rakni, nem a sarokba. Innen kezdve magasabb szintű mapok is eshetnek illetve futhatunk ilyeneket is, miközben mind a négy saroknál eljátsszuk az eddig leírtakat.
- A watchstone-ok tetszés szerint kivehetők az atlaszból és a bal szélen lévő "raktárba" rakhatók, ilyenkor a szegmens mapjai is visszaállnak az alacsonyabb szintre. (Elengedhetetlen, ha egy új karakterrel jutottunk el a mapozásig.)
- Ahhoz, hogy egy szegmensen újra megjelenjen az elderslayer, a szegmens raktára szolgál információval. Ha fölé visszük az egeret, akkor mutatja, hogy abban a régióban melyik watchstone-t szedtük már össze (obtained) és ami a fontosabb, hány watchstone hatása alatt kell legyen a szegmens ahhoz, hogy a hiányzókat (not obtained) is begyűjtsük.
[ Szerkesztve ]
Védd a fákat - egyél hódot!
Aktív témák
- Ubuntu Linux
- LG 34GS95QE-B: OLED paneles, ívelt gamer monitor
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Garancia kérdés, fogyasztóvédelem
- Politika
- Hálózati / IP kamera
- Anglia - élmények, tapasztalatok
- gban: Ingyen kellene, de tegnapra
- Vodafone otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- PlayStation 5
- További aktív témák...
- iPhone 13 512GB Midnight Független Akku 88% Hibátlan! 3 Hó Gar + Beszámítás
- ÚJ Intel Core i5-14600K 3.4GHz Box Processzor
- Régi PC Játékok - Rome Total War/Barbarian Invasion/SpellForce/Simcity 4
- Samyang 35mm F1.4 (Sony E)
- Glidecam Camcrane 200 állítható hosszúságú krán daru + Manfrotto 132XNB statív