Hirdetés
-
Egyedi megoldást kínál majd a CMF első készüléke
ma Az első előzetesben látott, csavarszerű képződmény a Nothing Lock, amivel különféle kiegészítőket lehet majd a készülékre applikálni.
-
Computex 2024: Léggel, vízzel – egy MSI VGA mindenek felett
ph Élőben is brutális a Fuzion hűtése, ami két verzióban, egy RTX 4090 és egy RTX 4080 Super kártyán is feltűnik.
-
A Biden-kormányt is zavarja a big tech és az adatközpontok energiaéhsége
it Az energiaéhes adatközpontok és a big tech egyre növekvő igényei miatt elindultak a megbeszélések az USA kormánya és a tech szektor között: klímabarát áramtermelést akarnak.
-
PROHARDVER!
Opel topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
Declare
őstag
válasz tboy93 #39920 üzenetére
Egyebkent pont Te ajanlottad egyszer mar nekem azt a topicot.... Nagyon szeretem a szep hangzast es a zene is alap a kocsiban, de valahogy ez a resze, hogy elkezdjek kutakodni, költeni az erösitöre, meg nem tudom mi mindenre, nem tudott lazba hozni
Hazimozi hangzasban hallgattam mar különbseget, söt fülhallgato es füllhallgato között is tenyleg meglepö tud lenni.
mod: jah azt hittem ugy fejezed be a hsz-ed amikor olvastam, hogy ...nem olyan mufurcak mint ti.
(#39921) F_Gergely Bp n kevesebbet vagyok, de a segitö szandekot köszönöm! Azert ha a hangszigeteles meglesz majd ide is publikalhatnad az eredmenyt
Szvsz nekem egy hangszigeteles meg egy picit jobb minösegü hangszorok eleg is lennenek. Autopalyan azert eleg nagy a menetzaj, nagy muzikalis elvezkedes ott mindenkepp nehez lenne. Csak valahogy mindig van fontosabb amire tudok költeni
[ Szerkesztve ]
-
Declare
őstag
válasz Ablakos #39932 üzenetére
Nem feltetlen. Ha en okozom a balesetet, akkor nekem felelnem kell azert amit tettem. Ha be vagy kötve sokkal jobb esellyel tulelsz egy balesetet. Azaz ha en okozok egy balesetet amibe meghalsz, mert nem vagy beövezve, akkor magaddal kiszurtal, mert elpatkoltal, de velem is mert en meg halalos baleset okozasaert egesz hatralevö eletemben szivni fogok. Ha bekattintod az övet, akkor lehet csak meghuzodik a nyakad, nagy anyazassal elküldjük egymast a francba es 1 ev mulva mar senki nem emlekszik az egeszre.
Szoval a masikat is vedi az öv.
[ Szerkesztve ]
-
Declare
őstag
válasz AMD Power #39948 üzenetére
Nekem közel kijött. 130k körül adta ki a tabella, ha kiszamolom az eddig raköltött dolgokat + tankolast es elosztom 1 evre (majusban lesz nalam 1 eve) akkor 119k kapok havi szintre lebontva. Ebben nincs benne az értékvesztés.
Mondjuk hozza tartozik, hogy a 160k km es vezerleses nagyszerviz sem lesz most egy darabig, csak az volt 150k, nyari gumit sem szeretnem cserelni mostansag, az volt 100k, felnit sem akarok venni többet, az is 100k. Szoval a kocsi 2. eves költsegei remelhetöleg alacsonyabb lesz. Azert atlagban a 60-80k elmegy a kocsira havonta az is durva
-
Declare
őstag
3 liter az nekem most erösnek tünne baro, de erös . Mondjuk egy kombihoz azert siman elfer, de a költsegek, szerviz, adok, fogyasztas, azert ott mar ugrik erezhetöen. 2 literes dizel, vagy ami nekem nagyon szimpi, a 325 bmw motor, ami ugye a 3 literesnek a "visszafolytott" valtozata. Nem is ertem ilyet miert nem csinal a többi gyarto.
