- Itt vannak az Apacer Intel és AMD profilokkal konfigurált DDR5 tuningmemóriái
- 14 az 1-ben USB4 dokkoló jött a Razer fémjelzésével
- Asztali használathoz tervezett, masszív kapacitású külső SSD a Team Grouptól
- Egyelőre nem tervez Lunar Lake-hez hasonló dizájnt az AMD
- Két MSI alaplapban is leégett az AMD új Ryzenje
-
PROHARDVER!
Opel topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
haddent
addikt
válasz AMD Power #47134 üzenetére
Nem akarok kekeckedni, de akkor ez pont olyan nehéz lett mint a H volt (ici picit még több is). Tehát ez nem egy "húmekkora" teljesítmény, inkább csak a J volt nagyon csúnyán elcseszerintve ilyen szempontból. Vagyis az 1.4 szívó nem tudom mennyire lehet virgonc meg menynire élvezet vezetni. Max nagyon nyugodt buddhista embereknek
1.4 turbót ki vesz 125 lóval, amikor van 150 -el is? Vagy nagy az árrés?
Na az 1.6 turbó 200 lóval, az viszont wow Gyárilag 200 pacis 1.6 -os turbó benzin, hmm.... Azért itt megindul a fantázia és 250 lóig meg sem áll.
A 95 lovas dízel egy vicc kategória, a 136 lovas kellemes lehet, de szerintem simán elférne egy 2.0 -ás dízel, főleg a kombikban majd kellemes lehetne. Mert iiiiigen tudom, nyomatékos, meg turbós meg minden, de akkoris, szerintem jó lenne.Egyébként nagyon tetszik, baromi szép lett. A J nem igen jött be, túl kerek. Ez vagány lett. Bár ez a rövid motortér + a motorháztető/lökös csatlakozás az... leizzadok még mindig ha rágondolok/nézek, dehát ez van.. mostmárcsak ilyen lesz a gyökér gyalogosok és a vadbarom sofőrök kedvéért
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: HC Pointer Kft.
Város: Pécs
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest