- Karácsonyfaként világíthat a Thermaltake új CPU-hűtője
- Az USA vizsgálja a RISC-V kínai terjedésének kockázatát
- Kicsit extrémre sikerült a Hyte belépője a készre szerelt vízhűtések világába
- Egészen nagy teljesítményspektrumon fedné le a mobil piacot az AMD
- Kihívás a középkategóriában: teszten a Radeon RX 7600 XT
Hirdetés
-
Az USA vizsgálja a RISC-V kínai terjedésének kockázatát
ph A Kereskedelmi Minisztérium egyelőre csak felméri a helyzetet, egyelőre nem látni, hogy tudnak-e bármit is tenni.
-
Új Beats fej- és fülhallgatók jelentek meg
ma Frissítette a Solo termékcsaládot az Apple házi audiomárkája.
-
Dragon Ball: Sparking! Zero - Mester és tanítvány
gp Egyelőre még mindig nem kaptunk megjelenési dátumot a játékhoz.
Új hozzászólás Aktív témák
-
CsíkosMókus
aktív tag
válasz CsíkosMókus #17 üzenetére
mi van ebben, hegesztett difi? szörnyen úszik a hátulja..
egyébként tesztek bele még 10 pályát, és mehet a boltokba.. -
{Zodiac}
senior tag
válasz CsíkosMókus #18 üzenetére
Az "úszik a hátulja" dolog nekem is feltűnt, de én sem tudok nyiltkozni tapasztalatokkal a birtokomban, hogy hogyan viselkedik egy ilyen autó az életben. Csak a Live for Speed-re tudok támaszkodni, abban viszont inkább pálya versenyek és rallycross pályák vannak. De ezt is megírtam nekik korábban és ezt válaszolták:
"Szia!
Vannak még megoldatlan kompatibilitási problémák, ezek idővel megoldódnak majd.
Az autó fizikája még nincs tökéletesen beállítva, ehhez majd segítségünkre lesznek valódi versenyzők, hogy egy a lehetőségekhez mérten valós beállítás köszönjön vissza a szimulátorban.
A visszajátszás majd kap egy külön kezelőfelületet, akkor lehet majd variálni.
A kameranézeteket az F1-F8 billentyűk között váltva tudod állítani.Üdv
Brutal
Dimension Technics"Öntörvényű Sünmalac
-
{Zodiac}
senior tag
válasz CsíkosMókus #20 üzenetére
na jah, gondolom az nem kis meló, hogy pl lfs mintára választható legyen a zárt, lemezes, viszkózus difi... na meg keréknyomás, dőlés, kirugó-berugó stb...
Öntörvényű Sünmalac