Nekem sem sipol az Astra ha nincs bekötve az öv, csak vilagit a müszerfalon a lampa. Mondjuk engem nem zavar, en megszoktam, hogy bekötöm magam, fel sem tünik. Van egy öv hatarolom hoszabb utakra, azt ajanlom mindnekinek, aki küzd az övezessel. Rajta van folyton az övön es ha hoszabb utra megyek megakasztom vele az övet (1 mozdulat) es maris nem feszül, csak ott van. Nyilvan ront a hatasfokon, de kenyelmi faktor 100% al nö, nem is venni eszre, hogy ott az öv, de megis összehasonlithatatlanul jobb, mintha nem lenne bekötve
-
Declare
őstag
válasz Borzoló #39968 üzenetére
Ilyen hasznalat mellett (evi 15-20k km, ha most saccra kb jol szamolok), mar jo lehet a dizel...de hasznaltan, 10-15 ev körüli, dizelt hitelre venni, azert azt jol gondold meg. Azert abban a kategoriaban es futott km nel mar van sok minden amire lehet költeni es akkor azert egy több 100 ezer forintos javitasnak sem szabad gondot okoznia. Ha veszel egy szivo benzin 1.6 ot, buksz a fogyasztason, de jobban kalkulalhatoak a költsegek es jo esellyel alacsonyabbak is.
-
-
Declare
őstag
válasz tboy93 #40030 üzenetére
Igen ilyesmi, mondjuk nekem egyszerübb teglalap alaku van, amit egy piros pöcökkel meg tudok szoritani, vagy fellazitani. Nekem az jobban tetszik, de nem tudom honnan van, de ez amit linkeltel ugyan azt tudja valszeg Szerintem 10 pontos kenyelmi kiegeszitö aprosag a kocsiba
[link] ez pl praktikus mert akaszto is van az övnek, igy allandoan beallitva hagyhatod a jo meretet.
(#40029) trassher : passz fent amit beszeltünk
mod lyesmi az enyem
[ Szerkesztve ]
-
Declare
őstag
válasz tibee77 #40052 üzenetére
Fura....de a motor is fura, az enyem mashogy nez ki ennek mi a motorkodja?
Ha nyomkodsz egy kis gazt nem erösödik vagy ilyesmi? Mert akkor nem turbo talan. Vagy valami fura csapagy hang vagy inkabb valami rendellenes levegö aramlas..... vezerles, görgök, ekszij mikor volt cserelve?
-
Declare
őstag
válasz F_Gergely #40153 üzenetére
En most tartok közel 1,5 millional .....es majusban lesz 1 eve nalam a kocsi. Ebben mondjuk minden benne van ami a kocsival kapcsolatos. Biztositas, tankolas, alufelni, gumi....de akkor is durva
mod: jah es akkor igazabol meghibasodas nem volt. A turbo tisztitas volt 30k körülbelül, azt lehet a hiba kategoriaba sorolni.....
[ Szerkesztve ]
-
Declare
őstag
válasz F_Gergely #40155 üzenetére
Jo kis auto lesz az ha vegzel vele Emlekszem a kalvaria elejere amikor indult az egesz, le a kalappal, en biztos nem csinaltam volna vegig ezt a folyamatosan ez döglik be, ez füstöl el....mizeriat kivancsi leszek ha kesz lesz teljesen milyen lesz, de biztos jo!
Ahogy irtam, nekem ebbe az 1,5M ba minden benn van ami az autoval kapcsolatos. Ha csak a szervizeket, olajcseret, vezerles, xenon...ilyeneket veszem az kb 400k. A többi az gumi, gazolaj, felni, biztositas..... 2 eves, 3 eves idötavban ennek meg kell szépülnie
-
Declare
őstag
válasz haddent #40158 üzenetére
Autoval kapcsolatos költseg, az autoval kapcsolatos költseg. Benin is az meg a gumi is Mint ahogy egy nyaralas költsege sem abbol all, hogy lefoglalom a szallodai szobat, hanem odautazom es eszem is.
