- Karácsonyfaként világíthat a Thermaltake új CPU-hűtője
- Az USA vizsgálja a RISC-V kínai terjedésének kockázatát
- Kicsit extrémre sikerült a Hyte belépője a készre szerelt vízhűtések világába
- Egészen nagy teljesítményspektrumon fedné le a mobil piacot az AMD
- Kihívás a középkategóriában: teszten a Radeon RX 7600 XT
Hirdetés
-
Már tudjuk, hogy mikor jön az idei Xbox Games Showcase
gp A showt egy külön Direct előadás követi, ami szinte biztosan az idei Call of Duty lelepelzése lesz.
-
Saját Redmi Note 13 Pro+ a világbajnok focicsapatnak (és indiai rajongóiknak)
ma Argentína nemzeti válogatottjának mezével díszítik az új Redmi különkiadást.
-
Az USA vizsgálja a RISC-V kínai terjedésének kockázatát
ph A Kereskedelmi Minisztérium egyelőre csak felméri a helyzetet, egyelőre nem látni, hogy tudnak-e bármit is tenni.
-
PROHARDVER!
OLED Televíziók - témaösszefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
manoska
tag
válasz norbertoth #54104 üzenetére
[link] Én is a kettő között tikitakiztam ,inkább kifizetem a többletet CX -re,húzunk azón a bizonyoson addig! Szerintem cseréld ki ,jobban jársz!
[ Szerkesztve ]
-
manoska
tag
válasz norbertoth #54129 üzenetére
14 napon belül indoklás nélkül is kötelességük cserélni!!
-
manoska
tag
válasz norbertoth #54210 üzenetére
-
manoska
tag
Szép Estét! Ha esetleg van valakinek Pana 65GZ950E Tv-je, nagyon megköszönném ha egy kis véleményt írna nekem róla ,hogyan vált be. Köszönöm előre is !
[ Szerkesztve ]
-
manoska
tag
válasz Jorgi Kormi #55156 üzenetére
Köszönöm Szépen a segítséget. Szia
-
manoska
tag
Érdemes elolvasni, LG Garanciális problémamegoldása! Egy kijelzőt már cseréltek ami szarabb lett mint a csere elött, erre kértem ismételt cserét...... a többi lent!!
27/04/2021 15:25 22
Customer Service
LCD TV ( 33" and over )/OLED65CX3LA
Üdvözletem! Tegnap eljött megtekinteni a szerelő a hibát a készüléken, látta is, illetve észlelte az álltalam jelzett problémát a kijelzön. Ennek ellenére kategorikusan kijelentette ,hogy nincs kijelzőcsere! Kérdezném,hogy ennyi a lehetőségem,hogy nézzem a hibás kijelzőjét az LG-nek vagy esetleg van -e még valami megoldás a problémámra? 100% -os árat fizettem a TV-ért és nem kapok 100%-os terméket!!! Köszönöm ha válaszolnak és keressenek valamilyen megoldást a cserére!! Köszönöm
Tisztelt ...!
Köszönjük, hogy levelével ügyfélszolgálatunkat megkereste.
Az okozott kellemetlenségért szíves elnézését kérjük. Szervizes munkatársainkkal egyeztettünk a javítással kapcsolatban. Kollégánk szakvéleményt fognak kiállítani Önnek, mely szerint a készülék és annak működése a gyári paramétereknek megfelelő. Számunkra nagyon fontos, hogy megismerjük termékeink vásárlóinak az igényeit és eredménnyel kezeljük az esetlegesen felmerülő problémákat. Célunk, hogy az ügyfeleink igényeinek nem csak a termékeinkkel, de egyéb szolgáltatásainkkal is a lehető legmagasabb színvonalon tegyünk eleget. Ehhez tartozik, hogy a felmerülő észrevételekre odafigyelünk és megpróbálunk ezeknek a lehető leghamarabb eleget tenni. Sok esetet és kérelmet kell elbírálni, ami tisztességesen csak akkor tehetõ meg, ha az egy “LG policy” alapján történik meg, mert egyébként sorozatos részlehajlással lenne vádolható az LG vevõszolgálata.
Szervizünk szakvéleményével ellentétes állásfoglalás kialakítására nincsen módunk. . Természetesen Önnek joga és lehetősége van ezzel a szakvéleménnyel nem egyet érteni, és akár a békéltető testülethez fordulni jogorvoslat miatt.
Bízunk benne, hogy megérti álláspontunkat, és újra elégedett ügyfeleink között tudhatjuk.
Kérem segítse szolgáltatásunk fejlesztését azzal, hogy a lenti rövid kérdésre válaszolva értékeli a kapott választ.
Amennyiben úgy érzi a tájékoztatás nem volt teljes körű, kérjük küldje el érdeklődését újra, illetve bármilyen további kérdés esetén készülékeinkről, szolgáltatásainkról forduljon bizalommal telefonos ügyfélszolgálatunkhoz a 06-1--54-54-054-es számon (H-P: 8-18, SZ: 9-17).
Tisztelettel:
Kisőrssy Mercedes
LG Electronics Magyar Kft. - Ügyfélszolgálat