Keresés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • b.

    félisten

    válasz Mumee #31740 üzenetére

    ezt hagyjuk ,mert hülyeség hogy driveresen gyengítenének valamit is.
    A vega nagyobbat bukott teljestményvesztésben az új címekben a navi megjelenése óta mint a pascal.Egyszerűen az új káryáikra fókuszálnak elsősorban AMD nél nvidianal meg töbször ki lett már mérve ez.
    Amúgy problémát szokott jelenteni az is mikor jön egy őszi Windows frissités.

    [ Szerkesztve ]

    "A számítógépek hasznavehetetlenek. Csak válaszokat tudnak adni." (Pablo Picasso) "Never underrate your Jensen." (kopite7kimi)

  • Raymond

    félisten

    válasz Mumee #31740 üzenetére

    Nincs itt semmi driver lassitas az egyik vagy gyorsitas a masik oldalon. Egyszeruen mas a jatekok osszeallitasa. A mostani tele van shader heavy jatekokkal ahol a Navi jol teljesit.

    Death Stranding
    Microsoft Flight Simulator 2020
    Shadow of the Tomb Raider
    Tom Clancy's Rainbow Six Siege
    F1 2020
    Gears 5
    Horizon Zero Dawn
    Assassin's Creed Odyssey
    World War Z
    Metro Exodus
    Resident Evil 3
    DOOM Eternal
    Wolfenstein: Youngblood
    Hitman 2

    Es itt csak azokat jeloltem ki ahol vilagos hogy errol van szo, a tobbi is lehet meg ilyen csak nem neztem annyira utanna, de az AC Odyssey is a Hitman 2 is ilyen, az elobbi foleg a hasznalt ballitason hala a felhoknek.

    A masik dolog az hogy ez teljesen normalis, erre fejlodtek es fejlodnek a jatekok. Ezert is nem igazan ertem azt amikor valaki a 3070=2080Ti dolgot kerdojelezi meg. Az 1440p felbontason ahova a 3070 megy siman ott lesz a 2080Ti szintjen foleg az uj shader heavy jatekoknal. Az hogy van 32% lemaradasa TMU-nal es 23% memoria savszelben OK, de ez inkabb a GTA5 es tarsainal lenyeges 4K felbontason, a tobbinel (mint pl. a kiemelteknel) a compute teljesitmeny tobbet nyom a latba foleg 4K alatti felbontasokon ahol a mem savszel nem limital annyira.

    Privat velemeny - keretik nem megkovezni...

Új hozzászólás Aktív témák