Csak a benzin 550k, biztositas a kettö evre 350k, gumi 100k, felni 100k, oktoberben a 160k-km es nagyszerviz volt 150k, aztan mar meg is erkeztünk
(#40159) F_Gergely Zörgeseket en sem viselem el...szerencsere nem sok van A jobb ajtoban erösebb basszusnal van valami rezonancia, meg most a telefontartoval kell kitalalni valamit, mert a diszcsikra cuppantottam fel a tapado korongot, de a felsö resze a korongnak mar az ives dorozmas müszerfal boritashoz er es oda nem ragad es rezonal ha valamit köze tennek felek, hogy az meg lefeszitene a diszcsikrol, amin tartja magat de azert nem bomba biztos
[ Szerkesztve ]
-
Declare
őstag
válasz deicide #40178 üzenetére
Mind1 minek hivjuk, kifizeted az auto miatt...gumi, bztositas, szerviz stb, de
masok az elvarasaink En mondjuk a km nagyreszet autopalyan teszem meg, ahol fontosabb, hogy hany forintot tankolok el, mint hogy hanyszor gyözök le valakit a belsö savban mondjuk meg csak most fogom "ünnepelni" az elsö munkaval töltött evfordulomat szoval ez lehet nem is meglepöIrod egyebkent a tankolasaidat? Marmint az erdekelne, hogy van egy ilyen szumma fogyi atlagod a 7000km re?
[ Szerkesztve ]
-
Declare
őstag
válasz haddent #40183 üzenetére
jaaaaaa igazad van, hülyeseget irtam, hirtelen azt hittem az pont a nagyon hig olaj.....
en ezzel ugy vagyok, hogy az olaj költsege eltörpül az összes egyeb költseg mellett, cserebe viszont azt gondolom (mindenhol olvasni es sokan meg is erösitik), hogy egy dragabb, nevesebb olaj, a megfelelö viszkozitassal, jobban keni es vedi a motort hidegen (ahogy sokszor hasznalom, kis tavon) es melegen (1000+km folyamatos autopalya temponal, ahogy megint csak sokszor hasznalom) is. Igy most hogy 6k ert veszek castrolt, vagy 14k ert a liqui mollyt, evente 2x ez nem tetel a többi költseg tükreben, vagy ha (plane nalam dizel eseten) az esetleges elegtelen kenes miatti szervizeles arait nezem.
Most is rendeltem egy molly dizel adalekot, olyan szinten jokat olvastam rola tapasztalatok formajaban, hogy az mar több mint gyanus . Mondjuk a szerelöm azota is azt emlegeti, hogy ilyen tiszta dizel rendszert meg nem lattak ha csak egy pici esely is van ra, hogy ez a par havonta gazolajhoz hozzaöntött adalek, meg a jo olaj közrejatszik ebben, akkor megeri
-
Declare
őstag
válasz haddent #40187 üzenetére
Nekem ez tetszik nagyon, csak az ára picit tulzo hatha lesz valami akcio egyszer ködlampa, menetfeny, kanyarfeny egyben
Olajhoz meg annyi, hogy ha igy allnanak az emberek a kocsihoz, hogy nem sporolok filleres dolgokon es picit odafigyelek az autora, akkor töredeke TSI motoros remtörtenet lenne. es ez most nem a tsi motorok vedelme, hanem szvsz sok embernek nem valo.... Kivancsi lennek, ha egy teszt kereteben, itt a forumon kiosztanak 1.4 tsi motoros autokat mindenkinek aki picit is utannajart, foglalkozik a kocsijaval, mi lenne a meghibasodasok, par 1000 km alatt tönkremenö turbok es egyebek aranya.....tipp, hogy nem az eu atlag jönne ki
(#40188) deicide De mennyi az annyi? 11-12 liter?
[ Szerkesztve ]
-
Declare
őstag
válasz tboy93 #40195 üzenetére
Nekem az a bajom, hogy olyan jellegtelen....messziröl rikit, hogy nem az autora valo, elüt töle, csak ugy oda van ragasztva, nem tetszik. Az a megoldas, hogy a ködlampaba van integralva, vagy ilyen 5 külön allo led szepen "bedolgozva az auto formajaba" az szep [link] (nekem )
-
Declare
őstag
válasz haddent #40251 üzenetére
Ez a hömerseklet kerdes, jo kerdes . Egy hosszu nyari ut utan, nem biztos hogy en is nyugodt lennek, ha sajat magam altal barkacsolt csövek tekeregnenek a motorterben
Ha csak rövid tavokra van a kocsi hasznalva, akkor szerintem biztos segit amugy a motor tisztan tartasaban, de en nem ereznek lelkesedest, hogy ilyennel szorakozzak. Autopalyan, meg a neha hozzaöntött dizel rendszer additiv segitsegevel, szerintem kieg ami lerakodik rövid tavokon.
-
Declare
őstag
válasz tboy93 #40240 üzenetére
Mondjuk egy H astra eseteben azert ez egy eleg bonyolultnak hangzo müvelet Hiszen itt a fejegyseg (blaupunkt ha jol gondolom) egybe van epitve a közepkonzolban mindennel. Meg mondjuk a blaupunkt az nem is egy rossz marka ha jol gondolom. Szoval egy "elsö szettel" lehet relative sokat dobnek a hangminösegen?
-
Declare
őstag
válasz F_Gergely #40254 üzenetére
Nem tudom ez a kartelgazos sar hol csapodik le pontosan, de nekem novemberben szedtek szet a turbot, kipucolas miatt, de aztan azt mondtak, hogy patyolat volt. Egy szelep volt berohadva, amit le is dugoztak (ami az egrbe visszavezetett kipufogo gazt hüti), meg valami erzekelöt csereltek ki es ez megoldotta a hibalampa gondomat. Nem koszolodas volt, amire gyanakodott mindenki. Söt mondom, azt mondtak szokatlanul szep tiszta a rendszer, de a szerelö sem tudta megmondani, hogy az adalek mennyit tesz ehhez hozza, de ö is azt mondta, csak hasznalhat.
En ezt a cuccot pont tegnap kaptam meg, következö tankolasnal hozza teszem. Eszmeletlen, hany pozitiv ertekeles van altalaban mindenre van par ember aki lelkesedik erte, 20-30% meg lefikazza, de itt 100 körüli pozitiv ertekeles es 5-6 lehuhogas, hogy nem er semmit, azert ez eleg durva szoval ez meg a netes egyeb velemenyek engem meggyöztek 1x mar kapott ilyet hazauton, de most itt helyben forgolodva is kiprobalom
-
Declare
őstag
válasz mohabá 007 #40260 üzenetére
Motorolajon nincs mit tisztan tartani AZt le kell cserelni.
Ezek az üzemanyag adalekok a motor belsö alkatreszeit tartjak tisztan (fuvokak pl), javitjak a kenmentes kenes okozta problemakat (kisebb kopas, egyenletesebb jaras), lerakodasokat gatolja meg....a reklam szerint + a velemenyeket elolvasasa is meggyözö.
En motorolajhoz nem öntenek semmilyen adalekot. Max par evente leengedes elött ilyen motor mosot. Azt miutan megvettem adtam neki egyet.
[ Szerkesztve ]
-
Declare
őstag
Hat en ugy vagyok vele, hogy nagy ritkan nem arthat. Plane hasznaltan....az elözö tulajok 30 ezrenkent vittek csere, ugye ahogy a "nagykönyvben" meg van irva. Azt se lehet tudni pontosan ki, hogy hasznalta. Egy ilyen tisztitot en belenyomtam, artani nem arthat, de rendszert en sem csinalok belöle.
Ezekben az üzemanyag adalekokban jobban hiszek.
(#40257) tboy93 Jah ereztem, hogy ez komolyabb mütet/befektetes akkor marad minden igy
(#40265) Calogero 9 bombos, tehat delphi grundig BC t nem adnam fel egy jobb hifiert azert. Azzal a gondolattal eljatszottam, hogy kicserelni esetleg a cd70 re a navis, bluetoothos egysegre, szines kijelzövel es navival. Na az menö lenne, de irrealis költsegei vannak es nem is plug&play a dolog....egy 300k ba biztos belekerülne szerelessel, kabelezessel
-
Declare
őstag
válasz mohabá 007 #40268 üzenetére
Jaaa hogy ertem....hirtelen nem esett le, mert nekem is olajcsere volt, amikor a turbo is szet lett szedve meg az egr es akkor mondtak, hogy patyolat tiszta volt minden, ezert nekem összekapcsolodott az olajcserevel de persze egy sima olajcserehez nem kell feltetlenül szetbontani a motort es igy nehez megallapitani, hogy mit is csinal vagy eppen nem csinal a csodaszer
[ Szerkesztve ]
-
Declare
őstag
válasz haddent #40280 üzenetére
Az most mas kerdes, hogy kis hazankban milyen kulturaja van (vagyis inkabb nincs) a hulladekkezelesnek.
Itt a vilag legtermeszetesebb dolga, hogy szelektiven gyüjtik a haztartasok a szemetet (külön ingyen zsak van az alu, gumi,müanyag ilyesmi szamara, külön a papir, külön a komposzt es külön gyüjtik az olyan üveget ami nem visszavalthato, illetve külön rakja az ember azt a PET palackot ami penzbetetes). Ez azt jelenti, hogy 6 különfele csoportba teszi az ember a haztartasi hulladekot .Otthon az emberek döntö töbsege erre nem érett meg.....azaz, nem az hogy erre, de még a müanyag elkülönitesere sem.....aztan persze a csodalkozas meg megy amikor le vagyunk balkanozva
[ Szerkesztve ]
-
Declare
őstag
Hat en ezzel a sportkipufogoval nem tudok azonosulni...lehet bennem van a hiba
Egy autonak akkor van brutal hangja, ha van benne egy brutal motor. Ha nincs akkor nincs, ezt el kell fogadni. Megall az ember mellett egy M bmw es a hangtol libabörös leszek, de azert mert az egy csomag...hang es teljesitmeny ez az amire füttyentek.
Ez olyan mint mondjuk a bikini. Baromi jol tud kinezni egy jo testü csaj bikiniben....de egy tulsulyos nö ne vegyen bikinit mert neki nem nem valo, hiaba latta a reklamban, ö nem szexi lesz töle, hanem max röhejs.(#40306) haddent Egy izelses kipufogo veg, az rendben van, az mas teszta, az lehet szep es mutathat jol! Nem erröl beszelek...hacsak nem ilyenben gondolkozol
-
Declare
őstag
-
Declare
őstag
-
Declare
őstag
válasz diablo1984 #40322 üzenetére
Majusban . Mondjuk nehez megerteni, hogy ilyen ember minek vesz opct . Sima 1.6 szivo benzin es egy opc line, ha az tetszik neki....gondolom ugyan ilyen igenyesseggel rendezi az olajcseret es figyel a turbora...
(#40320) F_Gergely Hiteltelenül hangzott volna ha en mondom ezt ki
-
Declare
őstag
válasz haddent #40328 üzenetére
Végtelen ilyen képem van
Persze, izlesek es pofonok amig ezzel nem vered fel a környeket, nincs is vele baj csak nekem nem jön be, mert ez a tipikus többet akarok mutatni, mint amim van. Egy 200 lo fölötti auto eseten lehet szvsz sportossagrol beszelni, alatta minden ilyen kamu spoiler, kamu hang, kamu diffuzor, nekem visszatetszö.
A skoda hogy mit rezget vagy nem rezget, azt nem tudom, de az egy 2 literes 220 lo körüli turbo benzines "kis szar" Azert azzal en mar igencsak kiegyeznek. Mas kerdes, hogy annak sem csinalnek M5 ös hangot, mert nem az.....
De mondom izlesek es pofonok Mas a nyalat csorgatja a porig ültetett autokra, en meg mosolygok rajta...föleg amikor a fekvörendörökön egyensulyoznak
-
Declare
őstag
Nekem H van 1.7 cdti vel (2008). Ebben Isuzu a motor. Nem tudom ez valtozott e a J ben, de en szeretem ezt a motort. Autopalyan szepen rugalmasan vezethetö. Nem egy sport motor, de azert lehet vele dinamikusan közlekedni es jol fogyaszt.
Ha 90% ban autopalyan hasznalod, akkor semmi gond nem lesz a dpf el. Nekem ha epp sok helyi par km es futkosas van csak akkor azert 1-2 tankolasonkent beindul a dpf regeneralo üzemmod, de ezek ilyenkor tenyleg napi 10-15km több indulassal.
A H astraban az 1.7 cdti hez (talan 1.9 is ugyan az), gyarilag sz.r volt a valto. Kb 150k km utan kettöstömegü csere es valto felujitas. J astraban ennek nezz utanna, talan ott mar orvosoltak.
Turbo az az elözö tulajon mulik. Ha esszel hasnalja az ember, akkor siman 300k km+ ki kell birnia (ez annyit takar, hogy hidegen ne padlogazzal huzassa az ember es ha nagyon meg van eröltetve, akkor utanna ne löje le az ember a motort egyböl, hanem elötte picit hütse vissza). Zarojelben: haverom 320d -jeben most halt meg a turbo 320k km nel, de az az auto finoman szolva sem volt kimelve. Padlogaz, padlofek vezetesi stilus. Szoval a turbotol szvsz feljen, akinek van felni valoja
Sajna az elözö tulajon fog mulni nagyon sok minden....de ez nem opel specifikus
-
Declare
őstag
válasz haddent #40472 üzenetére
Karbantartas megvolt persze, de maradjunk annyiban, ha turbo lennek egy autoban, nem abban szeretnek az lenni mondom a vezetesi stilus a padlo gaz, padlo fek, mindig rohanunk elv. A jo minösegü olaj, 10-15k olajcsere viszont megvolt. Ilyen melengetem, meg hütögetem a turbot jatek azonban nem.
Szoval ezert is mondom, hogy ez egy ujabb nagy bizonyitek nekem, hogy aki normalisan karbantartja az autot (plusz sürün es jominösegü olajat csereli), annak nem kell itt rettegni a turbotol meg az ilyenektöl. Remelem ez nalam is igaz lesz
-
Declare
őstag
válasz AMD Power #40473 üzenetére
Tehat ha kocsit veszel, beelj fel egy magannyomozot, hogy nyomozza le az ipset es ha lelkiismeretes, akkor vedd meg a kocsit, ha nem nem
mas, ezt meg meg akartam osztani veletek. Mondjuk sok dizel tulaj nincs, de van benzinesbe valo valtozat is, hasonloan sok es pozitiv velemennyel.
ezt a dizel adalekot mondtam mar, hogy vettem egyszer mar (meg 2x ilyen dpf tisztitot), de mindig a hazaut elött öntöttem bele autopalyan, hogy had pucolja. Megmondom öszinten nem nagyon vettem eszre semmit. Palya, tempomta, 2000+km, lehet nincs is nagyon mit eszrevenni.
Most viszont itt a napi jöves menös idöszakat eli a kocsi es basszus tenyleg egyenletesebb, csendesebb a motor, plane hidegen inditva nagy a különbseg. 1800 as fordulaton haladva, ha mondjuk jön egy nagyobb bukkano, ott egy kicsit nagyobb gazt adva a motor sokkal kevesbe morogva reagal es a BC n a pillanatnyi fogyaztasi ertekek is alacsonyabbakHat majd kiderül tankolaskor, de a fogyin kivül amiket leirtam, azok tenyleg ugy vannak es nem hiszem, hogy csak placebo lenne
Ez most csak egy tapasztalat megosztas, semmi több, de azt tudom, hogy en pl amikor az otthoni premium dizel üzemanyaggal kiserleteztem, akkor az eg vilagon semmit nem tapasztaltam, az itteni normal benyahoz kepest. Pedig ott is lestem, füleltem, figyeltem.... -
Declare
őstag
válasz Calogero #40457 üzenetére
Ezt eszre se vettem, de elmentettem az "opel" nevü kedvencek mappamba
Sajna a levegökeringetö ventillator is gyakran csapagyas lesz vagy elkopik, vagy nem tudom, mit csinal, de amikor mondtam a szerelömnek, hogy alacsony fordulaton hallom, hogy nyikog, mondta, hogy tipikus H astra hiba ez is. Termeszetesen felejtsem el, hogy kicsavarok kettö csavart, kicserelek egy 1000 ft os ventillatort es visszacsavarom, hanem egy egesz egyseget kell cserelni 30-40k ha jol emlekszem
-
Declare
őstag
Andrioidra? Here Maps? Az nem a Nokia terméke? En ezert vettem most lumiat, mert a regi N8 asomon is a nokia navit hasznaltam es azon jo volt. Sajna a windows verzionak meg vannak hianyossagai, de allitolag göz erövel fejlesztik es jo lesz.
Terkepek frissek, offline, online, gyors en szeretem -
Declare
őstag
válasz Laci2277 #40513 üzenetére
Azert irtam, hogy ez csak egy tapasztalat megosztas En most azt tapasztalom, hogy hatarozottan egyenletesebb, simabb a motor jarasa, pillanatnyi fogyasztasi adatok is alacsonyabbak a BC-n, amit ir, atlag fogyi is kevesebbnek tünikes ha alacsonyabb fordulaton egy bukkanonal egy picit jobban nyomom, hogy tartsa a sebesseget, de visszavaltani nem kell, akkor is kevesbe dörmögösen morog.
En azt modom egy probat meger, en fogom hasznalni sürübben az tuti
A reszecskeszürös adalek egy jo kerdes. Ez meg nekem is rejtely. Ez amit linkeltem 5128 ez dizel rendszer tisztito adalek. Ugye ennek is hasonlo dolgokat kell csinalni, hogy feljavitja a dizel tulajdonsagokat, lerakodasokat gatolja/oldja. A velemenyek között sok ilyesmi szerepel, amit en is irtam. Van az 5120 ez csak siman dizel adalek (ezt meg nem probaltam) es van az 5148 ez direkt dpf adalek. Az elsöt, meg ezt a dpf et töltöttem mar bele, meg regebben ha mentem egyhuzamban sokat autopalyan, ott nem igen vettem eszre semmit. Hogy melyiket lenne erdemes napi röivditavos jöves meneseknel gyakrabban alkalmazni, azt meg nem tudom. Ez az 5128 egyelöre bevallt.
2000km enkent ajanlnja a gyarto azaz kb, minden 2. tanknal.
-
Declare
őstag
válasz Laci2277 #40534 üzenetére
Erröl a purirol is hallottam jokat, de egyreszt it No.-ban ez nincs, masreszt, nekem azert az ilyen nagyon multifunkcionalis dolgok, mindig gyaunsak...benzin, dizel, traktor, szivattyu...mindenbe ugyan az, ugyan ugy jo
"...használható valamennyi benzin vagy dízelolajjal működő erőgép, mezőgazdasági-gép, szivattyúk, "
[ Szerkesztve ]
-
Declare
őstag
válasz diablo1984 #40526 üzenetére
Nekem a Nemet markaszerviz 90k km nel cserelte es bele is irtak, hogy 180k a kövi
-
Declare
őstag
válasz haddent #40541 üzenetére
Kerdezz meg egy opel szakit Siman lehet motorfüggö. Nekem a dielnek 90k, de ezek azert nem ilyen köbe vesett ertekek. Siman lehet, hogy egy 1.6 benzinnel 150k, hisz kisebb a terheles. Viszont ha ilyen gyanu van, hog ynem csereltek vizpumpat, vagy görgöket az para. A baj az, hogy kezratetellel ezt senki meg nem mondja. Ha meg szetbontjak az egesz motort, autot, akkor meg a munkadijat ki is fizeted ugyan ugy, mintha ki is cserelnek mindent, akkor lehet erdemes kicsereltetni szepen mindent es akkor tuti.
Vagy ha tudod a kocsit nelkülözni par napig, akkor vidd el szervizbe szedjek szet es ha valami kétes allapotu, vagy latszik, h nem volt valami cserelve (pl szijak jok, de vizpumpa sz@r akkor rendeljek meg es csereljek.) Lehet ez lenne a leg celravezetöbb....hasznalt auto varazsa....
-
Declare
őstag
válasz haddent #40563 üzenetére
Ha vinnyog a pumpa csere! Nincs ezen mit fotozni. Plane ha nem talaltal nyomat vizpumpa cserenek, mindenkepp. Mivel külön van az mák, akkor ha megbizol az elözö tulajban, hogy cserlte a vezerlest, akkor eleg a pumpat. Bar 130k km alatt nem cserel vizpumpat ez emberünk, az eleg trehany, vagy filler khm...egyik sem jo
-
Declare
őstag
válasz haddent #40606 üzenetére
Nem csak a hidegnek van jelentösege. Egy 5w gyorsabban kezdi kenni normalisan a motort, mint a 10w, a 0w meg meggyorsabban, viszont ha a motorhoz nem passzol, akkor abbol többet is ehet....ha jol emlekszem, amikor en utana neztem. Nekem 5w30 van rairva, az is ment bele mindig, es ezutan is
-
Declare
őstag
válasz mephi666 #40635 üzenetére
Ez mindig erdekes kerdes, de szvsz egyszerü a valasz. Nem lehet összehasonlitani egy mai modern barmit (tv, telefon, auto) es egy 20+ eves barmit. Teljesen mas igenyek, teljesen mas technologia....a nev rajtuk maradt, de hivhatnank auto2 nek, mobiltelefon2 nek.....a mai cuccokat. Ma mar nem az az elsöszamu igeny, hogy veszek egy autot, amit majd a fiamra hagyok, hanem kenyelmes legyen, alacsony kibocsatasu legyen, okos legyen, online navival, tablafelismerö rendszerrel, 5km re vilagito reflektorral, ami felismeri ha jön valaki es ugy allitja magat, hogy azt ne vakitsa......stb.
Elkezdene gyartani valaki egy autot amiben nincs klima, esp, abs.....DE hohooo 15 ev jotallas. Ki venne meg? Hozna par szazalekot keleti piacokon, de ott is sokan inkabb a hasznalt nyugaton levetett autokat vennek.
Vagy olyan mobilt ami nem okos, de 2 hetig nem kell tölteni....van ilyen....par nagymama kapott ilyet az unokajatol karacsonyra. Kb ennyi a reszesedese a vilagpiacbol.
Megvaltozott a vilag, szvsz ennyi
Új hozzászólás Aktív témák
- galaxy55: Mi történt deviantart-on?
- PHP programozás
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Milyen légkondit a lakásba?
- Reklámblokkolók topikja
- TCL LCD és LED TV-k
- NVIDIA GeForce RTX 3080 / 3090 / Ti (GA102)
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Milyen processzort vegyek?
- Konzolokról KULTURÁLT módon
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs